TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Spędzili osiem godzin na Okęciu z powodu usterki samolotu

Z powodu awarii samolotu, turyści koczowali na Okęciu 8 godzin. Mieli lecieć na Wyspy Kanaryjskie z biurem Itaka.


- O godz. 9 rano mieliśmy wylecieć na Wyspy Kanaryjskie. Dopiero po dwóch godzinach dowiedzieliśmy się, że lot nie odbył się z powodu usterki technicznej, ale nikt nie chciał powiedzieć nam nic więcej. Już dwa razy przekładali nam wylot i tak naprawdę nie wiemy, kiedy i czy w ogóle wylecimy - napisał na Alert24 jeden z pasażerów.

Itaka zdaniem turystów zachowała się "przyzwoicie". Zaoferowała pasażerom kanapki i ciepłe napoje.

Rzecznik prasowy Itaki, Piotr Henicz powiedział, że usterkę udało się zlokalizować i wadliwa część została naprawiona. Samolot wyleciał z Warszawy po godz. 17.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Itaka Okęcie czekanie na Okęciu usterka awaria usterki samolotu Piotr Henicz


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję