TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Itaka umożliwi kontakt z rezydentem online

Itaka wprowadza nową funkcjonalność w swojej aplikacji mobilnej. Ułatwi ona turystom kontakt z rezydentem.


Aplikacja umożliwi kontakt z rezydentem przez czat - dzięki temu turyści będą mogli napisać do przedstawiciela biura w destynacji za pośrednictwem komunikatorów: WhatsApp i Messenger.

Drugą z nowości, wprowadzonych w aplikacji jest umożliwienie udziału w spotkaniu z rezydentem online. Turysta bez konieczności wychodzenia z pokoju czy powrotu z plaży będzie mógł wziąć udział w spotkaniu za pomocą videochatu Google Meet. Ograniczenie osób obecnych podczas takich spotkań jest istotny również ze względu na aktualną sytuację, w której ważne jest zachowanie społecznego dystansu.

W aplikacji pojawi się również sekcja FAQ, w której można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane przez turystów pytania. Chcąc poznać odpowiedź, klient może wejść w aplikację i wyszukać interesującą go kwestię, bez konieczności kontaktu z Centrum Obsługi Klienta czy infolinią.

Turyści Itaki będą mieć pod ręką dostęp do porad rezydenta, dotyczących konkretnej destynacji. Znajdą tam informacje o tym, co warto zobaczyć czy jakich lokalnych potraw spróbować. Klient będzie mógł również sprawdzić godziny transferu z hotelu na lotnisko. Informacje od rezydentów pojawiają się w aplikacji sukcesywnie, całość będzie dostępna w połowie sierpnia 2020 r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
itaka aplikacja internet komunikator rezydent messenger whatsapp




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję