Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Planowanie wyjazdów z wyprzedzeniem standardem - jak zmieniają się zachowania turystyczne Polaków?
Czy krakowski Jarmark Bożonarodzeniowy się naprawi?
10 mln PLN na renowację i wytyczanie szlaków turystycznych
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
Województwo małopolskie zaprezentuje się w Discovery
Discovery zaprezentuje kampanię promocyjną województwa małopolskiego. Akcja "Smakowanie Małopolski" objęła krótkie programy, konkurs, pozaantenowy event oraz kampanię outdoorową.
Najbardziej zaskakującym punktem tej niestandardowej kampanii promocyjnej w kanałach Discovery jest seria krótkich programów, podczas których mieszkańcy regionu opowiadają o swoim życiu. Mało tego w kampanii zostały zaprezentowane takie atrakcje turystyczne Małopolski jak np. Tyniec, Dunajec, czy szlak architektury drewnianej. W ramach akcji zorganizowano również konkurs, którego finał będzie miał miejsce 29 i 30 sierpnia w Krakowie. Podczas tego eventu wystawcy oraz producenci przetworów z Małopolski poczęstują gości swoimi produktami, zaś z warzyw i owoców ułożona zostanie czterometrowy portret królowej Bony.
Relacja z eventu, który zostanie wyemitowany w Discovery Chanel oraz Discovery Word pojawi się w Discovery Historia. Zaproszenie na imprezę w Krakowie, przygotowane w formie spotu przez agencję Studio W., organizującej sam event, można obejrzeć na wszystkich tych kanałach. Mało tego, zostanie zaprezentowany film promujący Discovery Historia z serii "Miejsca", który powstał w Małopolsce. Działania outdoorowe obejmują po tysiąc billboardów oraz citylightów w największych miastach. Cała kampania zakończy się pod koniec września.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział targi, konferencje, workshop:
Oficjalny start sezonu
Dział centra informacji i promocji:
W Polsce podróże są
a&o Hostels promuje turystykę młodzieżową w
Polska turystyka rośnie i będzie
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Wybrano najlepsze prace
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Śmieci mogą zatrzymać rozbudowę gliwickiego lotniska
Serwis pogodowy dla Niemców w Polsce
Otwarcie Tatra Chalet w Zakopanem
Z Goleniowa do Oslo, Dublina i Edynburga
Piąty turnus wielkanocny w Licheniu
Internetowa karta pokładowa - nowe narzędzie Lufthansy
Plany Wizz Air na 2008: 6,2 mln pasażerów i 5 nowych samolotów
Chorwacja cena domków letniskowych
Bydgoszcz: IT i kawiarnia w zabytkowym tramwaju
Agencja Mienia Wojskowego przekazała samorządowi 25 hektarów lotniska w Pyrzowicach
Związkowcy Alitalii dostali ultimatum od konsorcjum włoskich przedsiębiorców
Kraków - kulturalną stolicą i gospodarczym smokiem?
Port Lotniczy w Balicach: zimowy rozkład lotów już gotowy
Sphinx zdobył "Koronę Turystyki 2010"
Samolot Centralwings Wrocław-Dublin lądował awaryjnie
