Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Jaskinia Raj
- Poszukujemy pilota - Gdańsk 07.06
- Pilot wycieczki poszukiwany
- Kierownik Żywienia - Mrzeżyno - Praca:...
- rezydent 2023
- Specjalista (-ka) ds. Sprzedaży ŁOMŻA
- DOŚWIADCZONY doradca do biura w Chorzowie.
- PRACA W TURCJI- pilot/przewodnik
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- Wychowawca kolonijny, Zakopane 10-dni od 14. do...

Zobacz także
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na świecie
Turyści zagłosowali na 100 najpopularniejszych atrakcji w Niemczech
Znamy datę i miejsce kolejnej edycji targów GTM
Targi Germany Travel Mart po raz pierwszy od dwóch lat odbędą się stacjonarnie
Wystawa polskiego malarstwa przyciągnie turystów do Niemiec?
Ożywienie niemieckiej przyjazdówki
Niemiecka branża turystyczna odnotowuje znaczący wzrost zainteresowania wśród turystów z zagranicy. Ten trend jest zgodny z rezultatami najnowszego badania wizerunku Niemiec na świecie.
Platforma Site Minder's World Hotel Index odnotowuje w październiku 2021 udział gości zagranicznych w rezerwacjach pokoi w hotelach niemieckich na poziomie 30,8 procent w 400 globalnych kanałach rezerwacji hotelowych. Wedle tych informacji udział turystyki przyjazdowej w tych kanałach rezerwacji powrócił do poziomu sprzed kryzysu.
Jednocześnie wiodące na świecie przedsiębiorstwo z branży badań rynku Ipsos ogłosiło właśnie, że Niemcy po raz kolejny zajęły pierwsze miejsce w renomowanym rankingu marek narodowych Anholt-Ipsos Nation Brands Index (NBI) 2021. Kanada (70,64 punktów) i Japonia (70,52 punktów) uplasowały się kolejno na drugim i trzecim miejscu. Od 2008 roku Niemcy zawsze znajdują się w TOP 3 w rankingu NBI.
Najnowsze raporty pokazują bezpośrednie korelacje między doskonałą reputacją Niemiec, rosnącą chęcią podróżowania na naszych rynkach źródłowych, naszymi antycyklicznymi akcjami marketingowymi i skuteczną strategią odbudowy turystyki przyjazdowej, a także pozycjonowaniem Niemiec jako celu podróży w warunkach coraz ostrzejszej konkurencji w branży - powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu Niemieckiej Centrali Turystyki (DZT),
W ogólnym rankingu NBI 2021 Niemcy otrzymały 71,06 punktów, o 1,94 więcej niż w roku poprzednim, co zarazem stanowi najwyższy średni wynik mierzony w historii NBI.
Niemcy weszły do pierwszej dziesiątki w pięciu z sześciu kategorii, w których NBI ocenia wartość marki krajów: eksport, rząd, kultura, turystyka i imigracja/inwestycje. W kategorii "Turystyka" Niemcy uzyskały 73,24 pkt, co jest oceną o 2,65 pkt lepszą niż w roku ubiegłym i w rezultacie oznacza 10. miejsce w rankingu globalnym. W podkategoriach dotyczących miejsc i atrakcji turystycznych ponadprzeciętnym uznaniem cieszą się zwłaszcza "zabytki architektoniczne" i "miasta tętniące życiem", które zajmują 7. miejsce.
Oprócz ogólnego porównania wizerunku, NBI identyfikuje pięć najważniejszych, zdaniem respondentów, problemów o charakterze ogólnoświatowym. Według NBI kwestiami wymagającymi najpilniejszej interwencji w 2021 roku są ochrona środowiska i zasobów naturalnych, a następnie ograniczenie ubóstwa, poprawa warunków i jakości życia, rozwiązywanie kryzysów zdrowotnych oraz ochrona praw człowieka. Oceniając wdrażane koncepcje rozwiązań tych problemów respondenci umieścili Niemcy na drugim miejscu w zestawieniu globalnym oraz na pierwszym miejscu w obszarze zarządzania zdrowiem. Na potrzeby NBI 2021 w okresie od 6 lipca do 13 sierpnia 2021 roku przeprowadzono ponad 60 tys. reprezentatywnych dla populacji ankiet z osobami powyżej 18 roku życia
w 20 krajach.
Według firmy badawczej Forward Keys zajmującej się analizowaniem ruchu lotniczego do lipca 2021 roku liczba międzynarodowych przylotów do Niemiec wzrosła do około jednej czwartej analogicznej wielkości z 2019 r., a w sierpniu i wrześniu 2021 r. sięgnęła około jednej trzeciej poziomu sprzed kryzysu.
Sprzedaż biletów kolejowych relacji międzynarodowych do Niemiec za pośrednictwem kanałów sprzedaży e-commerce Deutsche Bahn wyniosła od stycznia do lipca 2021 roku 37,0 proc. wielkości za analogiczny okres 2019 roku, 41,5 proc. do sierpnia i 44,3 proc. do września 2021 roku.
MKG Consulting szacuje obłożenie hoteli (przez gości z kraju i zagranicy) na 52,2% w ostatnim tygodniu lipca, na koniec sierpnia na 54,1%, zaś na koniec września na 56,2 % w stosunku do danych sprzed pandemii.
Pomysłodawcą NBI jest amerykański badacz marek Simon Anholt. Ranking ma wspierać rządy i ich organizacje w planowaniu wytycznych, strategii, inwestycji i innowacji. Od 2005 roku NBI określa wartość marki krajów w oparciu o sześć kryteriów: eksport, rząd, kultura, ludzie, turystyka i imigracja/inwestycje, które z kolei składają się z 23 szczegółowych elementów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
3/4 Polaków ma plany na
Dział dla turystów:
Radomskie lotnisko traci
Parking przy lotnisku - ważne
Polacy widzą wzrost cen podróży, ale będą
Starsze aktualności:
Polskie miasta wśród lokalizacji z największym przyrostem
Wyjazdy do Grecji tańsze niż przed
Linie lotnicze zwróciły pieniądze za pół miliona voucherów za loty odwołane z powodu
KLM anuluje część lotów i ogranicza sprzedaż biletów na europejskie
Parlament Europejski naciska na wprowadzanie ekologicznych paliw
IATA: ożywienie podróży lotniczych
TSUE: Swoboda świadczenia usług nie koliduje z obowiązkiem
Dojazd do Dubrownika będzie
Cypr przywraca obowiązek noszenia maseczek w zamkniętych
Katowice Airport rozbudowuje bazę techniczną
Europejska turystyka odradza się, choć brakuje jej rąk do
Tarcza prawna przynosi nowe rozwiązania dla
Północna Izba Gospodarcza: niech wszyscy wiedzą, że w Polsce jest
Komisja Europejska zaaprobowała niemieckie programy pomocy dla przedsiębiorców
Polacy coraz chętniej sięgają po wina z wyższej półki
Turyści już nie pojeżdżą na słoniach w Angkor Wat
Prezydent podpisał ustawę o PNR
Port lotniczy Lublin z nowym połączeniem
Jakie kierunki najpopularniejsze w Neckermannie?
Ile zarobił Orbis w pierwszym półroczu?
Wrześniowe wyjazdy droższe niż przed rokiem
Rozpoczyna się festiwal Opolski Bifyj
Czarnogóra przywraca część ograniczeń
Niezadowolona turystka na własną rękę zmieniła hotel - sprawa trafiła do sądu
Malejące przeceny powinny niedługo pozwolić odetchnąć touroperatorom
Brussels Airlines pomoże zwolnionym w szukaniu tymczasowej pracy
Organizacje branżowe domagają się regulacji mających ograniczyć strajki
Wielkanocny spadek sprzedaży w biurach podróży?
Cyfryzacja przyszłością turystyki?
Wyjazdy na Sycylię i Korfu tańsze niż przed tygodniem
Jesienne wyjazdy we własnym zakresie
Restauracja w Renaissance Warsaw Airport Hotel najlepsza w sieci Renaissance
Czy ktoś podróżował z biurem ALBION ze Szczytna?