Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Organizator imprez turystycznych, szkoleniowych i...
- Pracownik do działu rezerwacyjnego/ Warszawa
- Specjalista ds. turystyki w Częstochowie
- BP ITAKA szuka pracownika sprzedaży
- Młodszy Kierownik ds. Wyjazdów Grupowych
- Specjalista d/s turystyki
- Hotel Manager
- Zastępca kierownika ośrodka wypoczynkowego
- Specj. d/s turystyki
- Specjalista ds. Telesprzedaży - Katowice


Sieć hotelowa sprawdza preferencje Polaków przy krótkich wyjazdach
Na zlecenie Hampton by Hilton wzięto pod lupę preferencje Polaków wyjeżdżających na krótki wypoczynek. Okazuje się, że znakomita większość spędzi go w Polsce (planuje to ok 73% badanych). Z raportu Ministerstwa Sportu i Turystyki z 2015 roku wynika, że na wyjazdy krajowe w 2015 roku decydowało się 35% Polaków, czyli o 12% więcej niż w 2011 roku.
Wyniki pokazują również, że wśród podróżujących Polaków pojawił się nowy model turysty. Są to osoby preferujące krótkie weekendowe wyjazdy, dzięki którym szybko mogą odpocząć. Polacy podróżują świadomie, wykorzystując weekendy na wyjazdy w nowe, inspirujące miejsca. Ponad 30% respondentów woli częste, krótkie wypady (do trzech dni) od długich urlopów raz lub dwa razy w roku.
Polska postrzegana jest jako bardzo atrakcyjny kierunek turystyczny. Według badań, do danej lokalizacji najbardziej przyciągają zabytki i miejsca warte zobaczenia w okolicy - tak przyznało aż 77% osób biorących udział w badaniu. Polacy są także spragnieni najnowszych trendów oraz kulturalnych atrakcji. Około 40% respondentów przyznało, że wybierając kierunek podróży sprawdzają wydarzenia kulturalne, a także lokalne nowości godne polecenia.
Największe polskie miasta okazują się być najbardziej popularnymi kierunkami krajowych podróży. 72% badanych przyznaje, że duże miasta oferujące szereg ciekawych atrakcji, gwarantują dobrą zabawę i możliwość przyjemnego spędzenia czasu, dzięki czemu nie sposób się w nich nudzić. Hampton by Hilton ujawnia, że na weekendowy wypad najchętniej Polacy najchętniej wybierają:
- Gdańsk - 63%;
- Kraków - 62%;
- Wrocław - 56%.
Wybierając cel kilkudniowej podróży najczęściej kierujemy się takimi czynnikami, jak:
- stosunek jakości do ceny - 72%;
- bliskość i łatwy dostęp do miejsc, które warto odwiedzić - 48%;
- możliwość zrelaksowania się i dobre śniadanie - 36%.
Badania Hampton by Hilton pokazały, że Polacy cenią sobie także komfort i niezależność - 73% respondentów przyznało, że wyjeżdżając na weekend chętniej decyduje się na pobyt w hotelu, niż nocleg u przyjaciół lub rodziny. Co więcej, badanie wykazało, że Polacy to wyjątkowo lojalni klienci. 69% badanych przyznało, że jeżeli są zadowoleni z pobytu, z chęcią wybiorą ten sam hotel. Właściciele miejsc noclegowych stają się bardziej świadomi lojalności swoich klientów i coraz lepiej reagują na rosnące zapotrzebowanie rynku.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Leonardo Boutique Kraków City Center w nowej
Turystyka weekendowa będzie
PIT podsumowuje zimowe
Dział badania rynku i analizy:
Turystyka weekendowa będzie
Prawie połowa wyjazdów zorganizowanych to
Starsze aktualności:
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Starbucks wycofuje się z
Niemcy złagodzą przepisy
50 meleksów będzie mogło wozić turystów po
WTTC: Francuska turystyka odbije się w przyszłym
Rabka-Zdrój nie będzie uzdrowiskiem?
Zagraniczne wakacje w prezencie?
KE sprawdzi czy McDonald`s nie unikał płacenia podatków
Nowa kampania Niemieckiej Centrali Turystyki
Znamy zwycięzców krajowych Mistrzostw Młodych Kucharzy
Lotnisko Schiphol chwilowo wyłączone z użytku
WSTE wprowadza studia MBA w turystyce
Egipt i Hiszpania najbardziej popularne pod koniec sezonu turystycznego
Ceny greckich kierunków w górę
Palestyna krajem partnerskim TT Warsaw
Koleje Śląskie podpisują umowę na dostawę nowych składów
Co Polacy sądzą o reklamie alkoholu?
Hotele sieci Zdrojowa promują regionalne specjały
AmRest ograniczy inwestycje w Rosji
PIT apeluje o lepszą ochronę turystyki młodzieżowej
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants
Bliżej do otwarcia połączenia do Balic
Katastrofa lotnicza w Kolumbii