Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Katowice - Incentive Manager
- Viktoria Travel szuka -od 7500 zł brutto
- Praktykant z angielskim do biura podróży w...
- Pilot oraz przewodnik na wycieczkę do Malborka i...
- Szukam wychowawców 14-21.07
- pilot wycieczek - Andaluzja
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista ds Turystyki Gliwice
- Stażysta / Stażystka ds. Turystyki
- Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki


Zobacz także
Priorytety Rady UE dla transportu i turystyki
Komitet Ochrony Konsumentów przyjął stanowisko w sprawie nowelizacji dyrektywy turystycznej
Wstępne porozumienie w sprawie wprowadzenia systemu EES
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Normy emisji spalin dla autobusów będą jeszcze bardziej rygorystyczne?
W czwartek, 12 października Komisja Ochrony Środowiska Naturalnego, Zdrowia Publicznego i Bezpieczeństwa Żywności w Parlamencie Europejskim przyjęła stanowisko w sprawie zmiany unijnych przepisów dotyczących homologacji typu i nadzoru rynku pojazdów silnikowych (Euro 7) większością 52 głosów za, 32 przeciw i 1 wstrzymującym się.
Europosłowie zgodzili się z zaproponowanymi przez Komisję poziomami emisji substancji zanieczyszczających (takich jak tlenki azotu, cząstki stałe, tlenek węgla i amoniak) z samochodów osobowych i proponują dodatkowy podział emisji na trzy kategorie w przypadku lekkich pojazdów użytkowych w zależności od ich masy. W przyjętym tekście zaproponowano bardziej rygorystyczne limity emisji spalin przez autobusy i pojazdy ciężkie, w tym poziomy emisji dla emisji w rzeczywistych warunkach jazdy. Obowiązujące obecnie normy emisji (Euro 6/VI) miałyby obowiązywać do 1 lipca 2030 r. dla samochodów osobowych i dostawczych oraz do 1 lipca 2031 r. dla autobusów i ciężarówek (w porównaniu odpowiednio do lat 2025 i 2027 zgodnie z propozycją Komisji).
Posłowie chcą dostosować unijne metodologie obliczeń i limity emisji cząstek hamulcowych i współczynnika ścierania opon do międzynarodowych standardów opracowywanych obecnie przez Europejską Komisję Gospodarczą ONZ. Zasady te miałyby dotyczyć wszystkich pojazdów, także tych elektrycznych. Tekst zawiera również wyższe minimalne wymagania dotyczące trwałości akumulatorów do samochodów osobowych i dostawczych niż te zaproponowane przez Komisję.
Inne proponowane środki obejmują:
- Aktualny ekologiczny paszport pojazdu (EVP) zawierający informacje takie jak zużycie paliwa, stan akumulatora, limity emisji, wyniki okresowych przeglądów technicznych;
- Bardziej rygorystyczne wymagania dotyczące żywotności pojazdów, silników i systemów kontroli zanieczyszczeń;
- Obowiązek instalowania na pokładzie systemów monitorowania szeregu parametrów, takich jak nadmierna emisja spalin, rzeczywiste zużycie paliwa i energii oraz stan akumulatora trakcyjnego;
- Szczegółowe zasady dla małych i bardzo małych producentów.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Grecja przesuwa wprowadzenie nowej
ECTAA: poprawka do dyrektywy turystycznej lepsza, ale wątpliwości nadal
Komitet Ochrony Konsumentów przyjął stanowisko w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział aktualności dnia:
Wakacje.pl proponują last
Stabilne wyniki w europejskiej
Starsze aktualności:
Małopolska rozpoczyna nowy projekt
Wieliczka osiąga już milion
Organizacja kongresów wpisana do Zintegrowanego Systemu
PARP rozszerza grupę odbiorców wsparcia w ramach
Rzecznik Praw Obywatelskich zwraca uwagę na problemy z lex
Rainbow uruchomił nowy program
Turcja notuje turystyczne
Pierwszy przewoźnik rezygnuje z celu
Gigantyczna kara dla
Wakacje.pl podsumowują półmetek
Koniec z dymkiem na plażach
Udogodnienia dla pasażerów w Lufthansie
POT: Zostań Rekomendowanym Organizatorem 2018-2020
Grecja oblegana przez niemieckich turystów?
Wypadek autokaru w Turcji. Wielu Polaków rannych
Nowe ograniczenia weszły w życie
TUNEZJA-TOWARZYSZKA PILNIE POSZUKIWANA!
Chorwacja znosi ograniczenia wjazdowe
Rekordowy rok dla czeskiej turystyki
Małgorzata Chechlińska na wolności
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Egipt i Turcja powracają do łask liderów turystyki?
Trwają prace nad Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Turystów
Jakich wakacji szukano w Polsce
85 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się czwartej fali pandemii
Nowe udogodnienia w strefie Kiss & Fly na Lotnisku Chopina
Atrakcyjne połączenie LOT na wakacje
Dla kogo oferta współlokatora w ciemno w niemieckim Neckermannie?
gdzie jest gorąco w styczniu i w miarę niedrogo?