Jaka sprzedaż w biurach u szczytu sezonu?

W ubiegłym roku, 28 tydzień był tym, w którym sprzedaż w biurach osiągnęła najwyższy poziom w całym sezonie. Czy podobnie było i w tym roku?


Tym razem raport przygotowany przez Polski Związek Organizatorów Turystyki, na podstawie danych z systemu Merlin X, jest mniej optymistyczny. Ze statystyk wynika, że w 28 tygodniu (10-16 lipca) sprzedaż spadła o 1,5 proc., w porównaniu do zeszłorocznego, rekordowego tygodnia. Spadki zaliczyły zarówno imprezy lotnicze, jak i autokarowe. Tylko popularność wyjazdów z dojazdem roku kontynuuje znaczne wzrosty.





Najpopularniejsze kierunki w Merlinie X w 28 tygodniu roku. Na szczycie Burgas, a połowa pierwszej dziesiątki to greckie destynacje. Czyli bez wielkich zmian.





Poniższy wykres pokazuje sprzedaż w tym i wcześniejszym roku w rozbiciu na tygodnie. Sprzedaż utrzymała się na poziomie tej sprzed tygodnia, do pobicia rekordu jednak trochę zabrakło.





Z raportem PZOT można zapoznać się poniżej.

Możesz także pobrać plik: turinfo_20170719_booking_report_28_2017.pdf




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję