Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Planowanie wyjazdów z wyprzedzeniem standardem - jak zmieniają się zachowania turystyczne Polaków?
Czy krakowski Jarmark Bożonarodzeniowy się naprawi?
10 mln PLN na renowację i wytyczanie szlaków turystycznych
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
Województwo małopolskie zaprezentuje się w Discovery
Discovery zaprezentuje kampanię promocyjną województwa małopolskiego. Akcja "Smakowanie Małopolski" objęła krótkie programy, konkurs, pozaantenowy event oraz kampanię outdoorową.
Najbardziej zaskakującym punktem tej niestandardowej kampanii promocyjnej w kanałach Discovery jest seria krótkich programów, podczas których mieszkańcy regionu opowiadają o swoim życiu. Mało tego w kampanii zostały zaprezentowane takie atrakcje turystyczne Małopolski jak np. Tyniec, Dunajec, czy szlak architektury drewnianej. W ramach akcji zorganizowano również konkurs, którego finał będzie miał miejsce 29 i 30 sierpnia w Krakowie. Podczas tego eventu wystawcy oraz producenci przetworów z Małopolski poczęstują gości swoimi produktami, zaś z warzyw i owoców ułożona zostanie czterometrowy portret królowej Bony.
Relacja z eventu, który zostanie wyemitowany w Discovery Chanel oraz Discovery Word pojawi się w Discovery Historia. Zaproszenie na imprezę w Krakowie, przygotowane w formie spotu przez agencję Studio W., organizującej sam event, można obejrzeć na wszystkich tych kanałach. Mało tego, zostanie zaprezentowany film promujący Discovery Historia z serii "Miejsca", który powstał w Małopolsce. Działania outdoorowe obejmują po tysiąc billboardów oraz citylightów w największych miastach. Cała kampania zakończy się pod koniec września.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Śmieci mogą zatrzymać rozbudowę gliwickiego lotniska
Serwis pogodowy dla Niemców w Polsce
Otwarcie Tatra Chalet w Zakopanem
Z Goleniowa do Oslo, Dublina i Edynburga
Piąty turnus wielkanocny w Licheniu
Internetowa karta pokładowa - nowe narzędzie Lufthansy
Plany Wizz Air na 2008: 6,2 mln pasażerów i 5 nowych samolotów
Chorwacja cena domków letniskowych
Bydgoszcz: IT i kawiarnia w zabytkowym tramwaju
Agencja Mienia Wojskowego przekazała samorządowi 25 hektarów lotniska w Pyrzowicach
Związkowcy Alitalii dostali ultimatum od konsorcjum włoskich przedsiębiorców
Kraków - kulturalną stolicą i gospodarczym smokiem?
Port Lotniczy w Balicach: zimowy rozkład lotów już gotowy
Sphinx zdobył "Koronę Turystyki 2010"
Samolot Centralwings Wrocław-Dublin lądował awaryjnie
