Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
McDonald`s prosi o zwrot szklanek
Sieć restauracji McDonald`s w Japonii zwróciła się do klientów o zwrot szklanek, które w ciągu ostatnich dwóch miesięcy były rozdawane w zestawach w ramach promocji olimpijskiej. Okazało się, że szkło jest niebezpieczne - kaleczy klientów.
Do tej pory, podczas korzystania z feralnych szklanek zraniło się w Japonii 78 osób. Łącznie, w całym państwie sieć McDonald`s zebrała 130 skarg na dołączony do zestawu prezent. Choć rany odniesione przez klientów restauracji nie są groźne, kilka osób trafiło do szpitala - donosi news24.com.
McDonald`s informuje, że część szklanek posiadała wady fabryczne - "wybrzuszenie" na brzegach oraz w środku. Według przedstawicieli sieci mogło dojść w tym przypadku do użycia złej formy podczas odlewania szklanek. Z tego powodu szkło łatwo pęka.
Każdy, kto odda szklankę do końca października otrzyma nową. Łącznie w Japonii rozdano ich w ramach olimpijskiej promocji 6 mln.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział promocje dla turystów:
Bilety FlixBusa dostępne w
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
TUI Poland: "Tygodnie Greckie" w promocji
OSAT w sprawie Ostatnichmiejsc.pl
Starwood Hotels & Resorts Worldwide otwiera kolejne hotele w Europie
Hotel w finale konkursu Dobroczyńca Roku
McDonalds i Burger King debiutują
Lotnisko Katowice obsłuży 2,5 mln podróżnych?
Nie tropią narkotyków tylko pocieszają
