Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILNIE POSZUKIWANY!! Animator Czasu Wolnego -...
- Specjalista ds. Turystyki - CH Westfield Arkadia
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Gdańsk
- Specjalista ds. Turystyki - Poznań
- Specjalista ds. Turystyki - Kielce
- Specjalista ds. turystyki w Salonie Wakacje.pl...
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. Sprzedaży Produktów Turystycznych
- Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i...

Polski przewoźnik w dwudziestce najlepszych linii lotniczych na świecie
Opublikowane zostały wyniki już ósmej edycji rankingu AirHelp Score, który powstał na podstawie danych zebranych od 1 stycznia do 31 grudnia 2018 r. W zestawieniu znalazło się 72 przewoźników.
Podobnie jak w ubiegłych latach, ranking został przygotowany w oparciu o trzy kryteria o jednakowej wadze: punktualność, jakość obsługi oraz rozpatrywanie reklamacji. Informacje pochodzą z analiz danych z wielu źródeł oraz z ankiet przeprowadzonych pośród ponad 40 tys. pasażerów z ponad 40 krajów.
Ponownie swoją pozycję umocnił LOT, który w tym roku zamyka pierwszą dwudziestkę rankingu (w 2018 - 29. miejsce, a w 2017 - 43. miejsce) i wyprzedził tym samym linie Wizz Air o dwie pozycje. W porównaniu z zeszłym rokiem węgierski przewoźnik odnotował spadek o 9 miejsc przede wszystkim ze względu na niższy wynik dotyczący punktualności oraz procesu rozpatrywania wniosków o odszkodowanie.
Druga popularna w Polsce tania linia lotnicza Ryanair nadal pozostaje w tyle rankingu i zajmuje w tym roku 68. pozycję (w 2018 - 67.). Zeszłoroczne wakacje i liczne strajki pracowników doprowadziły do znaczącego spadku, jeżeli chodzi o punktualność tego przewoźnika.
Nowa czołówka linii lotniczych na świecie
Tak jak w ubiegłym roku ranking AirHelp Score otwierają linie Qatar Airways z wynikiem końcowym 8,2. Natomiast duże przetasowania nastąpiły na kolejnych pozycjach. W tegorocznej edycji zestawienia 2. miejsce zajął amerykański przewoźnik American Airlines (awans z 23. lokaty), a 3. - meksykańskie linie Aeromexico (awans z 26. lokaty), które w tym roku otrzymały więcej punktów za punktualność oraz dbałość o obsługę.
Dużym zaskoczeniem jest Lufthansa, która po zeszłorocznym awansie na 2. miejsce spadła w tym roku na 24. pozycję (w 2017 - 28. miejsce). Przewoźnik częściej był niepunktualny oraz obniżył się w procesie rozpatrywania roszczeń pasażerskich.
Tegoroczna edycja AirHelp Score dowodzi, że linie lotnicze z wyższym wynikiem dotyczącym satysfakcji pasażerów zapewniają im coś więcej niż tylko punktualność. Należy pamiętać, że przewoźnicy mają do czynienia z nowym typem podróżnika: wykształconym, coraz bardziej świadomym swoich potrzeb i praw oraz zdolnym do wyboru spośród oferty linii lotniczych. Oznacza to, że nawet te linie, które nie są w stanie zapewnić punktualności na wysokim poziomie, mają szansę utrzymać pasażerów przywiązanych do swojej marki zapewniając im dobrej jakości obsługę po zakłóconym locie. Nasze badanie pokazuje, że linie lotnicze, które stawiają pasażerów na pierwszym miejscu i ponoszą odpowiedzialność na każdym etapie procesu rozpatrywania roszczeń o odszkodowanie, zdobywają zaufanie klientów na tak konkurencyjnym rynku lotniczym - podsumowuje Henrik Zillmer, CEO i współzałożyciel AirHelp.
AirHelp Score 2019 - 10 najlepszych linii lotniczych na świecie:
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
eTravel dołącza do programu
Przewoźnicy lotniczy mierzą się ze
Kraków Airport zbliża sie do wyników sprzed
Dział nagrody i wyróżnienia:
Barmanka z Krakowa wygrała polską edycję World
Kampania promocyjna województwa małopolskiego
Najlepsi barmani zjadą do
Atrakcje turystyczne powiatu poznańskiego mogą wziąć udział w programie
Starsze aktualności:
Podpisano list intencyjny w sprawie organizacji Igrzysk
Google coraz większą konkurencją dla
Nieco niższe ceny wyjazdów
Rekomendacje Poland Convention Bureau
IGHP angażuje się w profilaktykę nowotworową wśród pracowników branży
Hotel Stay Inn pod skrzydłami fundacji Polskie Hotele
Traveldata: Pierwszy rok pandemii znacznie bardziej niekorzystny dla TUI Poland niż dla
Lista rekomendacji do znoszenia ograniczeń podróży
Były szef Travelist i Booking na Polskę dołącza do
Walter Herz prognozuje rozwój inwestycji
Turcja przygotuje krajowy plan zrównoważonego rozwoju
LOT Metropolia Lublin ułatwi przewodnikom zbieranie turystów
Prywatyzacja lotnisk nie rozwiąże wszystkich problemów
Wkrótce bez opłat detalicznych za roaming
Wielka Brytania: Omikron i tak się rozprzestrzenił, dalsze zamknięcie granic nie ma sensu
Ministerstwo chce aby kolej była najważniejszą gałęzią transportu
Pizza Hut wprowadza flotę elektrycznych skuterów
Rozporządzenie rozszerzające Tarczę 6.0 opublikowane w Dzienniku Ustaw
Sfinks Polska wprowadza dwie nowe marki na rynek gastronomiczny
Małopolscy przedsiębiorcy szkolili się z ustawy o imprezach turystycznych
Na Kujawach powstanie nowy park krajobrazowy
Rok po ŚDM - ile zostawili pielgrzymi?
Będzie możliwość zwiedzenia Kopca Kościuszki z przewodnikiem
Katarzyna Walczak laureatką konkursu Dyrektor Marketingu Roku
UNWTO: przyłóżmy się do ratowania klimatu
Siedem polskich hoteli nagrodzonych przez HolidayCheck
10 powodów, dlaczego warto spędzić wakacje na jachcie w Chorwacji
Jak przyciągnąć turystów poza sezonem?
Wkrótce zostaną zniesione wizy do USA dla Polaków?
Małopolska radzi jaką wodę dobrać do posiłku
Kto ma zapłacić podatek za premie od booking.com?
Best Harctur, Watra Travel z Lublina
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
