Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
Kontrowersyjny film promuje Warszawę
Biuro Promocji Miasta Warszawa ogłosiło nową strategię marketingową. W latach 2012 - 14 Ratusz będzie promować Warszawę przede wszystkim jako miasto wielkich geniuszy muzycznych znanych na całym świecie.
Dyrektor biura Katarzyna Ratajczyk zapowiedziała również powołanie Komitetu Sterującego Promocją, którego zadaniem będzie praca na rzecz tworzenia marki Warszawa. Szczegółów jednak nie podano. Poinformowano za to o finansach, jakie biuro promocji zmierza wydać w najbliższych miesiącach - na promocję wizerunku miasta za granicą - 5,4 mln zł, w kraju - 6,6 mln zł.
Główne działania promocyjne przed Euro 2012 to: kontrowersyjny klip reklamowy pt "Warszawa 2012", nazywany przez internautów "Film ze zboczeńcem" (mężczyzna i kobieta uprawiają jogging, a po drodze mijają stołeczne budowle), reklamy na autobusach i tramwajach, siatki wieloformatowe na wejściach do metra i PKiN, naklejki na parkometry oraz dekoracja lotniska. Główną atrakcją ma być strefa kibica pod PKiN. Na jej reklamę przeznaczono 1,1 mln zł. Są też działania internetowe: m.in. aplikacja na Facebooku, gdzie można budować Syrenki Narodowe ze zdjęć internautów z 15 krajów. Syrenki z przestrzeni wirtualnej zostaną potem ustawione w przestrzeni miejskiej. Koszt projektu to 500 tys. zł. Promocja w zagranicznych telewizjach i internecie to inwestycja kosztująca 3,5 mln zł.
Wszystkie pomysły i projekty dyrektor Ratajczak budzą szereg kontrowersji w politycznym środowisku. PiS żąda, by przed radą stanęła Hanna Gronkiewicz-Waltz i uzasadniła 35% wzrost wydatków na promocję w 2012 roku.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Promocja stolicy
[2012-02-21 22:46 88.30.0.*]
tylko jedno slowo dodam: MIERNOTA !!!!!11 odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Duży wzrost ilości wyjazdów
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Co łączy TUI, lotnisko Chopina i Dr Irenę Eris?
PKP Intercity zamierza kupić piętrowe wagony
Nowe narzędzie na rynku turystycznym
Nad Bałtykiem posezonowa cisza
Gdzie będzie najtaniej w 2012 roku
Bydgoskie lotnisko czeka ciężki okres
Kraków przyjął nową strategię rozwoju turystyki
Ryanair: nowe połączenie Kraków - Eindhoven
Orbis notuje dwucyfrowy wzrost przychodów
"Dziecko na wakacjach" - poradnik TUI Poland
Kto będzie operatorem hotelu Rialto we Wrocławiu?
Wybrano najlepszą restaurację w kraju
Wyniki finansowe Rainbow Tours
Nowy dyrektor generalny Hotelu Bristol
Opłata za nocleg z góry - czy to fair?
