Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Niemcy promują podróże kulturalne
Podróże kulturalne i city breaki mają duże znaczenie dla niemieckiej turystyki przyjazdowej: ponad 60% podróżnych z Europy - według danych IPK z 2018 r. - przyjeżdża do Niemiec w celach kulturowych. Przy tym zwiedzają nie tylko metropolie, lecz także odwiedzają mniejsze miasta w całym kraju. Niemiecka Centrala Turystyki rozpoczyna kampanię promującą właśnie te rodzaje turystyki.
DZT, w swojej globalnej kampanii "German Summer Cities" skupia się na pięciu tematach: wielkomiejskim życiu, romantycznym weekendzie w mieście, urlopie nad wodą, zwiedzaniu zabytków oraz sztuce i kulturze. Kampanię pozytywnie przyjęła niemiecka branża turystyczna. Łącznie 50 przedsiębiorstw i organizacji podpisało umowy o współpracy na ponad 100 pakietów marketingowych. Działania marketingowe prowadzone są na ponad 30 rynkach, a Lufthansa jako partner premium kampanii weźmie udział we wszystkich tych działaniach.
Globalna kampania marki opiera się na naszej pozycji lidera rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków w Europie. Pakiety marketingowe dają w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość skorzystania z naszych międzynarodowych działań. Dzięki pięciu tematom kampanii tworzymy szerokie spektrum ofert dla partnerów i konsumentów z całego świata - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT).
Partnerami kampanii "German Summer Cities" będą także Expedia Group Media Solutions, C-Trip oraz Aviasales.
Podczas wielodniowych eventów pop-up DZT zaprezentuje kampanię na najważniejszych rynkach źródłowych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział atrakcje turystyczne:
Które miasta powinny się
Na czym powinien opierać się rozwój
Bezpieczeństwo w górach zimą: czy polski turysta w końcu odrobił
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Rodos chce postawić na jakość, a nie ilość
Dlaczego nie popieramy zmian nazwanych ACTA2?
Minister zdrowia chce przedłużenia obostrzeń
Nowocześnie na Podkarpackim Forum Turystyki
Co się działo podczas VI Kulinarnego Festiwalu Kwiatów Jadalnych?
Rozważania nad przywróceniem kwarantanny kolejnym problemem turystyki
Komisja Europejska robi krok w stronę likwidacji zmiany czasu
Hotel w bazie Wehrmachtu jako atrakcją Świnoujścia?
SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH TANIE LINIE - NAJTANIEJ W POLSCE
Nowy zakaz lotów opublikowany w Dzienniku Ustaw
Chorwacja chce jeszcze więcej turystów
Odwołane loty przez szalejący orkan Fryderyka
Znany piłkarz ambasadorem odpowiedzialnej turystyki
PKP InterCity zostawia pasażerów na pastwę losu
Polska ureguluje wynajem mieszkań przez Airbnb
Spadki cen w biurach podróży mniejsze niż się spodziewano
Turyści Itaki polecą Dreamlinerem z Katowic na Dominikanę
Wstrzymanie lotów - jakie obowiązki ma touroperator wobec turystów?
Francuska atrakcja turystyczna ewakuowana
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi niepełnosprawnościami
Polregio uruchamia dodatkowe trasy na wakacje
