Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Sun&Snow: rośnie udział sprzedaży przez własne kanały
Firma Sun & Snow w ramach własnych kanałów rezerwacyjnych obsługuje średniorocznie już ponad 75 proc. pobytów w zarządzanych przez siebie apartamentach.
Udział własnego serwisu rezerwacyjnego Sun & Snow w opłaconych wyjazdach w 2019 r. wynosił około 50 proc., zaś udział tylko jednego serwisu zewnętrznego - Booking.com blisko 40 proc. Zmiana nastąpiła w kwietniu ub. r., kiedy udział w sprzedaży własnych rezerwacji operatora wzrósł do 78 proc. Z systemu rezerwacyjnego Sun & Snow, można skorzystać zarówno on-line, poprzez dedykowaną stronę internetową i jej wersję mobilną, jak i za pośrednictwem call center.
Kluczowa, zwłaszcza w kontekście ostatniego 1,5 roku, gdy wszedł bon turystyczny okazała się rola jaką w naszym systemie rezerwacyjnym pełni call center. Bez wyspecjalizowanej infolinii, obsłużenie ruchu związanego z bonem, praktycznie byłoby niemożliwe. Wprowadzamy też sukcesywnie liczne udogodnienia i funkcjonalności, które owocują większą satysfakcją klientów. Od jakiegoś czasu nasze oprogramowanie daje możliwość oddzwonienia w przypadku nieodebranego połączenia. To nasza duża przewaga nad zewnętrznymi agregatorami rezerwacyjnymi i porównywarkami ofert - mówi Karolina Orłowska, dyrektor operacyjna Sun & Snow.
W całym ubiegłym roku rezerwacje samodzielnie wypracowane przez Sun & Snow ukształtowały się na poziomie 61 proc., ale zdarzały się pojedyncze okresy kiedy ten udział spadał do około 50 proc. Obecny rok może być znacznie lepszy, gdyż w lipcu i sierpniu, czyli w szczycie sezonu, wskaźniki te wyniosły odpowiednio 73 i 79 proc.
Wzrost znaczenia własnego systemu rezerwacyjnego w tym roku, kiedy średnia przekroczyła 70 proc., zbiegł się ze wzrostem obłożenia obsługiwanych apartamentów. W wysokim sezonie (lipiec-sierpień) Sun & Snow, zanotowała średnie obłożenie na poziomie 84 proc. Dla porównania w ostatnich dwóch latach wskaźnik ten wynosił około 80 proc.
Ostatecznie Sun & Snow zamknął lipiec z obłożeniem na poziomie 76 proc. (65 proc. rok wcześniej i 72% w 2019 r.). W sierpniu poziom rezerwacji wyniósł 91 proc. (w porównaniu z 94 proc. rok wcześniej i z 88 proc. w 2019 r.). Rok 2021 będzie najprawdopodobniej pierwszym pełnym rokiem kalendarzowym, kiedy udział rezerwacji poprzez kanały własne nie spadnie w żadnym miesiącu poniżej 60 proc. W pierwszych miesiącach 2020 r. ten udział wynosił bowiem jeszcze 53 proc.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Triverna: rośnie popularność świątecznych
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Tajlandia wprowadza surowe kary za palenie na plażach
Wrześniowy korek na polskim niebie
Liderzy polskiej turystyki wyjazdowej sprzedają coraz więcej
Słowenia otwiera granice dla przyjeżdżających z krajów unijnych
Alior Bank i Neckermann będą współpracować
W piątek rozpoczyna się akcja Polska zobacz więcej
Rośnie udział imprez lotniczych w sprzedaży wyjazdów
Coraz więcej krajów otwiera granice
Macedonia chce zauroczyć turystów
Nowości na Dniach Twierdzy Poznań
Na mundial bez wizy ale kosmiczne ceny noclegów zniechęcają
Ukraińskie stowarzyszenie hotelarzy apeluje do grup hotelowych o wycofanie się z Rosji
Jaka przyszłość czeka polski rynek hotelarski?
