Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Profitroom rozpoczyna współpracę z grupą Górskie Resorty
Profitroom rozpoczął współpracę z grupą hotelową Górskie Resorty. W skład grupy wchodzi dziesięć obiektów, które posiadają łącznie ponad 1800 pokoi.
Górskie Resorty to jedna z największych grup hotelowych w Polsce, której hotele znajdują się w Karpaczu, Szklarskiej Porębie, Wiśle, Łomnicy i Świeradowie-Zdroju. Przykładowymi markami grupy są Osada Śnieżka, Green Mountain, Platinum Mountain, Crystal Mountain czy niedawno otwarty Elements Hotel&SPA. Od początku wakacji wszystkie hotele korzystają z usług Profitroom. - Cieszymy się z powodu rozpoczęcia współpracy z Profitroom. Szukaliśmy dostawcy usług, który zapewni nam profesjonalne wsparcie w generowaniu jak największej liczby rezerwacji bezpośrednich - powiedział Wojciech Piotrowski, Revenue & E-Commerce Director Górskich Resortów.
W ramach współpracy hotele znajdujące się w grupie korzystają z całości kompleksowych rozwiązań znajdujących się w Profitroom Suite. Oprócz silnika rezerwacji Profitroom Booking Engine 360 są to między innymi strony internetowe czy channel manager - powiedział Bartosz Sułecki, Chief Commercial Officer Profitroom.
Wdrożenie systemu to pierwszy krok do osiągnięcia zakładanego celu przez grupę. Równie istotne jest teraz odpowiednie przeszkolenie zespołu hotelowego z korzystania z narzędzi oraz bieżąca optymalizacja ofert czy stron www. Grupa Górskie Resorty podobnie jak pozostali hotelarze mogą liczyć na nasze pełne wsparcie w codziennej pracy na narzędziach Profitroom - powiedziała Joanna Kowalczyk Customer Success Manager Profitroom.
Naszym celem jest ciągły rozwój grupy. Oprócz planowanych nowych inwestycji hotelowych dążymy do maksymalizacji direct bookingu w obecnie funkcjonujących obiektach. Jesteśmy przekonani, że wybraliśmy właściwego partnera do osiągnięcia zakładanych przez nas wyników - zakończył Wojciech Piotrowski.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
WTTC: różnice w uznawaniu poszczególnych szczepionek dużą barierą dla turystyki
LATO 2019: czy sprzedaż u agentów odżyje?
Egipt przedłużył program bezpłatnych wiz tranzytowych
Aerofłot ogranicza możliwości płacenia kartami kredytowymi przez agentów
ECK: prawie 1/4 zgłoszeń dotyczyła transportu
Ponad 11 tys. osób na Dniach Twierdzy Poznań
Na co skarżyli się pasażerowie kolei?
Wyjazdy do Egiptu tańsze niż przed rokiem
Macedonia zaprasza do aktywnego kontaktu z przyrodą
Więcej turystów w Grecji, nawet przed sezonem
Thomas Cook prezentuje swój nowy koncept hoteli
Koleje Dolnośląskie pozyskały finansowanie na zakup nowego taboru
GUS: ponad 30 mln turystów skorzystało z miejsc noclegowych w 2018 roku
Kto wykupi upadającą Alitalię?
Travelist: niskie zainteresowanie rezerwacjami na Boże Ciało
Słowacka granica zostanie otwarta dla Polaków
VIVA TOURS - JESTEM ZADOWOLONA ZA NISKĄ CENE WYJECHAŁAM DO E
