Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Nowa kampania Lufthansy
Rusza kampania Lufthansy, inspirująca ludzi do wspólnych podróży i wspólnego zwiedzania. Przewoźnik zachęca, by na miejsce spotkania wybrać miasto leżące w połowie drogi łączącej bliskie osoby.
Na stronie www.lufthansameethalfway.com/pl można dokładnie wytyczyć środek odległości dzielącej bliskich i znaleźć najbliższe miasto, do którego Lufthansa oferuje połączenia.
Częścią kampanii Meet Halfway jest konkurs, w którym do wygrania są bilety dla dwóch osób, które umożliwią żyjącym w rozłące bliskim odkryć wspólnie nowe miejsce. Uczestnicy muszą opublikować na Instagramie lub Facebooku zdjęcie osoby, za którą tęsknią wyjaśniając, dlaczego chcą spotkać się pośrodku. Zdjęcie powinno być opatrzone hasztagiem #LufthansaMeetHalfway oraz punktami współrzędnymi miejsca leżącego w połowie drogi, które można wygenerować na stronie kampanii. Nagrodą są dwa bilety w Klasie Ekonomicznej Lufthansy do miejsca wspólnego spotkania - pierwszy z jednego z 9 lotnisk w Polsce, a drugi z dowolnego miejsca na świecie z siatki połączeń przewoźnika. Konkurs potrwa do 9 października. W trakcie trwania kampanii na ulice Warszawy wyjedzie specjalny stary Volkswagen w malowaniu Lufthansy, promujący hasło #MeetInTheMiddle.
Kampania realizowana będzie w Internecie oraz poprzez spoty radiowe. W Warszawie i Krakowie pojawią się reklamy na lotniskach oraz na środkach transportu, w stolicy także w metrze. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Kolle Rebbe, planowanie mediów zostało powierzone domowi mediowemu Mindshare.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Lufthansa i związek pilotów VC podpisują porozumienie
Decyzja o pomocy dla Condora nieważna?
Rekordowa liczba turystów na Cyprze
Czy za opóźnienie lotu łączonego w Hiszpanii można trafić przed niemiecki sąd?
Hurghada: wycieczki z majatours
Qubus Hotel poszukuje nowych inwestycji
Rainbow Tours zawarł umowę czarterową
Druga edycja Responsible Incentive Travel Day
Technologie, które mogą zdominować turystykę
Nawet darmowy pobyt w hotelu jeśli odstawisz smartfona
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
IGHP walczy o odmowę zatwierdzenia tabeli opłat za prawa autorskie i pokrewne
Linie lotnicze planują duże cięcia kosztów
Turyści nie wynajmą mieszkania na Majorce
Po zniesieniu wiz turyści częściej będą wybierać USA
Europejski Manifest Turystyczny: Uniknąć mozaiki środków bezpieczeństwa
Wpis na Facebooku może zaważyć na wyroku sądowym
Hurghada: wycieczki z majatours
