Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Rozjechanie psa nie będzie twoją reklamą
O dobre imię firmy warto zatroszczyć się już na etapie zatrudniania pracownika. Przekonała się o tym niedawno jedna z firm.
Choć akurat ten przypadek dotyczył firmy "Bodzio" z branży meblarskiej, mógłby się przydarzyć każdej firmie, która posiada własne, obrandowane pojazdy. Chodzi tu o głośny medialnie filmik w którym pracownik tej firmy przejechał z premedytacją psa, a później nagranie swojego skandalicznego "wyczynu" zamieścił w internecie. Na nieszczęście firmy, jechał pojazdem służbowym, na którym wyraźnie widoczna była jej nazwa. Przez to w mediach społecznościowych na firmę wylała się cała masa krytyki. Po nagłośnieniu się sprawy pracownik został dyscyplinarnie zwolniony, a prokuratura postawiła mu zarzuty i aresztowała go.
Oczywiście sama firma potępiła zachowanie swojego, byłego już pracownika, jednak w mediach społecznościowych na firmę wylała się masa krytyki. Straty wizerunkowe będą bardzo duże, a to wszystko przez incydent, którego nikt normalnie myślący nie był w stanie przewidzieć.
Takie przypadki to patologia, niemniej rekrutując pracowników nigdy nie wiemy na kogo się trafi. Żaden przewoźnik nie chciałby aby jego pojazd posłużył do takich celów i żaden nie chce być łączony z tego typu wyczynami. Dlatego, podpisując umowę warto w niej zawrzeć ewentualne kary dotyczące nie tylko odszkodowań za straty materialne, ale też za te wizerunkowe, jeśli działanie pracownika wykroczy poza normy społecznie akceptowalne. Obowiązujące w tym zakresie przepisy kodeksu cywilnego są bardzo ogólne i dopiero precyzując odpowiednie punkty w umowie, można znacznie ułatwić sobie drogę sądową, a być może i uświadomić pracownikom, że poruszając się pojazdem z logo firmy są w praktyce jej ambasadorami.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział prawo i podatki:
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Przedłużony ruch bezwizowy do
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Wakacyjne nastroje klientów biur podróży
Itaka wdraża nową stronę i aplikację
SITE Poland podsumowało ubiegłoroczną działalność
Nowe centrum konferencyjne w Zachodniopomorskim
POT rozdał nagrody dwudziesty raz
Wzrasta zainteresowanie polskim morzem poza sezonem?
CBA oskarża prezesa lotniska o oszustwo
Pisz poprawnie po angielsku dzięki uniwersalnym formułom
Katowice Airport ukończył dużą inwestycję
Włoskie stoki tracą na popularności?
Ruszył program dobrych praktyk
Znany konkurs barmański powraca
Powstała Wrocławska Organizacja Turystyczna
Na jakim poziomie jest sprzedaż Turcji i Tunezji?
Korytarze turystyczne dyskutowane na szczeblu unijnym
Najlepszy miesiąc w historii PLL LOT
Małopolska wioska zachwyciła Japończyków
Porządkowanie finansów, rozbudowa oferty - jak Wygoda Travel poradziła sobie z kryzysem w branży?
hotel golden age turcja proszę o opinię
