Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Neckermann podsumowuje przedsprzedaż
Biuro Podróży Neckermann właśnie kończy trzy pierwsze miesiące sprzedaży oferty letniej. W podrównaniu do ubiegłego roku, biuro zanotowało 20% wzrost sprzedaży.
Klienci Neckermanna najczęściej wybierali takie kierunki jak: Bułgaria, Grecja, Turcja, Hiszpania i Chorwacja. Bułgaria o ofercie touroperatora od kilku lat zdaje się przeżywać renesans. Stopniowe wzrosty notują wyjazdy do Turcji. " Specjalny katalog z trzykrotnie większą ofertą w Turcji niż rok wcześniej, dogodna siatka połączeń i świetny stosunek jakości do ceny, przynoszą oczekiwane rezultaty. Naszym atutem jest również duże zróżnicowanie oferty mające swoje odzwierciedlanie zarówno w możliwości wyboru kurortów, jak i samych obiektów. Obok hoteli niskobudżetowych np. hoteli naszej własnej marki smartline klienci znajdą luksusowe hotele z rozbudowanymi aquaparkami oraz hotele z polskimi animatorami Happy Events." - powiedział Tomasz Pędzik, Dyrektor Produktu Neckermann Polska.
Wyniki przedsprzedaży letniej oferty wskazują na duże zainteresowanie ofertą sprofilowaną. Osoby wyjeżdżające z dziećmi najchętniej wybierały ofertę ze specjalnie dedykowanego katalogu "Rodzinne wakacje", w tym przede wszystkim wypoczynek w klubach Happy Events z polskimi animatorami oraz Aquamanię, czyli hotele, które posiadają parki wodne. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży biuro podróży zanotowało w hotelach koncepcyjnych grupy Thomas Cook: smartline i Sentido.
Marka smartline jest stosunkowo nowa. Znajduje się w portfolio Neckermanna od roku. W sezonie Lato 2014 biuro podróży oferuje 35 tego typu obiektów na najpopularniejszych wakacyjnych kierunkach.
Do grupy Sentido należą hotele dla wymagających klientów. Wyróżniają się one dobrym serwisem i przyjazną atmosferą. Klienci cenią w nich zdrową kuchnię oraz bogatą ofertę zajęć odpowiadającą ich różnorodnym wymaganiom. W letniej ofercie Neckermanna klienci znajdą 40 obiektów marki Sentido, z których cześć jest tylko dla dorosłych.
Neckermann jest także zadowolony z dotychczasowej sprzedaży hoteli SunConnect, które są nową koncepcją koncernu Thomas Cook. Są to obiekty hotelowe, w których nacisk jest położony na technologie cyfrowe. Do tej pory w ofercie biura podróży znajduje się 10 hoteli tego rodzaju. Klienci mogą spodziewać się w nich bezpłatnego dostępu do internetu czy animacji hotelowych organizowanych na konsolach.
"Duże zainteresowanie ofertą rodzinną czy ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w hotelach koncepcyjnych potwierdzają, że polscy klienci szukają ofert "szytych na miarę". Na wakacje często czekamy przez cały rok i chcemy ten czas wykorzystać optymalnie, mając dostęp do oferty w pełni przystosowanej do naszych wymagań. Rozwój ofert sprofilowanych jest wpisany w naszą strategię, jest naszą odpowiedzią na zmieniające się trendy." - skomentował Tomasz Pędzik.
W ostatnim sezonie z Neckermannem wyjechało o ponad 21% klientów więcej niż w poprzednim. Cały ubiegły rok turystyczny biuro podróży skończyło z 9,7 milionowym zyskiem. W tym czasie firma obsłużyła 140 tysięcy klientów a jej obroty sięgnęły 277 milionów złotych.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Polskie pociągi za brudne dla Austriaków
Hotele śladami linii lotniczych
Prezes OLT Express budzi niepokój
Które hotele w Polsce są najlepiej oceniane?
Posiedzenie Podkomisji Stałej ds. Turystyki Sejmu RP
Nikt nie chce Polskiego Jadła?
Wars planuje rozwój i zwiększa zatrudnienie
Wybrano najlepsze lotniska na świecie
