Ogłoszenia
Ogłoszenia
- SPECJALISTA DS. OBSŁUGI REZERWACJI AGENCYJNYCH
- Specjalista ds. turystyki - TUI FR M1 Poznań
- PRODUCT MANAGER
- pilotaż - Kaszuby Łeba
- PILNE! Pilot Włochy 09-14.09.2024
- Pilotaż Grecja Delfy Ateny Meteory...
- Pilotaż 20 września/ z Łodzi do Parku Suntago
- Pilotaż - Budapeszt
- Warszawa - przewodnik wycieczek Segway
- Wrocław - oprowadzanie wycieczek po centrum
Francuskie linie lotnicze po raz kolejny wyróżnione
Już drugi rok z rzędu linie lotnicze Air France zostały docenione za wysiłki w budowaniu i zarządzaniu relacjami z klientem, otrzymując pierwsze miejsce w testach konsumenckich we Francji.
Dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmujące się doradztwem i analizą rynku w relacji "firma - klient" - BearingPoint oraz Kantar TNS - rokrocznie przeprowadzają ankietę konsumencką sprawdzając zadowolenie z usług firm różnych branż. W opinii klientów, Air France zajmuje wiodącą pozycję w sektorze transportowym, jeśli chodzi o wysiłki i inwestycje w relacje z klientem, za co linie otrzymały pierwszą nagrodę we wspomnianym rankingu. Prestiżową nagrodę w 13-tej edycji konkursu wręczył linii Minister Transportu i Gospodarki Francji. Przyznane wyróżnienie jest zwieńczeniem wysiłków wielu zespołów, aby każde doświadczenie i kontakt z firmą był dla klientów pozytywnym doświadczeniem. Przede wszystkim liczy się troskliwy i pełen uwagi stosunek w bezpośrednich relacjach z klientami, ale też wszelkiego rodzaju usprawnienia technologiczne i dbałość o zachowanie wysokich standardów.
Przyjmując tą nagrodę w imieniu Air France jestem niezmiernie dumna ze wszystkich oddanych pracowników naszej firmy, którzy każdego dnia z zaangażowaniem i należną uwagą pomagają naszym pasażerom na każdym etapie ich podróży i służą profesjonalnym wsparciem - powiedziała Anne Rigail, Zastępca Dyrektora Wykonawczego ds. Klienta w Air France.
Starania i inwestycje Air France w relacje z klientem zostały docenione nie po raz pierwszy. W ubiegłych latach (2016, 2011, 2010, 2008 i 2007) pierwsza lokata Air France w rankingu wśród firm transportowych była efektem między innymi wprowadzenia wielokanałowej obsługi klienta, która jest dostępna przez 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę oraz digitalizacji usług z wykorzystaniem najnowszych technologii: np. aplikacje mobilne do zarządzania rezerwacją lotniczą, czy serwis Air France Connect.
Ankieta została przeprowadzona w 2016 roku przez dwie międzynarodowe agencje konsultingowe zajmujące się doradztwem i analizą rynku w relacji "firma - klient" - BearingPoint oraz Kantar TNS na grupie 4000 konsumentów we Francji.
Komentarze
Tagi:
Dział badania rynku i analizy:
USA najpotężniejszym rynkiem
Dlaczego Polacy spędzają wakacje w
Wakacje.pl podsumowują półmetek
Nocowanie.pl: Nad morzem sporo turystów w weekendy, w środku tygodnia nieco
Dział transport:
Starsze aktualności:
W Krakowie powstaje nowy szlak
Emirates chwali się dobrymi
Gdzie Polacy jadą z biurami na Boże
Grecja z nowym planem dla
Kolejne kraje bliżej członkostwa w
Airbnb zazdrości hotelom i zmierza do profesjonalizacji
Mistrzostwa wirtualnych biur
EASA i ECDC przestają rekomendować noszenie maseczek w samolotach
Zbiórka na rzecz uchodźców w krakowskich hotelach
Ceny w biurach znowu niższe niż przed tygodniem
Rada Przemysłu Spotkań i i Wydarzeń: nie wyszliśmy jeszcze z pierwszego lockdownu
PLL LOT podsumowują akcję Lot do domu
Holandia: nowa funkcja byłego pałacu królewskiego Soestdijk
Silver tsunami zmieni także turystykę
Obchodzimy Światowy Dzień Turystyki
Ceny wycieczek w październiku znów bardziej korzystne dla organizatorów
Turecka atrakcja z turystycznym rekordem
13 mln pasażerów na polskich lotniskach w pierwszych trzech kwartałach roku
Łódzka Kolej Aglomeracyjna wprowadza płatności mobilne
Egipt droższy do Grecji i Turcji
TSUE: Kiedy nie przysługuje prawo do odstąpienia od zakupu biletów na wydarzenia?
Wrześniowe wyjazdy nie drożeją
Portal rezerwacyjny przejęty przez Szallas.hu
Sfinks Polska ujawnia nową strategię
Zimowy rozkład lotów na wrocławskim lotnisku
IGGP uruchamia nowy kanał zakupów dla gastronomii
Prezes Polskiej Grupy Lotniczej odwołany