Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na 2025
Jak prognozuje grupa Accor, po turystyce sportowej i kulturalnej, które napędzały ruch turystyczny w ubiegłym roku, 2025 rok przyniesie wzrost popularności alternatywnych kierunków i trendu slow travel.
Rok 2024 był punktem zwrotnym w globalnej turystyce. Wrócono niemal całkowicie do poziomów sprzed pandemii - w samym pierwszym kwartale podróż odbyło ponad 285 milionów osób. W 2025 roku, jak podaje raport Accor's European Travel Trends report, 53% Europejczyków planuje przeznaczyć większą część swojego budżetu na podróże niż rok temu, skupiając się na wellness, aktywności fizycznej, ekologicznych wyjazdach oraz eksploracji miejscowej kultury. W odpowiedzi na powstające trendy, ALL.com, platforma rezerwacyjna i program lojalnościowy Accor, dostosowuje swoje rozwiązania do potrzeb współczesnych gości.
Rok 2024 pod znakiem turystyki sportowej i dużych eventów. Jednym z wydarzeń, które napędziło turystykę w ubiegłym roku, były Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024, angażując dużą grupę międzynarodowych turystów, w tym także członków programu ALL. Ponad 25% z nich odbyło przynajmniej jedną podróż, by wziąć udział w wydarzeniu sportowym lub muzycznym. Dotyczy to w szczególności osób w wieku 18-34 lat[footnoteRef:1]. Turystyka sportowa miała znaczący udział w branży, wartej 564,7 miliarda dolarów według szacunków 2023 roku, jak podaje ibis Trend Report na 2025 rok. Eksperci przewidują, że ten trend będzie się nasilał, a liczba wyjazdów w związku z wydarzeniami sportowymi ma wzrosnąć o 12%.
W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie, Novotel i ALL.com stworzyły La Suite Novotel by ALL.com - stały pokój hotelowy w samym sercu paryskiego stadionu Parc des Princes. Dzięki temu podróżni mogą połączyć swoją pasję do piłki nożnej z wyjątkowym doświadczeniem, śpiąc w samym sercu stadionu Paris Saint-Germain i ciesząc się standardem marki Novotel.
Ubiegły rok przyniósł także wiele globalnych wydarzeń z dużym rozmachem, które napędzały światową turystykę kulturalną. Koncerty światowych sław stały się jeszcze większym motorem napędowym dla lokalnej turystyki. Na przykład w Sydney koncerty Taylor Swift w ramach trasy Eras Tour na Accor Stadium przyciągnęły 335 000 fanów, generując rekordowe obłożenie dla 40 hoteli Accor w mieście. Występy takich artystów jak Beyonce, Coldplay i Oasis mają bezpośredni wpływ na liczbę rezerwacji.
2025 pod znakiem Slow Travel i destination dupes, czyli świadome podróżowanie i alternatywne kierunki. Nieustannie coraz więcej podróżnych przywiązuje większą wagę do zrównoważonych opcji przy wyborze kierunków podróży i miejsc na nocleg. Młodsze pokolenia, bardziej świadome kwestii klimatycznych (+14% w porównaniu do osób starszych), częściej wybierają przyjazne dla środowiska środki transportu. W świecie poszukującym zrównoważonego rozwoju, slow travel na nowo definiuje priorytety podróżnych, przenosząc punkt ciężkości na doświadczenie i wpływ na środowisko.
W ramach swojego zaangażowania w globalne i zrównoważone podejście, ALL oferuje gościom różnorodne doświadczenia i usługi skoncentrowane na odpowiedzialności za środowisko. Dzięki strategicznym partnerstwom - na przykład z SNCF w celu promowania ekologicznej mobilności oraz z Sixt w zakresie wynajmu pojazdów elektrycznych - podróżni mogą dokonywać bardziej odpowiedzialne wybory. Program lojalnościowy wzmacnia również swoje zaangażowanie w solidarność z Dift, oferując członkom możliwość przekazania swoich punktów Reward na rzecz stowarzyszeń charytatywnych.
Platforma rezerwacyjna ALL.com, poprzez stronę internetową i aplikację mobilną, oferuje lokalne i odpowiedzialne wybory w hotelach, restauracjach i zajęciach. Wszystko to wpisuje się w trend slow travel oraz poszukiwania alternatywnych kierunków. W obliczu rosnącego wyzwania związanego z nadmierną turystyką, która wywiera coraz większą presję na flagowe destynacje, takie jak Wenecja, Bali czy Amsterdam, podróżni zmieniają swoje wybory. Coraz więcej z nich wybiera mniej popularne destynacje, starając się uniknąć tłumów i szału mediów społecznościowych, oszczędzając przy tym pieniądze. Trend ten, określany mianem destination dupes, polega na wybieraniu mniej popularnych, lecz równie atrakcyjnych alternatyw dla popularnych destynacji. Jest to odpowiedź na problem nadmiernej turystyki w takich miejscach jak Wenecja, Bali czy Amsterdam.
ALL.com znajduje się w samym sercu tej transformacji, oferując atrakcyjne alternatywy wraz z otwarciami hoteli Accor w takich destynacjach, jak np.: Raffles Jeddah w Arabii Saudyjskiej, jako alternatywa dla Dubaju; Mövenpick Resort & Spa at Bintan Lagoon w Indonezji, poza utartymi szlakami Bali; lub MGallery Green Coast w Albanii, wyłaniający się jako alternatywa dla popularnych chorwackich plaż.
Według rezerwacji dokonanych już na platformie trzy najpopularniejsze kierunki na rok 2025 to Francja, Tajlandia i Australia. Popularność tych destynacji pokazuje, że podróżni łączą tradycyjne kierunki z ekologicznymi i wellnessowymi doświadczeniami. ALL.com kontynuuje rozwój w zgodzie z oczekiwaniami współczesnych podróżnych, oferując doświadczenia łączące wygodę, ekologię i lokalne inspiracje. W tych i wielu innych destynacjach turyści mogą znaleźć miejsce dla siebie, korzystając z ponad 45 marek Accor i ponad 5 700 obiektów na całym świecie.
ALL to platforma rezerwacyjna i program lojalnościowy ucieleśniający obietnicę Accor podczas pobytu w hotelu i poza nim. Za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji ALL.com klienci mają dostęp do niezrównanego wyboru pobytów ponad 45 marek Accor w 110 krajach, zawsze w najlepszej cenie. Program lojalnościowy ALL daje członkom dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń, wraz z ponad 100 renomowanymi partnerami. ALL wspiera swoich członków każdego dnia, umożliwiając im przeżywanie swoich pasji dzięki ponad 2000 wydarzeń na całym świecie każdego roku: lokalnych aktywności, kursów mistrzowskich szefów kuchni, najważniejszych turniejów sportowych i najbardziej wyczekiwanych koncertów. ALL to program lojalnościowy preferowany przez podróżnych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Dział hotele, pensjonaty:
IGHP: listopad z lepszymi wynikami niż rok
Polska turystyka rośnie i będzie
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
Ruszyły zgłoszenia do akcji Polska zobacz więcej
LOT Metropolia Lublin z nową ofertą dla turystów
Grecja złagodziła zasady wjazdu
Dobry Hotel z umową o zarządzanie dwoma, pięciogwiazdkowymi hotelami
Poznaj atrakcje Francji i nawiąż kontakty w Polsce
Pilot, anglista z doswiadczeniem i panstwowymi uprawnieniami
Prezydent USA podpisał rozporządzenie otwierające granice dla zaszczepionych turystów
LOT rozwija bazę w Budapeszcie
Lublin celuje w hiszpańskich turystów
Enter Air podpisał kontrakt z TUI
UNWTO o skali spadków w turystyce
Minister rekomenduje kandydata na prezesa POT
