Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
Promocja Warszawy na CNN International
CNN International uruchomił internetowy magazyn turystyczny, którego pierwsze wydanie poświęcone będzie Warszawie - poinformował w środę stołeczny urząd miasta.
"Sights and Sounds" jest to interaktywny portal podróżniczy, który został stworzony w celu promowania poszczególnych miast jako interesujących miejsc do zwiedzania.
Portal zawiera nie tylko zdjęcia, ale także materiały filmowe oraz interaktywne mapy, informacje z dziedziny kultury i sztuki, bieżącą prognozę pogody oraz wysokiej rozdzielczości mapy i zdjęcia aktualnie prezentowanego miasta.
Kampania promująca Warszawę rozpocznie się w listopadzie i będzie trwała 6 tygodni. Banner promocyjny, przekierowujący na portal "Sights and Sounds", zamieszczony zostanie między innymi na stronie internetowej cnn.com w zakładkach travel i business.
Innowacyjny katalog powstał dzięki pomysłowi Tourism Advertising Solutions and Knowledge (TASK) Group - konsultantów z zakresu strategii rozwoju kampanii promujących turystykę.
- Wybraliśmy "Sights and Sounds", aby dzięki CNN skorzystać z możliwości interaktywnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu zagraniczni turyści i potencjalni inwestorzy dowiedzą się więcej o Warszawie - podkreśliła dyrektor Biura Promocji w urzędzie miasta Katarzyna Ratajczyk.
- Widzowie CNN są wprost idealnymi odbiorcami nowego projektu, gdyż miasto znane jest ze swojego potencjału inwestycyjnego. Mam nadzieję, że nasza stolica stanie się obowiązkowym przystankiem na drodze ludzi biznesu oraz wszystkich ciekawych świata i otwartych na nowe możliwości - dodaje Ratajczyk.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
W Polsce podróże są
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Ryanair: będzie baza operacyjna w Polsce
5 lat więzienia za podpalenie baru
Powódź zakłóciła ruch pociągów do Zakopanego
Ministerstwo Skarbu chce szybkiej prywatyzacji LOT-u?
Problemy LOTu odbiją się na biurach
Sea Towers - mieszkania z widokiem na Zatokę Gdańską, basenami i obsługą hotelową!
SAS wprowadza biometryczną identyfikację pasażerów
