Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
Zobacz także
Komisja Europejska zatwierdziła pomoc dla przewoźnika lotniczego
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni powietrznej
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu krótkoterminowego
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Normy emisji spalin dla autobusów będą jeszcze bardziej rygorystyczne?
W czwartek, 12 października Komisja Ochrony Środowiska Naturalnego, Zdrowia Publicznego i Bezpieczeństwa Żywności w Parlamencie Europejskim przyjęła stanowisko w sprawie zmiany unijnych przepisów dotyczących homologacji typu i nadzoru rynku pojazdów silnikowych (Euro 7) większością 52 głosów za, 32 przeciw i 1 wstrzymującym się.
Europosłowie zgodzili się z zaproponowanymi przez Komisję poziomami emisji substancji zanieczyszczających (takich jak tlenki azotu, cząstki stałe, tlenek węgla i amoniak) z samochodów osobowych i proponują dodatkowy podział emisji na trzy kategorie w przypadku lekkich pojazdów użytkowych w zależności od ich masy. W przyjętym tekście zaproponowano bardziej rygorystyczne limity emisji spalin przez autobusy i pojazdy ciężkie, w tym poziomy emisji dla emisji w rzeczywistych warunkach jazdy. Obowiązujące obecnie normy emisji (Euro 6/VI) miałyby obowiązywać do 1 lipca 2030 r. dla samochodów osobowych i dostawczych oraz do 1 lipca 2031 r. dla autobusów i ciężarówek (w porównaniu odpowiednio do lat 2025 i 2027 zgodnie z propozycją Komisji).
Posłowie chcą dostosować unijne metodologie obliczeń i limity emisji cząstek hamulcowych i współczynnika ścierania opon do międzynarodowych standardów opracowywanych obecnie przez Europejską Komisję Gospodarczą ONZ. Zasady te miałyby dotyczyć wszystkich pojazdów, także tych elektrycznych. Tekst zawiera również wyższe minimalne wymagania dotyczące trwałości akumulatorów do samochodów osobowych i dostawczych niż te zaproponowane przez Komisję.
Inne proponowane środki obejmują:
- Aktualny ekologiczny paszport pojazdu (EVP) zawierający informacje takie jak zużycie paliwa, stan akumulatora, limity emisji, wyniki okresowych przeglądów technicznych;
- Bardziej rygorystyczne wymagania dotyczące żywotności pojazdów, silników i systemów kontroli zanieczyszczeń;
- Obowiązek instalowania na pokładzie systemów monitorowania szeregu parametrów, takich jak nadmierna emisja spalin, rzeczywiste zużycie paliwa i energii oraz stan akumulatora trakcyjnego;
- Szczegółowe zasady dla małych i bardzo małych producentów.
Komentarze
Tagi:
Dział prawo i podatki:
Problemy po upadku niemieckiego
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Dział aktualności dnia:
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
Enter Air stworzy nową linię
Co warto zobaczyć w Tunezji? Atrakcje i
Ponad 6 mln zł na upowszechnianie turystyki osób
Normy emisji spalin dla autobusów będą jeszcze bardziej
Turystyczny Fundusz Pomocowy
Gdzie Polacy szukali miejsc na
Raportowanie ESG - start w
Wojna w Izraelu. Przewoźnicy odwołują
PLL LOT zacieśniają współpracę z amerykańskim
Madera stawia na promocję
Udogodnienia dla pasażerów w Lufthansie
POT: Zostań Rekomendowanym Organizatorem 2018-2020
Grecja oblegana przez niemieckich turystów?
Wypadek autokaru w Turcji. Wielu Polaków rannych
Nowe ograniczenia weszły w życie
TUNEZJA-TOWARZYSZKA PILNIE POSZUKIWANA!
Chorwacja znosi ograniczenia wjazdowe
Rekordowy rok dla czeskiej turystyki
Małgorzata Chechlińska na wolności
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Egipt i Turcja powracają do łask liderów turystyki?
Trwają prace nad Międzynarodowym Kodeksem Ochrony Turystów
Jakich wakacji szukano w Polsce
85 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się czwartej fali pandemii
Nowe udogodnienia w strefie Kiss & Fly na Lotnisku Chopina
Atrakcyjne połączenie LOT na wakacje
Dla kogo oferta współlokatora w ciemno w niemieckim Neckermannie?
gdzie jest gorąco w styczniu i w miarę niedrogo?