TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Powstaje nowa organizacja turystyczna

Łódź chce mocniej postawić na promocję. 29 marca w hotelu Novotel Łódź Centrum odbyła się II część spotkania założycielskiego Łódzkiej Organizacji Turystycznej (ŁOT).


36 przedstawicieli reprezentujących Miasto Łódź, łódzkie hotele i obiekty noclegowe, gestorów atrakcji turystycznych, obiekty MICE, agencje eventowe, instytucje kultury, biura podróży, centra handlowe, uczelnie i organizacje pozarządowe zdecydowało o połączeniu swoich sił w sferze marketingu turystycznego Łodzi.

ŁOT w swoich działaniach skupiać się będzie na pokazywaniu miasta jako znakomitego celu dla organizacji wydarzeń biznesowych i pobytów typu city break. Otwieramy nowy etap w partnerskiej współpracy pomiędzy sektorem publicznym i prywatnym w sferze promocji turystycznej Łodzi. Już nie musimy się przekonywać, że tylko połączone siły i działania w zakresie promocji wizerunkowej i produktowej na precyzyjnie określonych rynkach oraz poprzez starannie dobrane narzędzia przyniosą nam oczekiwany efekt. Łączymy nie tylko budżety promocyjne, ale również potencjał osobowy naszych członków, ich wiedzę i doświadczenie z wieloletniej pracy w branży i organizacjach pozarządowych w kraju i zagranicą- powiedział Krzysztof Piątkowski, Przewodniczący Rady Stowarzyszenia i Wiceprezydent Łodzi.

ŁOT obecnie jest w procesie rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym. Równolegle trwają prace nad planem działania do końca 2017 roku, który powstaje w konsultacjach z członkami organizacji. Możemy powiedzieć, że nasz plan działania będzie wynikową oczekiwań naszych partnerów w sferze marketingu turystycznego Łodzi i możliwości finansowych nowotworzonej organizacji. Zdaję sobie sprawę, że połączenie celów biznesowych branży z oczekiwaniami samorządu nie będzie łatwe, ale to jest jedyna ścieżka do osiągnięcia sukcesu. Na pewno skupimy się na działaniach online, skonsolidujemy rozproszone serwisy turystyczne Łodzi, wypełnimy je treścią nie tylko wizerunkową, ale i produktową, damy branży możliwość prezentacji swojej oferty na tych serwisach, będziemy tworzyć i rozbudowywać bazy naszych odbiorców, zarządzać relacjami z nimi poprzez newsletter czy social media, a także opracujemy wreszcie realny plan marketingowy dla promocji narzędzi on-line - wyjaśnia Tomasz Koralewski, Prezes Zarządu ŁOT.

Jako kolejne działania wskazywane są między innymi reaktywacja Łódź Convention Bureau jako jednostki odpowiedzialnej za pozyskiwanie klientów z sektora MICE, organizacja podróży studyjnych dla dziennikarzy, touroperatorów, meeting plannerów czy blogerów, a także stworzenie bazującej na aplikacji mobilnej turystycznej karty miejskiej dedykowanej turystom indywidualnym.

Rada Stowarzyszenia:

  1. Krzysztof Piątkowski - reprezentujący Miasto Łódź - Przewodniczący Rady
  2. Katarzyna Gadomska - reprezentująca Acora Events - Wiceprzewodnicząca Rady
  3. Ryszard Bonisławski - reprezentujący Towarzystwo Przyjaciół Łodzi - Członek Rady
  4. Sławomir Nowak - reprezentujący Film Hotel Sp. z o.o. - Członek Rady
  5. Krzysztof Maciaszczyk - reprezentujący Miasto Łódź - Członek Rady
  6. Artur Matiaszczyk - reprezentujący Trade & Travel Company - Członek Rady
  7. Zbigniew Papierski - reprezentujący Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Członek Rady


Komisja Rewizyjna:
  1. Monika Kłeczek - reprezentująca Miasto Łódź - Przewodnicząca Komisji
  2. Gracjana Biegańska-Chimko - reprezentująca Arrivia s.c. - Zastępca Przewodniczącego Komisji
  3. Maciej Kronenberg - reprezentujący Centrum Inicjatyw na Rzecz Rozwoju REGIO - Członek Komisji


Członkowie założyciele
  1. Miasto Łódź
  2. Port Lotniczy Łódź Sp. z o.o. (członek wspierający)
  3. Miejska Arena Kultury i Sportu Sp. z o.o.
  4. Aqua Park Łódź Sp. z o.o.
  5. EXPO-Łódź Sp. z o.o.
  6. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o. o.
  7. Miejski Ogród Zoologiczny w Łodzi Sp. z o.o.
  8. Film Hotel Sp. z o.o.
  9. DiM Hotel Łódź Sp. z o.o.
  10. ORBIS" S.A. Novotel Łódź Centrum
  11. Stacja Nowa-Gdynia Sp. z o.o.
  12. RR Office Sp. z o.o.
  13. AZAD PPHU
  14. Arrivia S.C.
  15. Central Fund of Immovables Sp. z o.o.
  16. Polska Izba Turystyki Oddział Łódzki
  17. Trade & Travel Company Sp. z o.o.
  18. Biuro Podróży AREATOUR
  19. Connectiva Sp. z o.o.
  20. Acora Events
  21. Grupa Fabricum
  22. "EC-1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi
  23. Fabryka Sztuki w Łodzi
  24. IKEA Centres Polska S.A.
  25. OPG Orange Castle Sp. z o.o.
  26. Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi
  27. Centralne Muzeum Włókiennictwa
  28. Muzeum Miasta Łodzi
  29. Muzeum Kinematografii w Łodzi
  30. Teatr Wielki w Łodzi
  31. Teatr Nowy im. Kazimierza Dejmka w Łodzi
  32. Teatr Muzyczny w Łodzi
  33. Teatr Powszechny w Łodzi
  34. Centrum Dialogu im. Marka Edelmana
  35. Towarzystwo Przyjaciół Łodzi
  36. Centrum Inicjatyw na rzecz Rozwoju REGIO




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
organizacja marketing turystyka łot biuro hotel miasto promocja turystyka biznesowa


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję