TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Ecco Holiday skasowało promocje

Data wysłania: 2012-05-08 13:05 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
W październiku ubiegłego roku organizator podróży Ecco Holiday przygotował promocję o nazwie "Prapremiera". Touroperator sprzedawał wycieczki w bardzo atrakcyjnych cenach. Wiele osób skorzystało z okazji i zakupiło wczasy.

Niestety kilka miesięcy później w kwietniu 2012, w niektórych przypadkach nawet niedługo (mniej niż miesiąc) przed wylotem wakacyjnego samolotu, Ecco Holiday zaczęło licznie anulować imprezy, informując turystów, iż głównym powodem jest brak wymaganej ilości uczestników. W internecie zawrzało. Osoby, których imprezy anulowano oraz agenci, którzy je sprzedawali, są zbulwersowani i wyrażają swoje niezadowolenie na forach, prorokując nawet rychłe bankructwo touroperatora.

Klienci, którzy szykowali się do wyjazdu, otrzymali zgodnie z warunkami uczestnictwa informację o anulacji imprezy. W ramach rekompensaty zaproponowano im tylko zakup innego pakietu z oferty Ecco Holiday z rabatem 5% od aktualnych cen. Nie zaproponowano im natomiast imprezy alternatywnej (na podobnych warunkach). Niestety dla turystów oznacza to bardzo dużą zwyżkę ceny, gdyż obecnie nie ma już promocji first minute.

Zapytaliśmy Ecco Holiday dlaczego tak się stało. Otrzymaliśmy odpowiedź:
Anulowaliśmy czartery, co do których analiza potwierdziła brak obłożenia wymaganej liczby miejsc. Także na loty z drugiej połowy roku, co do których widzieliśmy dużą różnicę w niesprzedanych miejscach w porównaniu z latami poprzednimi. Mimo bardzo niskich cen i bardzo szybkiego startu z ofertą nie udało nam się zapełnić tych samolotów.

Sytuacja jest tu dziwna - skoro widać, iż skala anulacji jest spora, to dlaczego nie próbowano połączyć grup i zaproponować turystom zmiany terminów lub destynacji? Brak takich propozycji świadczy co najmniej o pójściu touroperatora na łatwiznę.

Touroperator poinformował nas: "To decyzje trudne, bolesne i niezależne od naszej woli. Anulując te rezerwacje, wybieramy w ten sposób mniejsze zło", jednocześnie dodając: "Jeśli chodzi natomiast o ofertę alternatywną, nasze warunki uczestnictwa, ani też ustawa o usługach turystycznych nie nakładają na organizatora obowiązku przedstawienia klientowi propozycji udziału w imprezie zastępczej".

"Mimo bardzo niskich cen i bardzo szybkiego startu z ofertą nie udało nam się zapełnić tych samolotów. Dodatkowo nałożyło się kilka niekorzystnych elementów, takich jak ceny paliw czy upadłość Air Poland. Mając do wyboru tylko naprawdę trudne decyzje, wybraliśmy naszym zdaniem tą najsłuszniejszą - odwołać wyloty z możliwe największym wyprzedzeniem i jak najszybciej zwrócić klientom pieniądze."

Ecco kontynuuje: "Wyjaśniamy dodatkowo, że przepisy ustawy o usługach turystycznych należy interpretować w świetle zapisów Dyrektywy Rady z dnia 13 czerwca 1990 r. w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek (Dz.Urz. UE.L 1990, nr 158, str. 59). Art. 4 ust. 6a w.w dyrektywy jednoznacznie wskazuje, że w przypadku odwołania imprezy turystycznej przez organizatora turystyki i woli skorzystania przez klienta z imprezy zastępczej, organizator zapewnia klientowi uczestnictwo w takiej imprezie, o ile taką usługę może zaoferować. W tym przypadku organizator takiej możliwości niestety nie ma."

Niestety patrząc na to z boku, jako klient, można istotnie odnieść nie najlepsze wrażenie. Firma trzymała pieniądze klientów przez kilka miesięcy i dopiero, gdy zbliżały się już terminy anulowała imprezy i tylko zwróciła pieniądze. Turyści, którzy chcieli zakupić first minute, zostali kolokwialnie mówiąc "na lodzie" i w obecnej sytuacji mogą sobie tylko pluć w brodę, iż kupili wycieczkę dużo wcześniej. Ludzie mogą czuć się oszukani, co z pewnością przełoży się na skuteczność promocji first minute, nie tylko u Ecco Holiday, ale także u innych touroperatorów.

***

Z ostatniej chwili:
na działania Ecco Holiday zareagował Rainbow Tours, o czym można przeczytać w aktualności Rainbow uratuje klientów Ecco?

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 13:05 178.73.16.*]

      świetnie się zaczyna sezon   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 13:23 77.79.230.*]

        E tam... Sezon zaczął się od Triady, później Air Poland. Sezon trwa!   odpowiedz »

    • Ecco Holiday skasowało promocje 

      [2012-05-08 15:22 178.73.16.*]

      nich nie zmusi TO do wywiazania się z umowy, chyba że jakiś pozew zbiorowy, sprawa do UOKiK-u ale na pewno odbije sie to na dalszych sprzedazach albo braku sprzedazy ich oferty w biurach   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 14:06 94.42.50.*]

      Neckermann w podobny sposób anulował nam wycieczkę.
      Kiedy doczekamy się solidnych touroperatorów?
      Czy ktoś może z czystym sumieniem polecić solidnego touroperatora.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 15:40 83.9.156.*]

        Oj, tęsknimy już za ORBISEM, tęsknimy.   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-12 22:44 212.67.156.*]

          może gdyby orbis zrobil kiedyś tak, jak ecco teraz, dzisiaj by był...   odpowiedz »

          • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

            [2012-05-14 20:03 164.127.25.*]

            Tak to prawda, że brak Orbisu. U nich nie było takich krętactw. Po upadłości wypłacali 100 % wpłaconych zaliczek, nie tak jak Selectours tylko ok. 25%. Ecco Holiday zagrało podle wobec klientów i wcześniej wobec agentów żądając opłaty 800zł za utrzymanie umowy. Klientów trzeba szanować, agent to też klient, ale Ecco Holiday błędnie to interpretowało, agentów żle potraktowało.   odpowiedz »

            • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

              [2012-05-15 12:36 79.185.160.*]

              Nie napisałam ot tak sobie: "tęskknimy za Orbisem" . Ponad 30 lat sprzedawałam ofertę ORBIS-u. Z przyjemnością i przekonaniem, że to co sprzedaję pochodzi od rzetelnych i fachowych ludzi. Tu szanowano człowieka. Zarówno Klienta, jak i agentów (wcześniej to pamiętam, jako pracownik ekspozytury i licencji). Mieli też wspaniałych koordynatorów. Życzę im aby pozostali nadal takimi, jak byli. Wspólpraca z takimi ludźmi sama w sobie motywuje i daje dużo przyjemności. (Ktoś powiedział, że jeżeli praca sprawia przyjemność to można ją wykonywać za darmo ;-)))) ja chętnie bym popracowała dla ORBIS-u za darmo! Pozdrawiam wszystkich. TM   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 18:19 87.205.159.*]

        Z mojego doświadczenia jako agenta to ITAKA jest OK. bynajmniej jak na razie...   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 18:30 82.177.65.*]

        Kiedy ten sektor gospodarki , nie będzie wiazał sie z tyloma czynnikami ryzyka ( kursy walut, paliwo, pogoda itd ), . W przypadku wielu upadków ,upatruje złe zarządzanie, przerost administracji itp. ,ewidentny brak wyobraźni i intuicji też przede wszystkim.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday skasowało promocje 

        [2012-05-08 21:05 83.31.223.*]

        A po co w ogóle kupować wycieczki od biura, które ma ogromna stratę ?????   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-10 17:01 83.26.147.*]

        Szanowni Państwo,

        W związku z najnowszymi doniesieniami medialnymi oraz w obliczu informacji płynących z sieci sprzedaży w całej Polsce na temat masowych anulacji dokonywanych przez Ecco Holiday, Rainbow Tours podjęło decyzję w sprawie pomocy wszystkim tym, którym anulowano wyjazdy. Firma zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday oraz w miarę możliwości i dostępności w tych samych hotelach lub podobnych.

        W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres info@dotykslonca.pl   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-17 16:54 213.108.83.*]

        Prosze o kontak osoby oszukane przez ecco najlepiej na kierunku Grecja-Kos. Chetnie zajme sie pozwem zbiorowym przeciw tym oszukanczym praktykom.
        mariusz01@poczta.fm   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 14:08 46.186.75.*]

      Do UOKiKu z nimi - to są niedozwolone klauzule umowne i nie można ich stosować i tak odwoływać imprez. Wcześniej już tutaj podawaliście takie informacje, np. co biura Karlik. Nie mieli prawa odwoływać imprez.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 14:37 83.9.26.*]

        odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 14:42 83.9.26.*]

      To sytuacja skomplikowana i poniżająca dla klienta, który zakupił te super oferty, a w grudniu tak bębniło Ecco o super sprzedaży przedpremier, wręcz rekordowej od momentu istnienia biura. Tylko szkoda, że tymi pieniędzmi łatali swoje luki w płynności, podejrzewam, że w ogóle nie były zakładane rezerwacje i , że owe działania były celowe i zamierzone. Przykro tylko, że klienci zostali nabici w butelkę.....5% rabatu-to jakaś kpina!   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-10 16:35 83.26.147.*]

        Szanowni Państwo,

        W związku z najnowszymi doniesieniami medialnymi oraz w obliczu informacji płynących z sieci sprzedaży w całej Polsce na temat masowych anulacji dokonywanych przez Ecco Holiday, Rainbow Tours podjęło decyzję w sprawie pomocy wszystkim tym, którym anulowano wyjazdy. Firma zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday oraz w miarę możliwości i dostępności w tych samych hotelach lub podobnych.

        W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres info@dotykslonca.pl   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 15:54 178.37.242.*]

      Nie chcieli współpracowac z agentami, którzy sprzedawali mniej to mają za swoje.
      Mogłam kilka imprez sprzedać, ale rozwiązali umowę, tak więc mają za swoje.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 16:14 178.73.16.*]

        TUI powinno podjac na tym przykladzie dobra analize moze zmadrzeja i nie beda kolejnych glupich akcji przeciw Agentom robic bo sie skonczy jak z Ecco   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-08 17:01 91.192.165.*]

          Tak jest, pozwalaja sobie za duzo -Touroperatorzy, jeszcze bede prosic Agentow o sprzedaz!!! To oni powinni ubiegac sie o Agentow,ktorzy robia im DUZA ROBOTE!!!Ktos tam nie mysli!!!   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 16:29 87.99.52.*]

      Ojtam, większość polskich biur podróży jest typu firmy 'kogucik'...zapier...i ucikł.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 16:36 83.31.223.*]

        A czemu ludzie kupują wycieczki w biurze, które ma ogromne straty, mało co mniejsze od Triady ????   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 17:10 91.192.165.*]

      teri   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 17:29 83.30.216.*]

      A ja znam takich co jeszcze płacili Ecco za umowę żeby tylko sprzedawać , a teraz są w czarnej dziurze . Bo ani kasy ani klientów . Tak się kończy pazerność do dzielenia rynku , tworzenia własnych biur sprzedaży aby pominąć agenta - agent zbędny koszt . To samo powinno spotkać Itakę i Raibowa . Kryzys rynku luksusowych usług a oni krezusi z arabi saudyjskiej . Tak się kończy nieszanowanie agentów którzy tworzą rynek sprzedaży i darmowej reklamy dla operatorów .....   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 18:27 178.73.16.*]

        Własne biura ABC przynoszą raczej spore straty Rainbow-owi, Agentow wyeliminowali do max, jak tak dalej pojdzie sa na dobrej drodze do podzielenia losu Ecco   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-08 20:59 195.69.80.*]

          i tego serdecznie im zycze   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 21:08 83.31.223.*]

        Agent to rzeczywiście zbędny koszt jak nie wie co sprzedaje i czy producent wycieczki jeszcze zipie.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 21:05 83.9.163.*]

      zebrali trochę kasy od klientów w "martwym sezonie", poobracali nią i liczą zyski   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 21:14 83.31.223.*]

        A niedouczeni agenci jeszcze zachęcali do kupna, że niby wielka okazja. Kupno od biura, które ma wysokie straty to nigdy nie jest okazja dla klienta, a tylko dla tego biura !!!!!.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 21:08 83.31.223.*]

        odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 21:11 83.31.223.*]

      Agenci powinni się zastanowić czyje wycieczki sprzedają, bo inaczej to tylko wpedzają klientów w kłopoty i jeszcze biorą za to szmalu kupę.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 21:51 31.174.89.*]

        Agenci nie dostają pieniedzy jeżeli wycieczka nie dojdzie do skutku, niezależnie czy z winy organizatora czy klienta. Dlatego to własnie agentom najbardziej zależy na sprzedaży pewnych ofert i odpowiednim doradzeniu klientowi. Poza tym agenci nie dostają za sprzedaż "kupy szmalu" w stosunku do nakładu pracy jaki muszą włożyć. większość siedzi w tym zawodzi raczej z pasji i krytyka agentów na tym forum jest raczej niesłuszna, gdyż agenci tak samo jak klient są pokrzywdzeni w tej sytuacji.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 22:06 78.8.5.*]

        Ciekawe co powiedziałby i wybrałby Szanowny Klient gdyby w październiku agent przedstawił ten sam hotel z EccoHoliday i innego TO z informacją, że:
        1. Ceny kształtują się następująco Ecco 1000, inny TO 1300
        2. Sugeruję wziąć tą za 1300 bo to sprawdzony i pewny TO
        Zapewne byłoby:
        1. Myślenie "Chce na mnie więcej zarobić i dlatego ciśnie na droższą"
        2. Decyzja "Bierzemy EccoHoliday za 1000" i myślenie "Nie dam się naciągnąć"
        Słuchajmy doradców w sprawdzonych biurach podróży. Im naprawdę zależy na zadowoleniu klientów, bo patrzą na ten biznes długoterminowo, a nie na przetrwanie do kolejnego sezonu. Chcą, Szanowny Kliencie, żebyś wrócił za rok.
        Krzysiek Adamski   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-08 22:23 83.31.223.*]

          Jest w tym trochę racji.   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-22 21:44 85.221.165.*]

          Krzysiu Adamski..... Ty wiesz co ! Wiesz co robisz, dlaczego tak piszesz, dlaczego się udzielasz na wszystkich forach. I wiesz gościu jak mało wiesz o tym biznesie. Więc ....więcej pokory jeśli można i mniej słów, których za jakiś czas będziesz żałował... Powodzenia w przyszłości, mktóra nie rysuje siuę uroczo w Twoim przypadku, w tej trudnej i "niepojętej" dla Ciebie, branży   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-09 11:41 89.78.219.*]

        tak szczególnie gdy sprzedajac Ecco maja smieszna prowizje...ludzie mysla, ze jak placa 2 tysiace za wycieczke to wszystko zabiera sobie agent...troszke logiki w tym wszystkim....   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 21:15 83.31.223.*]

        odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 21:17 83.31.223.*]

      Po co w ogóle kupować towar od firm, które robią bokami. To się zawsze źle kończy _ szkoda tylko, że dla klienta, a nie dla agenta.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 19:41 197.123.21.*]

      Klienci całą agresję kierują na niczemu niewinnych agentów, u których kupowali odwołane teraz imprezy. Na dodatek dodatkowa praca za free, telefony, maile, informacje i jeszcze wysłuchiwanie pretensji klientów. Ecco - TO roku 2012, wyprzedziło nawet TUI w swoim s...ństwie.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-08 21:02 83.31.223.*]

        Niewinni agenci? sprzedają towar spółki z olbrzymimi stratami i niewinni? Nieprofesjonalni, albo ślina cieknie do pieniędzy. Ot co.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 21:35 83.31.226.*]

      Ciekawe czy jakikolwiek agent widział kiedykolwiek jakiekolwiek sprawozdanie jakiegokolwiek biura, którego wycieczki tak raźno sprzedaje ?????   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-08 22:20 188.122.11.*]

      "Prawdziwi" Agenci turystyczni, którzy interesują się branżą i którym zależy na zadowoleniu klienta nie sprzedawali Ecco od ponad roku!!!!!   odpowiedz »

    • Ecco Holiday skasowało promocje 

      [2012-05-08 22:50 164.126.86.*]

      zostawcie juz biedne Ecco w spokoju. zawsze grali nie fair. przeciez prapremiera tania byla tylko i wylacznie w biurach licencyjnych a nie u agentów. sama prowadzilam kiedys biuro licencyjne. zerwalam z nimi umowe, zeby sprzedawac inne biura to kochane Ecco to wszystkich moich klientow wyslalo listy, ze zakonczyli ze mna wspolprace i zapraszaja do swoich licencjonowanych placówek. super zagrali. no ale na pocieszenie dali 9 % prowizje minus oplaty lotniskowe i ubezp czyli niecale 6 %. Ecco dzieki i trzymaj sie   odpowiedz »

      • Ecco Holiday skasowało promocje 

        [2012-05-09 00:31 89.171.250.*]

        Jak pracuję parę dobrych lat w turystyce to czegoś takiego jeszcze nie było!!! to nowy sposób na obracanie pieniędzmi klientów przez martwy sezon, wyobraźcie sobie że te wszystkie imprezy są w systemie tylko np. 2 dni później lub 2 dni wcześniej!!!!ale oczywiście Ecco nie zaproponowało zmiany terminu albo zmiany lotniska tylko anulowało z powodu "małej ilości chętnych" no przecież to jest taka ściema że hej. Moi klienci piszą już pozew. No i ja teraz już ani pół rezerwacji nie zrobię!!!   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 10:34 83.4.116.*]

      nie sprzedaje Ecco i widze, ze bardzo dobrze robie :)   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 11:18 87.205.9.*]

      Załatwili sobie bez kosztowy kredyt, na martwy sezon i pokrycie zaliczek na nowy, to już 2 biuro wywinęło taki numer, ale pierwsze na mniejszą skalę i mało kto zorientował się. Stracili reputację wśród klientów i biur oraz zepsuli najbliższe first minute biurom sprzedającym. Dbamy o klientów, żeby kupowali, informujemy o promocjach i kto traci? My biura sprzedające, bo klient powie, że ecco ich nie interesuje bo on u nas kupował i my to informowaliśmy, więc pośrednio braliśmy odpowiedzialność. Takich organizatorów trzeba bojkotować!   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-09 11:57 82.160.40.*]

        Właścicielem Ecco Holiday jest SKOK kasy pżyczkowe a więc pożyczyły sobie kasę od klientów na pięć miesięcy bez odsetek a teraz oddają . Dobry sposób na pożyczkę bez odsetek. W tamtym rok kombinowali z limitami sprzedaży , jak ktoś nie zrobił limitu to rozwiązywali umowę a następnie proponowli podpisaninie nowej ale trzeba było wpłacić opłatę wysokości 1000 zł. Kto się dał złapać ten im dał tedo tysiaka . To nie są oganizatorzy turustyki tylko kombinatorzy z kas pożyczkowych.   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-09 15:17 46.113.72.*]

          Obecna sytuacja to wynik idiotycznej strategii względem agentów. Gdyby nie skreślali tak ochoczo z listy za "niewyrobienie normy" nie płakaliby dzisiaj. Niech sobie utworzą biura na licencji i niech sobie wyrabiają normy. Agentka z Rybnika   odpowiedz »

    • Ecco Holiday skasowało promocje 

      [2012-05-09 12:10 83.30.169.*]

      Szanowni Państwo,

      W związku z najnowszymi doniesieniami medialnymi oraz w obliczu informacji płynących z sieci sprzedaży w całej Polsce na temat masowych anulacji dokonywanych przez Ecco Holiday, Rainbow Tours podjęło decyzję w sprawie pomocy wszystkim tym, którym anulowano wyjazdy. Firma zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday oraz w miarę możliwości i dostępności w tych samych hotelach lub podobnych.

      W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod adresem email: info@dotykslonca.pl   odpowiedz »

    • Ecco Holiday skasowało promocje 

      [2012-05-09 11:47 178.73.16.*]

      kolejnym będzie Rainbow, sprzedają oferty przez groupon razem z fly-em po 660 zł /osoba :(   odpowiedz »

      • Ecco Holiday skasowało promocje 

        [2012-05-09 13:24 83.16.223.*]

        i po co takie bzdury wypisywac?
        http://www. tur-info. pl/p/ak_id, 32537, , rainbow_tours, ecco_holiday, pomoc, dla_klientow, touroperator, promocja, remigiusz. html   odpowiedz »

      • Ecco Holiday skasowało promocje 

        [2012-05-09 13:50 95.48.180.*]

        a gdzie są te oferty na gruponie z rainbow?   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 13:49 78.30.118.*]

      to jest poprostu oszustwo!!!! żenada!!!!   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 13:50 78.30.118.*]

      Ecco Holiday może się pożegnać ze wzrostem sprzedaży!! ja nie mam zamiaru korzystać z ich usług i przestrzegam wszystkich!   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-11 22:45 83.7.130.*]

        ja nawet nie zaglądam na ich oferty.wrednie traktują klientow.Niby anulowali egipt prawie tuz przed majowką, bo sie PODOBNO NIE SPRZEDAL.Potem kazali doplacic 2500 na wylot z innego miasta ale do tego samego hotelu,poniewaz ceny first minute juz niaktualne/kupilam w grudniu/STANOWCZO ODRADZAM.!!   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 14:07 77.115.82.*]

      czemu mnie to nie dziwi.... Raz byłem z tym biurem w Egipcie i never ever !!! rezydenci - oszuści itd.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-11 22:02 87.96.22.*]

        Rezydenci,to co sezon przypadkowe osoby z lapanki.Kto moze i chce harowac,albo pozwiedzac i odpoczac-patrz-wiek tych ludzi...W KAZDYM BIURZE!!!!Biura nie chca ludzi z doswiadczeniem.Wychowuja sobie laikow na swoj stroj.Zadna pomoc.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 22:15 31.178.125.*]

        odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-09 22:25 31.178.125.*]

        Dokładnie zgadzam się z jedną z wypowiedzi osoby z komentarza, że jeżeli ktoś się z agentów przygląda rynkowi turystycznemu i zachowaniu danego organizatora, którego sprzedaje wycieczki może się zorientować, że coś szło nie tak. My jako agent nie wyrobiliśmy limitu i brakło nam raptem 2 tys do ich normy to wypowiadali umowę. Mało tego dawali alternatywę podpisania nowej umowy, ale trzeba było wpłacić 800zł za przystąpienie. Po jakimś czasie zeszli z ceny i chcieli już tylko bodajże 500zł, ale mnie jako agentowi dało to wiele do myślenia. Brakuje im kasy i coś się dzieje nie tak, więc odpuściliśmy sobie sprzedać jego ofert i jak widać dobrze zrobiliśmy. Nie tylko biura agencyjne powinny sprzedawać oferty, ale także przyglądać się współpracy danego organizatora. Trzeba interesować się rynkiem turystycznym, a nie tylko sprzedać i mieć gdzieś klienta i to czy sprzedało się ofertę z organizatora x lub y. Ważne aby też mieć świadomość sprzedawania i koniecznie przyglądać się organizatorom. Itaka może i dużo sprzedaje w niskich cenach, ale ciekawe jak długo to będzie trwało. Organizator też musi z czegoś żyć i utrzymać swoje salony, które nie jednokrotnie położone są w dużych centrach handlowych, gdzie za m2 płaci się krocie lub przy głównych ulicach, gdzie również czynsz jest spory. Ciekawe kiedy ponownie usłyszymy o kolejnej wpadce Itaki z resztą coraz częściej spotykanej.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 22:23 31.178.125.*]

      Dokładnie zgadzam się z jedną z wypowiedzi osoby z komentarza, że jeżeli ktoś się z agentów przygląda rynkowi turystycznemu i zachowaniu danego organizatora, którego sprzedaje wycieczki może się zorientować, że coś szło nie tak. My jako agent nie wyrobiliśmy limitu i brakło nam raptem 2 tys do ich normy to wypowiadali umowę. Mało tego dawali alternatywę podpisania nowej umowy, ale trzeba było wpłacić 800zł za przystąpienie. Po jakimś czasie zeszli z ceny i chcieli już tylko bodajże 500zł, ale mnie jako agentowi dało to wiele do myślenia. Brakuje im kasy i coś się dzieje nie tak, więc odpuściliśmy sobie sprzedać jego ofert i jak widać dobrze zrobiliśmy. Nie tylko biura agencyjne powinny sprzedawać oferty, ale także przyglądać się współpracy danego organizatora. Trzeba interesować się rynkiem turystycznym, a nie tylko sprzedać i mieć gdzieś klienta i to czy sprzedało się ofertę z organizatora x lub y. Ważne aby też mieć świadomość sprzedawania i koniecznie przyglądać się organizatorom. Itaka może i dużo sprzedaje w niskich cenach, ale ciekawe jak długo to będzie trwało. Organizator też musi z czegoś żyć i utrzymać swoje salony, które nie jednokrotnie położone są w dużych centrach handlowych, gdzie za m2 płaci się krocie lub przy głównych ulicach, gdzie również czynsz jest spory. Ciekawe kiedy ponownie usłyszymy o kolejnej wpadce Itaki z resztą coraz częściej spotykanej. Poza tym agenci coraz częściej na nich narzekają.   odpowiedz »

    • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

      [2012-05-09 22:26 31.178.125.*]

      Dokładnie zgadzam się z jedną z wypowiedzi osoby z komentarza, że jeżeli ktoś się z agentów przygląda rynkowi turystycznemu i zachowaniu danego organizatora, którego sprzedaje wycieczki może się zorientować, że coś szło nie tak. My jako agent nie wyrobiliśmy limitu i brakło nam raptem 2 tys do ich normy to wypowiadali umowę. Mało tego dawali alternatywę podpisania nowej umowy, ale trzeba było wpłacić 800zł za przystąpienie. Po jakimś czasie zeszli z ceny i chcieli już tylko bodajże 500zł, ale mnie jako agentowi dało to wiele do myślenia. Brakuje im kasy i coś się dzieje nie tak, więc odpuściliśmy sobie sprzedać jego ofert i jak widać dobrze zrobiliśmy. Nie tylko biura agencyjne powinny sprzedawać oferty, ale także przyglądać się współpracy danego organizatora. Trzeba interesować się rynkiem turystycznym, a nie tylko sprzedać i mieć gdzieś klienta i to czy sprzedało się ofertę z organizatora x lub y. Ważne aby też mieć świadomość sprzedawania i koniecznie przyglądać się organizatorom. Itaka może i dużo sprzedaje w niskich cenach, ale ciekawe jak długo to będzie trwało. Organizator też musi z czegoś żyć i utrzymać swoje salony, które nie jednokrotnie położone są w dużych centrach handlowych, gdzie za m2 płaci się krocie lub przy głównych ulicach, gdzie również czynsz jest spory. Ciekawe kiedy ponownie usłyszymy o kolejnej wpadce Itaki z resztą coraz częściej spotykanej.   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-10 09:48 83.31.237.*]

        Rany boskie..co za pierdoły...coś nie tak???...zagląda się do sprawozdania finansowego, a tam 16 baniek straty i wszystko jasne !!!!!   odpowiedz »

        • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

          [2012-05-10 12:08 89.171.250.*]

          człowieku a kto dziś nie ma straty w turystyce??? jeśli tak mielibyśmy patrzeć to nie byłoby kogo sprzedawać!   odpowiedz »

          • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

            [2012-05-14 20:27 83.31.237.*]

            mniej więcej połowa biur nie ma straty, a największe zyski ma itaka   odpowiedz »

      • Ecco Holiday anuluje imprezy first minute 

        [2012-05-14 12:55 46.171.13.*]

        proszę zobaczyć warunki współpracy z eximtours to dopiero cwaniacy   odpowiedz »

    • Ecco Holiday skasowało promocje 

      [2012-05-10 16:56 83.26.147.*]

      Szanowni Państwo,

      W związku z najnowszymi doniesieniami medialnymi oraz w obliczu informacji płynących z sieci sprzedaży w całej Polsce na temat masowych anulacji dokonywanych przez Ecco Holiday, Rainbow Tours podjęło decyzję w sprawie pomocy wszystkim tym, którym anulowano wyjazdy. Firma zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday oraz w miarę możliwości i dostępności w tych samych hotelach lub podobnych.

      W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres info@dotykslonca.pl   odpowiedz »

    • Ecco Holiday skasowało promocje 

      [2012-05-10 16:57 83.26.147.*]

      Szanowni Państwo,

      W związku z najnowszymi doniesieniami medialnymi oraz w obliczu informacji płynących z sieci sprzedaży w całej Polsce na temat masowych anulacji dokonywanych przez Ecco Holiday, Rainbow Tours podjęło decyzję w sprawie pomocy wszystkim tym, którym anulowano wyjazdy. Firma zobowiązuje się do udostepnienia swojej oferty LATO 2012 w cenach w jakich klienci zawarli umowy z Ecco Holiday oraz w miarę możliwości i dostępności w tych samych hotelach lub podobnych.

      W przypadku pytań prosimy o kontakt na adres info@dotykslonca.pl   odpowiedz »

      • Ecco Holiday skasowało promocje 

        [2012-05-10 20:30 178.73.16.*]

        trzeba być naprawdę desperatem żeby kupować przez stronę z numerami call center i listą rachunków bankowych a gdzie warunki i regulamin serwisu   odpowiedz »

      • Ecco Holiday skasowało promocje 

        [2012-05-31 21:44 212.67.156.*]

        pomoc? kpiny jakieś chyba. byłam w ich biurze i nic nie mogli mi zzaoferować bez dopłaty. taka to jest pomoc!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję