Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Nowa usługa pozwoli ominąć kolejki w KFC
KFC wprowadza nową usługę dla klientów, którzy nie chcą stać w kolejkach.
W usłudze "Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę" w aplikacji KFC można zamówić posiłek będąc jeszcze w drodze do restauracji, zapłacić online i odebrać posiłek o wyznaczonej przez siebie godzinie, bez konieczności stania w kolejce do kasy.
Proces zamówienia jest niezwykle prosty i przyjazny użytkownikowi. To digitalowa rewolucja na rynku restauracyjnym. Uważnie obserwujemy rynek, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Przeskocz kolejkę jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów - mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.
Co zrobić, by skorzystać z nowej funkcji? Wystarczą 4 kroki:
- Pobranie lub aktualizacja aplikacji KFC z Google Play lub AppStore
- Wybór restauracji, dodanie ulubionych produktów do koszyka, opcjonalnie stworzenie własnego Kubełka
- Płatność online
- Odbiór zamówienia
Kolejne etapy realizacji zamówienia można śledzić na ekranie smartfona, klienci zostaną także powiadomieni smsem, gdy posiłek będzie gotowy do odbioru. Po raz pierwszy, jeszcze na etapie testów, usługa została udostępniona Gościom wybranych restauracji w maju 2017. Obecnie jest już dostępna w niemal 170-ciu lokalach KFC, których listę można sprawdzić w aplikacji. Najbliższa lokalizacja zostanie wyszukana dzięki geolokalizacji. Zasięg nowej funkcji jest systematycznie poszerzany wraz z otwarciami nowych i renowacjami kolejnych restauracji.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowa usługa w KFC
[2018-02-01 16:54 89.25.186.*]
wow odpowiedz »
Dział gastronomia:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział dla turystów:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Turyści zastosowali się do instrukcji touroperatora, ale nie zostali wpuszczeni na
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Wyjazdy na Kretę tańsze niż przed tygodniem
Polskie rodziny z dużym wyprzedzeniem rezerwują wakacje
Nawet 7 tys. firm dotkniętych kryzysem nadodrzańskim
Jak zmieniają się ceny wrześniowych wyjazdów?
Włochy zmniejszają restrykcje wjazdowe
Dlaczego warto otworzyć biuro podróży Wakacje.pl?
Wakacje i Nurkowanie - Phuket Tajlandia zaproszenie na prelekcję w Krakowie
Poszukiwany konwojent na trasie Katowice-Warszawa-Katowice 2
Greckie hotele wystawione na licytację?
Polscy turyści wracają do Maroka
Zmiany w kierownictwie zespołu handlowego Emirates
Grecja robi krok w stronę łagodzenia restrykcji
Google coraz większą konkurencją dla OTA?
Były szef Travelist i Booking na Polskę dołącza do Nocowanie.pl
Wyłoniono Turystyczne Skarby Małopolski
Markowe produkty turystyczne w wie wojewodztwie slaskim
Włochy przywróciły darmowe wstępy do muzeów
Malta aktualizuje zasady wjazdu dla turystów
Unia przeznaczy 23 miliardy euro na projekty transportowe
Neckermann stawia na Bułgarię i Grecję
1,6 tys. km nowych linii kolejowych poprowadzi do CPK
Jak POT promuje Polskę podczas ITB?