Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Sea Grill - Najlepszą restauracją rybną i biznesową wg Trends-Tendances Top Restaurants 2007
Restauracja "Sea Grill" z Belgii, której szefem kuchni jest Yves Mattagne otrzymała kolejne, prestiżowe wyróżnienie. W nowym wydaniu przewodnika kulinarnego "Trends-Tendances Top Restaurants 2007" restauracja "Sea Grill" została już po raz drugi wyróżniona nagrodą w dwóch kategoriach: "Najlepsza restauracja rybna" i "Najlepsza restauracja biznesowa".
"Trends-Tendances Top-Restaurant 2007" jest przewodnikiem kulinarnym, gdzie nagrody przyznane zostały na podstawie głosowania 14 349 belgijskich menedżerów oraz pracowników zajmujących stanowiska kierownicze. Zostali oni poproszeni o wskazanie między innymi ich ulubionych restauracji, listy win, czy rodzaju kuchni. Nagroda przyznawana jest w dziesięciu kategoriach: "Najlepsza restauracja", "Największy młody talent", "Najlepsza brasserie", "Restauracja najbardziej nowatorska", "Najkorzystniejszy współczynnik cena-jakość", "Najlepsza restauracja włoska", "Najlepsza restauracja z kuchnią egzotyczną", "Najlepsza restauracja winna" i "Najlepsza restauracja biznesowa".
Restauracja "Sea Grill" zdobyła pierwsze miejsce w dwóch kategoriach: "Najlepsza restauracja rybna" i "Najlepsza restauracja biznesowa" w Belgii. "Sea Grill" znajduje się na parterze Radisson SAS Royal Hotel w Brukseli. Oferuje wyrafinowane potrawy rybne. Słynie z kulinarnych kreacji szefa kuchni, Yvesa Mattagna oraz z dobranej ze smakiem i wielokrotnie wyróżnianej piwnicy winnej, której powstanie jest zasługą Marca Meremansa, kierownika restauracji "Sea grill". Mocną stroną restauracji jest również bogaty wybór dań z homarów.
Yves Mattagne i Marc Meremans wyznali - Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że zdobyliśmy już po raz drugi uznanie czytelników "Trends-Tendances". Od samego początku, czyli już od siedemnastu lat, robimy wszystko, żeby zaoferować naszym gościom jak najbardziej atrakcyjne menu. Jednocześnie przez cały ten czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby poziom obsługi przechodził najśmielsze oczekiwania naszych klientów! Chcielibyśmy podziękować naszym lojalnym gościom za ich bezcenne poparcie, naszemu personelowi zaś za ciężką pracę i niezrównane oddanie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Nieoprocentowany kredyt Lukas Banku na wakacje z Triadą
Mazury popularne również w czasie powodzi
Ryanair otwiera loty ze Szczecina do czterech angielskich miast
Święta w hotelu lub w pensjonacie!
Kolejna edycja Odysa wystartowała
Portal HolidayCheck.pl w nowej odsłonie
Otwarcie moskiewskiego aquaparku
Od dziś remont schroniska w Dolinie Pięciu Stawów
Turyści boją się terrorystów w Indiach
Lufthansa wspiera organizację Konferencji Klimatycznej ONZ
300 tys. zł zadośćuczynienia zapłaci PKP rodzinie Kuliga
Nowa restauracja przy placu Jagiellońskim w Radomiu