TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Konferencja dla dyrektorów hoteli niezależnych

W dniach 30 września - 2 października 2015 w Bydgoszczy odbędzie się Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych.


Jest to już szósta edycja tej imprezy mającej w założeniach integrować środowisko hotelarzy niezależnych, a także upowszechniać hotelarskie "know-how" w dziedzinie zarządzania hotelem i restauracją.

Na zjazdach spotykają się dyrektorzy, właściciele i prezesi hoteli niezależnych. Dzięki temu uczestnicy mogą rozmawiać na ważne tematy z osobami o podobnym doświadczeniu i pełnionych obowiązkach. Jak co roku, na towarzyszącej konferencji pojawi się przekrój tematów dotyczących problemów, przed którymi każdego dnia staje dyrektor hotelu:

  • jak zarządzać reputacją hotelu
  • jak przygotować strategię prezentacji hotelu w Internecie i "na żywo"
  • co należy wiedzieć przy rozmowach z organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi
  • co należy wiedzieć o najnowszych zmianach w prawie dotyczącym oznaczenia towarów i usług i jak przygotować się do kontroli instytucji państwowych
  • jak przeprowadzać trudne rozmowy z pracownikami i jak się do nich przygotować


Konferencja odbędzie się w Hotelu Pod Orłem przy ulicy Gdańskiej 14 w Bydgoszczy. Koszt pełnego pakietu konferencyjnego (udział w konferencji, catering, materiały konferencyjne i nocleg w pokoju jednoosobowym od 30 września do 2 października) to 1628 zł. Standardowy koszt samego uczestnictwa w konferencji (bez noclegów) to 1210 zł. Przy zgłoszeniu do 31 sierpnia obowiązuje 20% rabatu. Zgłoszenia na stronie www.dyrektorhotelu.com

Poniżej program konferencji.

Dzień I - 30.09.2015
Andrzej M. Wajda - Zarządzanie reputacją hotelu (3h)
  • Hotel w Internecie istnieje realnie! Zarządzanie reputacją to nie zarządzanie opiniami.
  • Wpływ reputacji na cenę.
  • Employer vs employee branding.
  • Brand journalism.


Strategia obecności hotelu w Internecie (1,5h)
  • Strona internetowa która "sprzedaje" pokoje i usługi hotelowe . Najskuteczniejsze światowe rozwiązania.


Prezentacja oferty hotelowej (1,5h)
  • Jak najlepiej podkreślać atuty naszego hotelu. Co jest najważniejsze dla naszych Gości?


Dzień II - 01.10.2015
Izabela Maria Wiernikowska - Prawa autorskie (3h)
  • Co każdy dyrektor powinien wiedzieć o prawach i obowiązkach hotelu
  • Organizacje zbiorowego zarządzania prawami autorskimi


Michał Trempała - Prawo handlowe (3h)
  • Państwowa Inspekcja Handlowa, a właściwe oznaczenie towarów i usług
  • Niedozwolone zapisy w umowach sprzedaży usług hotelowych


Dzień III - 02.10.2015
Kompetencje kierownicze (3h)
  • Trudne rozmowy z pracownikami - jak się do nich przygotować i jak je przeprowadzać?




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję