Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Budowanie wizerunku Warszawy
Fundacja Warsaw Destination Alliance zorganizowała konkurs na kampanię reklamową dla Warszawy. Konkurs ten kilka dnie temu wygrała agencja reklamowa Henyo Behrendt, której zadaniem będzie przyciągnięcie zagranicznych turystów do stolicy Polski.
Szef firmy Henyo Behrendt, Henryk Szymański mówi, że kampania ta będzie miała trzy części. Pierwszym będzie wyrobienie marki dla miasta. Służyć temu mają telewizyjne reklamówki w formie teledysków. Będą to migawki z najróżniejszymi ludźmi na pierwszym planie - od dzieci i młodzieży na deskorolkach, po zakonnice i staruszków na rowerach. W tle architektura miasta. Emitowane będą w maju w kanałach telewizyjnych BBC, CNN i Eurosport. Akcja będzie krótka (ok. 3 tygodni), ale zmasowana - klipy pojawią się kilka razy dziennie w czasie największej oglądalności. Będzie kosztowała kilkaset tysięcy dolarów, ale za to klipy ma szansę obejrzeć ok. 250 mln rodzin.
Druga część to wypromowanie Warszawy jako miasta konferencyjnego. W połowie roku, w internetowym wydaniu "Financial Times" ukaże się reklama Warszawy jako właśnie miasta konferencyjnego - będzie to kosztować ok. 150 tys. zł.
Trzecia część kampanii będzie miała miejsce w Berlinie, gdzie pojawi się ok. 1000 billboardów reklamujących Warszawę jako świetne miejsce do spędzenia weekendu. Przelot z noclegiem w hotelu będzie w promocyjnej cenie np. 299 euro. Propozycja ma zachęcić miłośników podróży do odwiedzenia nowego miejsca - Warszawy - zrobienia zakupów, spaceru po mieście, zabawy w klubie. Nocleg zapewnią hotele zrzeszone w WDA.
Pieniądze na wyżej opisaną kampanię pochodzić będą z opłat (1 euro), doliczanych do hotelowych rachunków gościom, którzy wyrażą na to zgodę. Jeśli ich liczba zwiększy się, w kolejnych latach kampania będzie mogła mieć jeszcze większy rozmach.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Polska turystyka rośnie i będzie
Drogie Święta i Sylwester w
Dział dla turystów:
LOT zapowiada nowe połączenia z
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Sąd UE rozpatrzył skargę
7 milionów pasażerów w Pyrzowicach
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Bezpośrednio z Warszawy do Innsbrucka
Zamknięty Terminal 2 na Okęciu!
Co dalej z VAT-em w gastronomii?
Otwarcie Muzeum Chasydyzmu w Lublinie
Chorwacja - najpiękniejszy cel turystyczny 2007 roku?
Już wkrótce targi turystyczne we Wrocławiu
Katastrofa autokaru w środkowej Szwecji
Ryanair odchodzi z lotniska w Manchesterze
Tarnów zaprasza biura podróży na bezpłatne study tour po mieście i regionie
LOT wznowił loty z Warszawy do Serbii
Watykan został członkiem Interpolu, aby lepiej dbać o bezpieczeństwo turystów
Będzie łatwiej trafić do najważniejszych atrakcji Śląska!
LOT trafi w ręce Turkish Airlines?
Aparthotele coraz popularniejsze?
Dynamiczny rozwój lotniska w Gdańsku - Rębiechowie?
