Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager. ds. turystyki pielgrzymkowej
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Zmiana nazwy samolotu uspokoi pasażerów?
Skoro Boeingi 737-MAX mają ostatnio problemy i nie mają dobrej prasy to dlaczego nie zmienić im nazwy? Na taki pomysł wpadł Ryanair. Czy sprawi to, że pasażerowie lepiej się poczują?
Amerykański fotograf, Chris Edwards zauważył, że nazwa 737-MAX, zniknęła z części samolotów zamówionych przez irlandzkiego przewoźnika, a w ich miejsce pojawiła się nowa 737-8200. Tak naprawdę, nie jest to żadne oszustwo, Oznaczenie 737-8200, to numer modelu, który w stosunku do Boeingów 737-MAX, jest od 2016 roku stosowany przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA),a od 2017 roku, przez FAA, amerykański odpowiednik Urzędu Lotnictwa Cywilnego. W mediach ta zmiana nabrała negatywnego wydźwięku i została zinterpretowana jako próba wprowadzenia w błąd pasażerów.
Władze przewoźnika nie są pewne, kiedy te samoloty wrócą do służby. Ryanair nie zrezygnuje z samolotów B737 MAX i oczekuje, że powrócą one do służby przed końcem 2019 r., jednak dokładna data ich powrotu pozostaje niepewna. Boeing ma nadzieję, że pakiet certyfikacyjny zostanie przedłożony organom regulacyjnym do września, a wkrótce potem samoloty zostaną powtórnie dopuszczone do lotów. Uważamy, że rozsądne byłoby zaplanowanie przesunięcia tej daty o kilka miesięcy, prawdopodobnie dopiero w grudniu. Ponieważ Ryanair zamówił Boeinga MAX200, które są odmianą samolotu MAX, muszą one być oddzielnie certyfikowane przez FAA i EASA. Ryanair oczekuje, że MAX200 zostanie zatwierdzony do wykonywania przewozów lotniczych w ciągu 2 miesięcy od powrotu MAX do eksploatacji. W związku z tym mam nadzieję, że pierwszy samolot MAX200 zostanie oddany do użytku pomiędzy styczniem a lutym 2020 r. Ponieważ Ryanair może odebrać jedynie od 6 do 8 nowych samolotów miesięcznie, obecnie planujemy nasze letnie rozkłady lotów na 2020 r. w oparciu o 30 dostaw statków powietrznych typu B737 MAX do końca maja 2020 r. Jest to mniej niż 58 MAX samolotów Boeing pierwotnie zaplanowanych do realizacji naszego letniego rozkładu lotów na 2020 rok. Liczba ta może wzrosnąć lub spaść dalej, w zależności od tego, kiedy B737 MAX rzeczywiście wróci do usług lotniczych mówił prezes Ryanaira Michael O'Leary
Prezes irlandzkiego przewoźnika podkreśla, że niedobór w dostawach samolotów będzie wymagał pewnych cięć bazowych i zamknięć w lecie 2020 r., ale także w harmonogramie zimowym 2019 r. Rozpoczynamy serię rozmów z naszymi portami lotniczymi, aby ustalić, które z baz Ryanair osiągających słabe wyniki lub przynoszących straty powinny ucierpieć z powodu tych krótkoterminowych cięć i/lub zamknięć od listopada 2019 roku. Będziemy również konsultować się z naszymi pracownikami i związkami zawodowymi w zakresie planowania i wdrażania tych cięć i zamknięć bazowych, które są bezpośrednio spowodowane opóźnieniami w dostawie B737 MAX - zapowiada O'Leary.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair czeka na samoloty
[2019-10-30 11:57 89.250.198.*]
Bardziej niż na ich powrót do lotów czekam na to, kiedy osoby odpowiedzialne za katastrofy tych samolotów trafią za kratki. Chęć zysku i dogonienia konkurencji stało się przyczyną śmierci tylu osób, obrzydliwe.
Jakub odpowiedz »
Dział aktualności dnia:
Inauguracja sezonu zimowego w województwie
Na czym powinien opierać się rozwój
Stabilny październik w hotelach, wyniki lepsze niż rok
Starsze aktualności:
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Booking.com musi dostosować się do prawa UE
Zarzuty UKOiK ostrzeżeniem dla branży?
Muzea w Stambule z ambitnym planem
Narodowy Instytut Dziedzictwa: nowa odsłona kampanii przeciwko niszczeniu zabytków
Włochy wydłużą ważność voucherów
Opłata recyklingowa także w gastronomii
Heathrow wprowadza limit pasażerów
POT wzmacnia pion odpowiedzialny za promocję w internecie
Poznań po raz 16 gospodarzem Festiwalu Dobrego Smaku
UIA wprowadza zmiany w strukturze swoich taryf
Czy kryteria zakazu lotów są sensowne?
