Rekordowy kwartał w Travelplanet.pl S.A.

W trzecim kwartale 2014 roku Spółka Travelplanet.pl uzyskała 10 mln przychodów ze sprzedaży, co oznacza 23% wzrost w stosunku do roku ubiegłego.


Spółka w trzecim kwartale wypracowała zysk netto w wysokości 2,1 mln, co stanowi wzrost o prawie 1,3 mln złotych w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

"Jak zapowiadałem komentując wyniki drugiego kwartału spodziewałem się, że będę mógł powiedzieć, że "był to dla nas bardzo dobry kwartał". Mogę zdecydowanie stwierdzić, iż był to nasz najlepszy kwartał w historii Travelplanet.pl - zrealizowaliśmy w nim 2,1 mln kwartalnego zysku netto. Tak znacząca, trwała poprawa efektywności to rezultat działań realizowanych przez spółkę w ostatnich 12 miesiącach - m.in. optymalizacji struktury kosztów oraz strategii marketingowej, jak i uruchomienie nowej wersji portalu, co pozwoliło na wzrost wskaźnika konwersji ruchu o 80% w stosunku do roku 2012." - powiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.

Przychody w pierwszych 3 kwartałach 2014 roku wyniosły 21,6 mln PLN i były o 25,9% wyższe od przychodów z analogicznego okresu 2013 roku.
Wzrost przychodów przy zoptymalizowanej strukturze kosztowej pozwala nam w pełni przekładać ten wzrost na wzrost wyników operacyjnych. Przez okres 9 miesięcy bieżącego roku wypracowaliśmy zysk netto w wysokości 1,3 mln. - dodała Bożena Garbińska, dyrektor finansowy.

W ciągu trzech kwartałów 2014 spółka wypracowała zysk netto w wysokości 1.3 mln zł, co stanowi wzrost o ponad 2,45 mln PLN w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Cieszy mnie tak wyraźna poprawa wyników oraz dynamiki wzrostu przychodów Travelplanet. Jest to potwierdzenie naszej strategii budowy zintegrowanej grupy kapitałowej na bazie Invia oraz Travelplanet jako lidera sektora e-travel w regionie EŚW, rozpoczętej w 2011 roku. Jednocześnie, wykorzystując synergie i wymianę doświadczeń w grupie, duży potencjał wzrostu rynku oraz korzyści wynikające ze skali działania, spółki grupy zbudowały potencjał ponadprzeciętnych wzrostów w przyszłości - powiedział Sylwester Janik, Partner w MCI Management S.A., zarządzający funduszem MCI.TechVentures, w którego portfelu znajduje się Invia.cz, a.s., będąca właścicielem 87,99% akcji Travelplanet.pl S.A.

"Realizując założoną strategię wzrostu na rynku online, w październiku uruchomiliśmy drugie call center zlokalizowane w Katowicach. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuować nasze działania w zakresie zwiększania dynamiki przychodów, jak i dalszej poprawy efektywności" - zapowiedział Jerzy Krawczyk, prezes zarządu Travelplanet.pl.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję