Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj



Nowa kampania Niemieckiej Centrali Turystyki

Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczęła z początkiem kwietnia kampanię reklamową skierowaną do młodych Polaków, promującą wyjazdy do niemieckich miast.


Kampania obejmuje działania w różnych mediach. Spoty reklamowe wyświetlane będą w tramwajach i autobusach w Warszawie, Szczecinie i Wrocławiu. Miesięczna kampania outdoorowa trwa równocześnie w tych trzech miastach (nośniki typu city light, wagony warszawskiego metra, przejście podziemne Warszawa Centrum). Dodatkowo spoty video, reklamy banerowe i artykuły sponsorowane pojawią się na kilkunastu stronach internetowych (ponad 13 mln odsłon). Dedykowane audycje radiowe zagoszczą na antenie radia Zet Chilli. Ponad 300000 widzów obejrzy także spot reklamujący stolicę Niemiec w kinach.

"Tętniące życiem, nowoczesne i radosne miasta, w których jest bez liku koncertów, wydarzeń kulturalnych czy tradycyjnych festynów to główne przesłanie naszej kampanii. Niemcy są blisko, dojazd własnym samochodem, samolotem, autobusem czy pociągiem nie sprawia najmniejszego problemu. Dodatkowo w tym roku świętujemy 25. rocznicę podpisania traktatu o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy, to kolejny powód by zachęcić Polaków do bliższego poznania swojego sąsiada" - komentuje Tomasz Pędzik, dyrektor biura marketingu i sprzedaży Niemieckiej Centrali Turystyki w Polsce.

Polacy wykupili w ubiegłym roku w Niemczech, według danych Federalnego Urzędu Statystycznego, łącznie ponad 2,5 mln noclegów w hotelach i pensjonatach pow.10 łóżek.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij