Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
- Poszukiwany pilot 05.06-07.06
- Przewodnik Kulinarny w Warszawie
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
Zobacz także
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Sąd UE kwestionuje pomoc dla KLM
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii TAROM
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów lotniczych
Inter Partner Assistance dla klientów linii lotniczych Ryanair
Od 1 sierpnia linie Ryanair będą obsługiwane przez Inter Partner Assistance. Klienci irlandzkich linii lotniczych korzystający z połączeń z Polski będą mogli wykupić ubezpieczenie zawierające szeroki zakres usług pomocowych potrzebnych każdemu turyście.
Dokonując rezerwacji biletów na lot liniami Ryanair pasażerowie będą mogli zapewnić sobie dodatkową ochronę. Pakiet oferowany pasażerom obejmie swoim zakresem pomoc medyczną oraz wsparcie w przypadku utrudnień w podróży.
Pakiet zawiera takie świadczenia jak odszkodowanie w przypadku odwołania lotu, opóźnień podróży oraz zwrot kosztów w przypadku rezygnacji z lotu i przy przedłużającym się pobycie związanym z opóźnieniem lotu. Ubezpieczonym pasażerom Ryanair będzie przysługiwała również wypłata pieniędzy w przypadku zagubienia lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu. Pomoc finansowa obejmie także przypadek utraty paszportu, dowodu osobistego i kart płatniczych.
Na liście usług z zakresu ochrony medycznej znajdzie się transport medyczny do placówki medycznej, a gdy to konieczne, z powrotem do kraju. Gdy zajdzie taka potrzeba specjaliści z Inter Partner Assistance zorganizują również pomoc dentystyczną pasażerowi z bólem zębów, pokrycie kosztów przedłużonego pobytu spowodowanego problemami zdrowotnymi, transport dzieci chorego oraz wypłatę dodatku na czas jego pobytu w szpitalu.
Sprzedaż pakietów dla pasażerów Ryanair jest efektem międzynarodowej umowy podpisanej pomiędzy przewoźnikiem a Grupą AXA Assitance, której częścią jest Inter Partner Assistance Polska. AXA Assistance ma bogate doświadczenie w obsłudze pakietów ochronnych dla klientów linii lotniczych. Grupa obsługuje w tym zakresie również Sky Europe.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Polska w oczach sąsiadów ze wschodu
Air France i Disneyland - wspólna oferta
Linie Egypt Air dołączyły do Star Alliance
Bush zniósł wizy dla 7 krajów. Ale nie dla Polski
25 listopada - dzień otwartych drzwi w krakowskich muzeach
Tokio: hotelowe problemy najlepszych siatkarzy świata!
Dzięki jednemu biletowi można przejechać całą Szwajcarię!
opłaty serwisowe w biletach lotniczych
Gdynia: zatrzymano mężczyznę, który okradał luksusowe hotele
Greckie wyspy najpiękniejszymi w Europie
Londyn: Zawieszone wszystkie loty!
Polrest w 2008 zanotował stratę w wysokości 1,93 mln zł
Rzeszów: w podziemiach będzie IT oraz winiarnia
Serbski turysta zabił rekina z Sharm el-Sheik?
Kłopoty Call&Go: turyści pojadą na wakacje bez przeszkód
Wakacje dłuższe, ale nadal nieoficjalnie!
Strajk na Fiumicino. Odwołano loty z Rzymu, w tym do Warszawy
easyJet i Sky Europe wspólnie?
Kraków: nowy Dworzec Główny znajdzie się pod ziemią?
Miasteczko turystyczne za 93,2 mln dolarów
4.900 zł kary dla wiceprezesa PIT J. Ratajskiego za naruszanie praw konsumentów