TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

POT promuje Polskę we Włoszech

Polska Organizacja Turystyczna uczestniczyła w międzynarodowych targach branżowych Borsa Mediterranea del Turismo.


Neapolitańskie targi Borsa Mediterranea del Turismo (BMT) to platforma wymiany informacji, doświadczeń i kontaktów dla organizatorów turystyki wyjazdowej i ich potencjalnych lokalnych korespondentów.

W przypadku POT jest to okazja, by zaproponować dołączenie Polski do oferty tym, którzy jeszcze nie proponują jej swoim klientom, jak również rozszerzenia istniejącej oferty o nowe trasy i destynacje.

Borsa Mediterranea del Turismo w zeszłym roku zgromadziło 440 wystawców, 6 tys. regionalnych agencji podróży aktywnych głównie na południe od stolicy Włoch i przeszło 22 000 odwiedzających związanych z branżą turystyczną.

Polska Organizacja Turystyczna promowała przede wszystkim destynacje city break do miast skomunikowanych lotniczo z największymi ośrodkami na południu Włoch - Neapolem, Bari, Katanią i Palermo.

Dzięki rosnącej świadomości Włochów na temat naszego kraju, coraz więcej biur zwraca się z prośbą o sugestie mniej oczywistych miejsc wartych odwiedzenia. W ten sposób istotnie większym zainteresowaniem cieszą się Wrocław, Poznań i Gdańsk, a także parki narodowe i okolice dużych miast, które stwarzają możliwości odpoczynku w otoczeniu natury.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
POT Włochy promocja turystyka Polska




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję