TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny bran¿y turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Nowy dyrektor Lufthansy w Polsce

Data wys³ania: 2010-02-17 11:41 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualno¶æ:
W dniu 15 kwietnia br. Thorsten Bohg obj±³ stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy
w Polsce. Do jego podstawowych obowi±zków bêdzie nale¿a³a koordynacja sprzeda¿y, marketingu i kontaktów z klientami Lufthansy w Polsce. Jego poprzednik Christopher Zimmer, po ponad 4 latach spêdzonych w Warszawie, przeniós³ siê do Manili, by obj±æ stanowisko Dyrektora Generalnego na Filipiny, Wyspê Guam i Mikronezjê.

Thorsten Bohg rozpocz±³ swoj± karierê zawodow± w Lufthansie w 1999 r. we Frankfurcie, kiedy to przyst±pi³ do programu Pro-Team, kszta³c±cego przysz³ych mened¿erów Lufthansy. W tym samym roku Pan Bohg obj±³ stanowisko kierownika ds. przekszta³ceñ projektu "Sales Force Efficiency Redesign", maj±cego na celu poprawê efektywno¶ci personelu sprzeda¿y. Po 8 miesi±cach zosta³ przeniesiony do Tokio, gdzie w ramach tego samego projektu wprowadza³ w ¿ycie nowe rozwi±zania oraz odpowiada³ za przeszkolenie 120 osobowego zespo³u pracowników. W roku 2000 Thorsten Bohg pracowa³ przy restrukturyzacji polskiego oddzia³u Lufthansy i sporo czasu spêdzi³ w Polsce. W kwietniu 2001 r., w wieku 25 lat, obj±³ stanowisko Dyrektora Generalnego Lufthansy w Wietnamie, staj±c siê jednocze¶nie najm³odszym szefem na kraj w historii firmy.

"Moim podstawowym celem bêdzie dalszy rozwój pomy¶lnej wspó³pracy z PLL LOT, tworzenie bazuj±cego na zaufaniu niezawodnego partnerstwa, które przynosi korzy¶ci obu liniom i ich pasa¿erom. Chcemy nadal prezentowaæ naszym pasa¿erom wspólny produkt Lufthansy, LOT-u i innych partnerów z sojuszu Star Alliance, oferuj±cy dogodne po³±czenia, zintegrowany program zbierania mil i wiele innych korzy¶ci zaspokajaj±cych potrzeby polskich klientów " - mówi Thorsten Bohg.

    • Chcia³em z³ozyc skargê. 

      [2010-02-17 11:41 78.30.76.*]

      Skarga dotyczy sprzedazy biletu lotniczego waszej linii Lufthansy.
      Proszê o pomoc w zaadresowaniu mojej skargi.   odpowiedz »

    • Nawet na pro¶bê nikt nie reaguje. 

      [2010-02-17 16:23 78.30.95.*]

      Na psy schodzi Niemiecki po¿adek,a¿ wstyd.
      Pracownicy Lufthansy mog± porównac siê z cwaniactwem amerykañskim.A TY,,,zanim kupisz bilet lotniczy tam dwa razy ich sprawdz bo ciê oszukaja.   odpowiedz »

 
     

Forum gor±ce tematy

Forum gor±ce tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz u¿ywa COOKIES. Szczegó³y przetwarzania danych osobowych s± opisane w polityce prywatno¶ci. Korzystaj±c z tej strony wyra¿asz zgodê na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przegl±darki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegó³y w regulaminie, polityce prywatno¶ci oraz polityce cookies.
  Akceptujê