Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zobacz także
10 mln PLN na renowację i wytyczanie szlaków turystycznych
Zmiana terminu w Programie Polskie szlaki turystyczne
Jeszcze można zgłaszać się do konkursu na Najlepsze Wsie Turystyczne
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie konsultacji
Ministerstwo Rozwoju startuje z drugą edycją projektu`Polskie Marki Turystyczne`
Wiceministrowie rozwoju, pracy i technologii Iwona Michałek i Andrzej Gut-Mostowy ogłosili drugą edycję projektu "Polskie Marki Turystyczne".
Zdaniem ministra Guta-Mostowego, marka turystyczna, czyli atrakcyjne - kulturowo, geograficznie i przyrodniczo - miejsce, powinna być łatwo identyfikowalna przez potencjalnych turystów i wyróżniać się swoją ofertą, reprezentując wysoki poziom jakości oraz skutecznie wspomagając ruch turystyczny na danym obszarze. W proces tworzenia marki turystycznej powinni być zaangażowani przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego, organizacji turystycznych oraz branży turystycznej.
Jak podkreśla Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii, celem projektu "Polskie Marki Turystyczne" jest stymulowanie współpracy w zakresie rozwoju turystyki na poziomie lokalnym, czego efektem byłoby ukonstytuowanie tzw. regionów turystycznych - jednostek kompleksowo zarządzających rozwojem i promocją turystyki na wyznaczonym obszarze. To przykład rozwiązania, który wpisuje się również w zasady zrównoważonego rozwoju turystyki.
Tytuł "Polska Marka Turystyczna" ma się docelowo stać prestiżowym certyfikatem oznaczającym jakość, atrakcyjność i unikalność oferowane przez dany obszar. Będzie to narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej i kształtowania ruchu turystycznego, ponieważ na znaczeniu będzie zyskiwać jakość, a nie tylko skala ruchu turystycznego.
O tytuł mogą ubiegać się: organizacje, samorządy terytorialne i gospodarcze, instytucje, spółki, fundacje, stowarzyszenia, przedsiębiorcy prywatni, organizatorzy turystyki oraz inne jednostki, których jednym z celów lub zadań statutowych jest promocja turystyki. Zgłoszenia do II edycji projektu należy dokonać przy użyciu formularza zgłoszeniowego, który będzie opublikowany na stronie internetowej polskiemarkiturystyczne.gov.pl.
Uruchomienie naboru wniosków planuje się na pierwszy tydzień sierpnia 2021r.
MRPiT oferuje laureatom projektu wsparcie o charakterze ekspercko-doradczym, udział w szkoleniach z zakresu zarządzania, promocji, aspektów prawnych, RODO prezentację w broszurze informacyjnej o laureatach projektu, możliwość korzystania z systemu identyfikacji wizualnej projektu, udział w działaniach promocyjnych realizowanych przez Polską Organizację Turystyczną m.in.. prezentacje w ramach podróży dla mediów, w tym bloggerów, publikacje w mediach POT, udział w kampaniach promocyjnych na ryku krajowym, włączenie do kampanii "Turystyczna Szkoła"
Projekt "Polskie Marki Turystyczne" został uruchomiony w 2018 roku. Jego pierwszymi laureatami, uhonorowanymi tytułem Polskiej Marki Turystycznej, zostały: Beskidy, Śląsk Cieszyński, Lublin, Kraina Lessowych Wąwozów i Toruń. Przyznano także 6 tytułów Polska Marka Turystyczna - kandydat, tym obszarom, które posiadają potencjał, aby w przyszłości stać się rozpoznawalną marką turystyczną. Należały do nich: Jura Krakowsko-Częstochowska, Mazury Zachodnie, Ziemia Świętego Krzyża, Zamość, Szlak wokół Tatr oraz Puszcza Białowieska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Ostrzeżenie MSZ przed
Enter Air podpisuje nową umowę z Coral
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Booking zawiera sojusz z
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Hotel Campanile Łódź z wyższą kategorią
Jakość wody w europejskich kąpieliskach ciągle wysoka
Coraz lepsze perspektywy dla rekordowego wyniku branży
Klienci biur podróży zainteresowani Egiptem
Komisja Europejska przedstawiła strategię rozwoju transportu
Tarcza antykryzysowa osłoni przedsiębiorców?
KLM zainaugurował loty z Wrocławia
LOT z ogromnym długiem do spłaty
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw podróżnych
Komisja Europejska proponuje dodatkowe ograniczenia podróży spoza UE
Piwa Grupy Żywiec w lokalach Sfinks Polska
Wenecja idzie dalej z restrykcjami
Prawie 30 proc. skarg zgłaszanych do ECK dotyczyło transportu lotniczego
Touroperatorzy zadowoleni z sezonu letniego
Egipt zezwoli na wykonanie testów PCR po przylocie na 4 lotniskach
Kraków coraz bardziej widoczny na mapie turystyki kongresowej
Greckie porty lotnicze obsługują coraz więcej pasażerów
Nowe połączenie autobusowe do Katowice Airport
Bankructwo pośrednika rezerwacji hotelowej
