TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nieudolna promocja regionu. Czy osoby odpowiedzialne z porażkę będą rozliczone?

11 czerwca na Świętym Krzyżu odbywały się uroczystości milenijne, jubileusz nie był jednak ani dobrze przygotowany, a akcja promocyjna zakończyła się wielką klapą - pisze Gazeta Wyborcza.


Pierwszy przetarg na zakup bilboardów nie wyłonił usługodawcy, trzeba było więc przetarg powtórzyć, więc billboardy stanęły dopiero 1 czerwca. Po wielu nieudanych próbach uzyskania czasu antenowego w publicznej telewizji udało się przeprowadzić transmisję w TV Polonia i zaproszenie na imprezę wyemitowane w "Kawie i herbacie". Kiedy doszło to do wiadomości posła PIS Przemysława Gosiewskiego wyszedł z propozycją pomocy, starostwo jednak zwróciło się o pomoc do Regionalnej Organizacji Turystycznej, aby ta pomogła w promocji. ROT opracowała foldery i przewodniki jubileuszowe, oraz zwróciła do zagranicznych dziennikarzy z branży turystycznej, aby opisali milenium.

Interwencja posła Gosiewskiego u wojewody świętokrzyskiego przyniosła jedynie zapowiedź konferencji prasowej.

Promocja okazała się klapą, a przewodniczący rady powiatu zapowiedział jeszcze przed jubileuszem rozliczyć osoby ze starostwa powiatowego odpowiedzialne za promocję regionu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
Jubileusz Świętego Krzyża Przemysław Gosiewski poseł promocja świętokrzyskiego Regionalna Organizacja Turystyczna przetarg billboardy telewizja czas antenowy Małgorzata Wilk-Grzywna Grzegorz Banaś Tomasz Lato


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję