Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Szukamy pilota na 05.12 Gniezno-Bydgoszcz
- Specjalista ds. turystyki
- PRODUCT MANAGER/ FRONT OFFICE REPRESENTATIVE
- Itaka Toruń- G. Copernicus - doradca ds....
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- pilotaż Kraków 10.12-12.12.2025
- Touroperator PRIMA HOLIDAY poszukuje pracownika
- Praktykant - obozy sportowe Hiszpania
- Specjalista ds. turystyki WAKACJE.PL Zduńska Wola
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Jaki opis naszego obiektu w sieci
Eksperci firmy IP:tourism specjalizującej się w usługach marketingu internetowego dla branży turystycznej przygotowali spis informacji niezbędnych dla każdej dobrze skonstruowanej oferty bazy noclegowej.
Po przeczytaniu oferty, turysta nie powinien mieć wątpliwości, co do miejsca, w które się wybiera. Właściciele baz noclegowych coraz uważniej przygotowują prezentację swoich ofert na portalach turystycznych. Profilują je, aby dotrzeć do konkretnych grup turystów.
Tak powstały wytyczne na temat konstruowania ofert turystycznych tak, aby były jak najbardziej czytelne dla klientów i zawierały możliwie jak najwięcej informacji o:
- Standardzie ośrodka
- Wyżywieniu
- Parkingu
- Stosunku do zwierząt
- Infrastrukturze obiektu: placu zabaw, basenie, narciarni, sali telewizyjnej itd.
- Okolicznych atrakcjach i zabytkach
- Możliwościach spędzania wolnego czasu
- Odległości od morza/stoku/sklepu/restauracji itd.
- Cenie
Właściciele baz coraz częściej przygotowują oferty pod kątem konkretnego typu turystów, na przykład, inwestują w place zabaw, a także zapewniają opiekę nad dziećmi. Inni z kolei proponują pobyty tylko dla dorosłych.
Właściciele ośrodków często nie piszą o rzeczach dla nich oczywistych, a dla klienta ważnych. Każdy zamieszczający swoją ofertę powinien postawić się w roli turysty, który do miejscowości przyjeżdża pierwszy raz i pod tym właśnie kątem przygotować prezentację - mówi Magdalena Krawczyk z IP:tourism.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Ruch turystyczny w Grecji rośnie także
Dział centra informacji i promocji:
Które miasta powinny się
Poznań rusza z promocją na jesień i
Andaluzja chce więcej
Starsze aktualności:
LOT wprowadza odroczone
Śmierć trójki Polaków na
Accor pokazuje trendy w rezerwacjach na
Ecco Travel rozpoczyna WIELKĄ
Na ferie wyjedzie więcej
ECTAA ogłosiła Preferowany Kierunek Podroży na rok
POT: Ponad połowa Polaków wyjedzie gdzieś w
Kraków wśród wybranych przez
Które paszporty są
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu
To podkreśla biznesowy charakter lotniska
Wystartowały targi HORECA, GASTROFOOD, ENOEXPO
Nowa marka debiutuje na polskim rynku hoteli
Jak sprawić żeby otwarcie hotelu stało się sukcesem?
Hotelarze będą się licytować o gości?
Ryanair wprowadza numerowane miejsca w samolotach
Najlepszy majowy wynik w historii Okęcia
POT promuje festiwale kulinarne
United Chicken zwiększa liczbę lokali
Czy TravelBird podbije branżę hotelarską?
