Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Lufthansa podpisuje umowę z Amadeus
Amadeus i Lufthansa ogłosiły podpisanie nowej umowy, która umożliwi przewoźnikowi sprzedaż rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem, jako usługę dodatkową realizowaną przez biura podróży korzystające z rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services.
Porozumienie obejmuje również linie lotnicze Austrian Airlines. Zapewnia ono biurom podróży z 63 rynków na całym świecie korzystającym z rozwiązania Amadeus możliwość rezerwacji miejsc z wyprzedzeniem w klasie ekonomicznej dla podróżnych latających na trasach krajowych i europejskich. Dodatkowo, pasażerowie będą mogli kupić miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, zarówno na trasach kontynentalnych, jak i międzykontynentalnych.
Za dodatkową opłatą pracownicy biur podróży będą mogli rezerwować z wyprzedzeniem wybrane przez podróżnych miejsca. Jej wysokość będzie zależała od jego rodzaju - standardowego lub przy przejściu, z większą przestrzenią na nogi. Pasażerowie bez wcześniejszej rezerwacji miejsca będą mogli wybrać je bezpłatnie tylko przy odprawie.
Lufthansa i Austrian Airlines zaczną korzystać z Amadeus Airline Ancillary Services - rozwiązania służącego do dystrybucji usług dodatkowych za pośrednictwem swoich witryn internetowych.
"Zdajemy sobie sprawę, że komfort jest bardzo ważny dla turystów. Nowy produkt zapewni naszym pasażerom większą elastyczność i możliwość wyboru miejsca. Dzięki niemu podróż stanie się bardziej spersonalizowana, a podróżni będą mieli pewność, że wybierając nasze linie usiądą na swoim ulubionym miejscu. Nasza współpraca z firmą Amadeus oznacza, że damy naszym klientom wybór, bez względu na to, gdzie rezerwują swój przelot. Oznacza to, że jesteśmy w stanie zapewnić im usługi i produkty, które poprawią jakość podróżowania" - powiedział Günter Friedrich z Lufthansy.
"Produkty i usługi merchandisingowe są priorytetem dla linii lotniczych. Pozwalają im na wyróżnienie oferty, zaspokojenie indywidualnych potrzeb klientów oraz optymalizację dochodów. Oferując ten nowy produkt we współpracy z firmą Amadeus, Lufthansa i Austrian Airlines dołączają do 76 innych przewoźników, którzy wiedzą już, w jaki sposób Amadeus Airline Ancillary Services może pomóc im przesuną sposoby porównywania taryf lotniczych z poziomu ceny do poziomu usługi. To pomaga przewoźnikom jeszcze skuteczniej konkurować" - powiedział Decius Valmorbida, z Amadeus.
Obecnie 78 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące wdrożenia rozwiązania Amadeus Airline Ancillary Services, z których 22 aktualnie dystrybuuje swoje usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 63 rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
Mołdawia modną destynacją turystyczną
Dr Irena Eris buduje kolejny Hotel Spa
Przewoźnicy zawieszają loty do krajów zagrożonych ebolą
Amrest: w I kw. wzrost przychodów o prawie 8%
Hotele - franczyza, to się opłaca?
Na kolei będzie szybciej i taniej?
Coraz więcej Polaków wyjeżdża na wakacje
Tunezja - odwołane wszystkie loty
British Airways: kupując bilet w Club World polecisz w First
Ryanair wyprzedaje bilety za złotówkę
