Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Gorączka piłkarska z coffeeheaven i Costa Coffee
W kawiarniach coffeeheaven i Costa Coffee we wszystkich miastach, w których odbędą się piłkarskie rozgrywki przygotowano specjalną promocję skierowaną do przyjeżdżających z zagranicy kibiców.
Chwila przy kawie to nie tylko energetyzujące spotkanie towarzyskie i chwila relaksu. Od 8 czerwca będzie to również idealna okazja do zaplanowania swojego pobytu w nowym mieście i uzyskania niezbędnych informacji. Dla wszystkich turystów oraz kibiców sportowych CHI Polska przygotowała specjalną niespodziankę. W kawiarniach coffeeheaven i Costa Coffee otrzymają oni nie tylko aromatyczną i świetnie zaparzoną kawę, ale także będą mogli zorganizować swoją wizytę w naszym kraju, zapoznać się z lokalnymi atrakcjami turystycznymi oraz lokalizacją głównych aren sportowych.
Liczba kibiców z zagranicy szacowana jest na prawie 820 tys. osób, z czego blisko 450 tys. będzie chciało zostać w Polsce dłużej niż jeden dzień - wynika z raportu opracowanego przez zespół ekonomistów ze Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetów Jagiellońskiego i Łódzkiego. Aby ułatwić zagranicznym gościom poruszanie się po polskich miastach goszczących piłkarskie rozgrywki, spółka CHI Polska przygotowała specjalne mapy. Każda mapa zawiera przydatne informacje na temat danego miasta oraz jego okolic, jak również niezbędne informacje oraz lokalizację najbliższych stref kibica. Dystrybucja map będzie prowadzona już od 8 czerwca br. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Trójmieście. Mapy będzie można znaleźć we wszystkich kawiarniach coffeeheaven i Costa Coffee, centrach informacji turystycznej, hotelach, restauracjach i klubach, centrach handlowych oraz ambasadach.
Dodatkowym ułatwieniem dla kibiców przyjeżdżających do Polski jest geolokalizator najlepszej kawy w naszym kraju. Wystarczy zeskanować QRCode lub na telefonie użyć linka coffeemap.mobi, aby trafić do najbliższej kawiarni Costa Coffee bądź coffeeheaven.
Dodatkowym wzmocnieniem kampanii promocyjnej będą działania advertisement prowadzone z wykorzystaniem nośników reklamowych w taksówkach najczęściej wybieranych korporacji w miastach, w których odbywać się będą piłkarskie rozgrywki. Przez cały czas trwania rozgrywek reklamy obu marek coffeeheaven i Costa Coffee będą wyświetlane w ponad 200 taksówkach współpracujących z portami lotniczymi. Działania advertisement wsparte będą również poprzez wykorzystanie powierzchni reklamowej w stołecznym wydaniu gazety Metro, Warsaw Insider oraz Warsaw Business Journal.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Wypadek polskiego autokaru w Niemczech
Boeing 787 Dreamliner: pierwszy lot z wykorzystaniem biopaliwa
Europejskim lotniskom grozi paraliż?
Ile kosztują ferie zimowe w Polsce?
Bobolice mają restaurację, hotel i odnowiony zamek
Turystyce włoskiej wyspy zagrażają imigranci?
Spotkanie hotelarzy w hotelu Novotel
Jak uniknąć kłopotów podczas wakacji...
Kradzież na kolei - paraliż komunikacyjny
Kto przyjechał do Polski w 2011?
Koleje Śląskie chcą przynosić zyski
Odchodzi warszawski Hotel Jan III Sobieski, nadchodzi angelo Hotel II w Monachium
MSiT chce wesprzeć przemysł spotkań
Rzymskie hotele podwyższają opłaty za pobyt
kelner/ka luksusowe statki pasażerskie NCL