Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Przewodnik w Gdańsku
- Poszukuje 2 autokarow na wyjazd do Chorwacji...
- Pilot 10-14.06 Bruksela-Paryż-Berlin
- wychowawca i kierownik wypoczynku
- SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI REZERWACJI
- JUNIOR PRODUCT MANAGER
- Pilotaż ze Złotoryji / 14 i 15 czerwiec
- Rekrutacja LATO 2023 - instruktor windsurfingu
- Konsultant ds. turystyki
- Rezydent w Hiszpanii - Anex Tour Poland

Kujawsko-Pomorskie zachęca do zwiedzania z paszportami
W województwie kujawsko-pomorskim po raz siódmy startuje "Paszport Turystyczny".
Podróżując z papierową książeczką lub mobilną aplikacją przez całe lato będziemy poznawać najciekawsze zakaMARKI regionu i brać udział w wydarzeniach organizowanych na terenie całego województwa. Na najaktywniejszych czekają nagrody. Paszporty będzie można odbierać w punktach Informacji Turystycznej od piątku (29 czerwca).
Zachęcam do odkrywania zakaMARKÓW naszego województwa zarówno z mobilną aplikacją, jak i papierową książeczką. W regionie nie brakuje miejsc na letnie wędrówki, a nasz wakacyjny kalendarz wypełniony jest ciekawymi wydarzeniami odbywającymi się we wszystkich zakątkach Kujawsko-Pomorskiego. Udział w każdym z nich to świetna okazja, by włączyć się do paszportowej zabawy - mówi marszałek Piotr Całbecki.
By dołączyć do akcji wystarczy odebrać w jednym z punktów Informacji Turystycznej "Paszport" wraz z kartą konkursową. Warto pytać o książeczki również w popularnych atrakcjach turystycznych. W tym roku odwiedzając wszystkie punkty pieczątkowe można zebrać na karcie konkursowej 51 stempli. W ten sposób władze województwa zachęcają, by odkrywać nawet najmniejsze zakaMARKI kujawsko-pomorskich Konstelacji dobrych miejsc (miejsca, które pozostają w cieniu znanych atrakcji). W książeczce znajduje się 118 takich miejsc.
"Paszport Turystyczny" to również nazwa aplikacji na urządzenia mobilne, którą można pobrać za darmo w Google Play. Po jej zainstalowaniu i założeniu konta można już ruszać w teren. Za każdym razem, gdy turyści odwiedzą miejsce znajdujące się na paszportowej liście, otrzymają wirtualną pieczątkę i punkty. Celem zabawy jest zwiedzenie jak największej liczby zakaMARKÓW regionu - a przy okazji zdobycie jak najwięcej punktów. Na najaktywniejszych uczestników akcji czekać będą nagrody.
Organizatorami akcji jest Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna oraz Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Kampania finansowana jest w ramach projektu: "Edukacja społeczności zamieszkujących obszary chronione województwa kujawsko-pomorskiego: Lubię tu być na zielonym!" współfinansowanego ze środków Programu Infrastruktura i Środowisko w ramach działania 2.4: Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna POIiŚ 2014-2020.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT chce zachęcać do podróży
Bośnia i Hercegowina promowały się na
Czy Małopolska odrobiła straty w ruchu
Starsze aktualności:
Gdańsk stworzy Park&Ride na czas Jarmarku św.
Itaka otwiera spółkę na
Od dziś PFR udostępnia decyzje o umorzeniu zwrotów z Tarczy
IATA: Powrót zasady 80-20
Inflacja zatrzyma wielu Polaków w
Chorwacja: ostatnie wakacje z
Polskie miasta wśród lokalizacji z największym przyrostem
Wyjazdy do Grecji tańsze niż przed
Linie lotnicze zwróciły pieniądze za pół miliona voucherów za loty odwołane z powodu
KLM anuluje część lotów i ogranicza sprzedaż biletów na europejskie
Parlament Europejski naciska na wprowadzanie ekologicznych paliw
IATA: ożywienie podróży lotniczych
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem
Dojazd do Dubrownika będzie
Cypr przywraca obowiązek noszenia maseczek w zamkniętych
Piloci i przewodnicy mogą składać o wsparcie z Tarczy Antykryzysowej
Koleje Mazowieckie wprowadzają mobilne płatności
Otwarcie Grand Egyptian Museum ma być największą uroczystością zorganizowaną w Egipcie
Komisja Europejska szkodzi polskim przewoźnikom
Dotkliwa kara za fałszywe reklamacje
Rozporządzenie w sprawie kwarantanny uproszczone
OLX: więcej pracowników odpowiada na oferty pracy w gastronomii
Komisja Europejska zatwierdziła dodatkową pomoc dla TUI
Nagrodzono najlepszych szefów kuchni w Polsce
Kampania POT nominowana do nagrody TravMedia 2021
Metalowe bramki powodem zamieszek w Wenecji
Brytyjski przewoźnik zezwolił na pracę bez makijażu
Dobry Hotel zakończył współpracę z wrocławskim Best Western Premier Hotel City Center
UOKiK: wzrosła liczba skarg na branżę turystyczną
Wypadek autobusu z polskimi turystami
Wiele otwartych kwestii w nietypowym sezonie w turystyce
Podatek cukrowy może dobić gastronomię?
Wybrano wykonawcę przebudowy terminalu pasażerskiego w Pyrzowicach
Mam biura na Karaibach - jak wspolpracowac w PL z duzymi?