Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- Meble do biura podróży, wyposażenie salonu TUI na...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Posiedzenie Podkomisji Stałej ds. Turystyki Sejmu RP
Wczoraj (25 lipca) odbyło się posiedzenie Podkomisji Stałej ds. Turystyki Sejmu RP. Głównym tematem było rozpatrzenie informacji dotyczącej sytuacji na rynku usług turystycznych ze szczególnym uwzględnieniem analizy przepisów prawnych służących ochronie konsumentów.
Stanowisko Polskiej Izby Turystyki przedstawił Prezes Paweł Niewiadomski. Zaproponował wprowadzenie dwufilarowego systemu zabezpieczenia klientów w postaci gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych oraz ubezpieczenia na rzecz klienta, a także funduszu gwarancyjnego.
Jednocześnie zaprotestował przeciwko podwyższaniu gwarancji ubezpieczeniowych.
Stanowisko PIT w sprawie funduszu poparli w swoich wystąpieniach Wiceminister Sportu i Turystyki Katarzyna Sobierajska, Prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń Grzegorz Prądzyński oraz inni przedstawiciele branży turystycznej. Ponadto Prezes Prądzyński poinformował o dodatkowych zagrożeniach, które niosłaby za sobą podwyżka stawek gwarancji.
Minister Sobierajska poinformowała zebranych o stanie zaawansowania prac nad projektem ustawy dotyczącej funduszu gwarancyjnego.
Przewodniczący Komisji Andrzej Gut Mostowy zapowiedział powrót do tematu na kolejnym posiedzeniu we wrześniu.
Źródło: PIT
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Dwufilarowy systemu zabezpieczenia klientów?
[2012-07-26 11:09 83.7.145.*]
A może tak zamiast podnosić ceny to tych wszystkich krętaczy porzykładnie ukarać a gwarancje dopasować do ilości faktycznej klientów. odpowiedz »
Dwufilarowy systemu zabezpieczenia klientów?
[2012-07-26 11:31 178.73.16.*]
to byłoby najlepsze rozwiązanie, ale czy u nas ktoś się podejmie wystawić nos i wziąć na siebie odpowiedzialność ...
jacek panek już po agentach sprostowania wysyła w ramach ochrony własnego t... odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Darmowe szkolenia dla branży
Drogie Święta i Sylwester w
Polacy wśród laureatów konkursu na najlepszy film
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dział targi, konferencje, workshop:
Starsze aktualności:
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Emirates wprowadzają nowe uniformy dla obsługi pasażerów premium i
W poniedziałek rozpoczynają się ferie
Spółka Hotel Gniewino - są nieprawidłowości
Rośnie liczba skarg i zażaleń na przewoźników i biura podróży
Igrzyska w Londynie: branża turystyczna traci?
Accor wprowadza udogodnienia dla gości
Singapore Airlines i Virgin Australia: początek współpracy
Najpierw rezerwujesz, potem płacisz - zakupy grupowe
EasyJet wprowadza nowe technologie
Itaka biuro z doskonałą obsługą prawną
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Sylwester 2016/2017 w Rzymie / wycieczka samolotowa / 5 dni!
Prezes OLT Express budzi niepokój
Które hotele w Polsce są najlepiej oceniane?
Nietuzinkowy pomysł na znany napój
Co nasi sąsiedzi robią w święta?
Nikt nie chce Polskiego Jadła?
Wars planuje rozwój i zwiększa zatrudnienie
Wybrano najlepsze lotniska na świecie
Islandia: Ostrzeżenie dla ruchu lotniczego
Best Western Hotel Felix - oficjalne otwarcie
W końcu powstał - Pierwszy Polski Katalog Biur Podróży.
