TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła nowa kampania reklamowa

"Odwiedź swoje marzenia" - pod takim właśnie hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa, która ma zachęcić Polaków do spędzenia wakacji w Małopolsce. W Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu pojawiło się 350 billboardów, na których możemy zobaczyć fotomontaż Tatr z Sukiennicami.


"Billboardy mają promować Małopolskę i przyciągnąć w nasze strony więcej turystów" - mówi Jan Bereza, członek zarządu województwa. Kampania reklamowa ma kosztować 207 tys. zł, a finansować będzie ją właśnie województwo małopolskie. Reklamy zapraszające do Małopolski pojawią się także na portalu Onet.pl oraz w prasie lokalnej.

"To już druga tego typu kampania. Pierwszą, pod hasłem "Do Małopol-ski", przeprowadziliśmy przed ostatnim sezonem zimowym. Teraz chcemy utrwalić wizerunek Małopolski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie. Nie tylko zimą, ale również latem" - mówi Janusz Sepioł, marszałek województwa




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
małopolska odwiedź swoje marzenia do małopolski kampania reklamowa billboard billboardy hotelu




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję