Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Organizator imprez turystycznych, szkoleniowych i...
- Pracownik do działu rezerwacyjnego/ Warszawa
- Specjalista ds. turystyki w Częstochowie
- BP ITAKA szuka pracownika sprzedaży
- Młodszy Kierownik ds. Wyjazdów Grupowych
- Specjalista d/s turystyki
- Hotel Manager
- Zastępca kierownika ośrodka wypoczynkowego
- Specj. d/s turystyki
- Specjalista ds. Telesprzedaży - Katowice

Zobacz także
Długi rosną w horece, głównie w gastronomii
Darmowe lub dofinansowane szkolenia dla hoteli
Maleje liczba ofert pracy na OLX
Podatek cukrowy może dobić gastronomię?
Oferta zimowa w Rainbow sprzedaje się lepiej niż w 2019 r.
Północna Izba Gospodarcza: jesienią wiele firm gastronomicznych może upaść
AmRest sprzedaje PizzaPortal
AmRest ogłosił zawarcie umowy mającej za przedmiot zbycie 100% udziałów własnych w Restaurant Partner Polska (właściciel PizzaPortal).
Spółka podpisała umowę przewidującą zbycie PizzaPortal na rzecz Glovo, czołowej hiszpańskiej platformy zamówień online i dostaw do domu. Wartość transakcji wynosi 30 mln euro, z czego 5 mln euro stanowi dodatkową płatność w formie "earn-out". W zamian AmRest otrzyma rozliczenie w formie gotówki oraz nowych akcji Glovo. Transakcja zostanie rozliczona po spełnieniu określonych warunków i pozwoli połączyć know-how przodującej w swojej kategorii platformy do zamówień online z czołowym polskim agregatorem gastronomicznym.
"Glovo kontynuuje strategię szybkiego rozwoju, która obejmuje ekspansję na nowe rynki. Po ostatnich udanych inwestycjach, akwizycja PizzaPortal dodatkowo wzmocni nasze strategiczne partnerstwo z AmRest, dzięki któremu dla obu firm powstały nowe ekscytujące możliwości. Naszą ambicją jest bycie liderem na każdym rynku, gdzie jesteśmy obecni, poprzez dostarczanie najwyższej jakości usług zamówień online i dostawy dla naszych użytkowników oraz partnerów" - komentuje Oscar Pierre, Dyrektor Zarządzający (CEO)
Glovo.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Glovo, która od początku jest dla nas korzystna zarówno strategicznie, jak również finansowo. Cieszymy się z możliwości zwiększania naszego udziału w firmie i dalszego wzmacniania tego partnerstwa. Nie mamy wątpliwości, iż połączenie wiodącego, europejskiego gracza trzeciej generacji w segmencie zamówień jedzenia online i dostaw do domu z największą platformą gastronomiczną w Polsce, stworzy nowego, silnego lidera na rynku"- powiedział Peter Kaineder, Dyrektor ds. Strategii w AmRest.
Komentarze
Tagi:
Starsze aktualności:
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
Starbucks wycofuje się z
Niemcy złagodzą przepisy
50 meleksów będzie mogło wozić turystów po
WTTC: Francuska turystyka odbije się w przyszłym
Premier przedstawił zarys działań antykryzysowych
Przewoźnik zawiesza połączenie z Bydgoszczy
Lufthansa zacznie stopniowo wznawiać połączenia
Coraz więcej Polaków planuje zagraniczne wakacje
Anglia: niedosyt branży turystycznej po decyzji rządu
Jesienią wystartuje nowy europejski przewoźnik lotniczy
Rada UE zaktualizowała listę krajów, wobec których powinno się znosić ograniczenia podróży
IATA: Przewoźnicy zarobią więcej w 2020 r.
Weekend majowy kusił niskimi cenami w biurach podróży
Enter Air podpisuje nową umowę z Itaką
Straż Graniczna zapowiada usprawnienie kontroli
PIT o sytuacji polskich turystów w Grecji
Władze Pragi chcą ograniczenia krótkoterminowego wynajmu
Krakowska restauracja z gwiazdką Michelin
Wielka Brytania wprowadza kwarantannę dla przyjeżdżających m.in. z Polski
Wyrok sądu może utrudnić życie firmom zajmującym się odszkodowaniami za opóźnione loty
Upadły przewoźnik wznowi działalność?
Polskie Marki Turystyczne rozdane
Proszę o prawdziwe i obiektywne opinie o biurze 'MARTIN' z Piły !!!