Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Rosną wydatki turystów w Egipcie
Turyści wyjeżdżający do Egiptu wydają coraz więcej.
Wydatki na turystykę kulturalną w Egipcie wzrosły w ciągu ostatniego sezonu, a w przyszłym sezonie wyniosą 100 dolarów dziennie, powiedział, cytowany przez serwis Daily News Egypt, Mohamed Osman, szef komitetu promocji turystyki kulturalnej w Górnym Egipcie.
Raport, który monitoruje zmiany, jakie zaszły w tym sezonie, ujawnił, że sezon zimowy przyniósł poprawę sytuacji branży turystycznej, szczególnie w Luksorze i Asuanie. Osman wskazał, że dane liczbowe ujawniły pozytywne zmiany w sektorze w porównaniu do ubiegłego roku, w szczególności wysoki wskaźnik wydatków na turystykę.
W tym kontekście Osman wyjaśnił, że średnie wydatki turystów osiągnęły najniższy poziom po styczniu 2011 roku, osiągając poziom 25 dolarów dziennie, podczas gdy średnie wydatki w ostatnim sezonie zimowym wyniosły około 70 dolarów dziennie.
Z raportu wynika, że najwięcej w Egipcie wydają Japończycy, a następnie Amerykanie i Niemcy. Za jedno z głównych wyzwań stojących przed tamtejszą turystyką, autorzy raportu uznali przyciągnięcie więcej turystów z Chin. Podkreślono, że rocznie z Chin wyjeżdża 150 mln turystów. Jeśli przyciągniemy choćby 1% chińskich turystów, będziemy mieć 1,5 mln turystów rocznie z tego rynku źródłowego - uważa Osman.
Mówiąc o źródłowych rynkach turystyki kulturowej, Osman powiedział, że znaczny wzrost ruchu turystycznego do Egiptu w ostatnim okresie, nastąpił na rynku hiszpańskim, a także na rynkach Ameryki Łacińskiej, Francji, Niemiec i USA.
W raporcie wskazano również, że wracają turyści z niektórych rynków źródłowych, z których po styczniu 2011 r., mocno spadła liczba przyjazdów, na czele ze Skandynawią. Z kolei rynek japoński zajmuje pierwsze miejsce wśród rynków azjatyckich pod względem napływu turystów, a liczba japońskich turystów rośnie nie tylko w sezonie zimowym, ale również w lecie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział badania rynku i analizy:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Koncern medialny chce kupić udziały w biurze podróży
Ruszyła akcja `Bezpieczny autokar`
Wydłużenie ważności bonów turystycznych z podpisem prezydenta
Lipsk - sport i kultura z pierwszej ligi
Są ranni podczas gonitwy byków w Pampelunie
Rosyjscy hotelarze ukarani grzywnami
Cypr wraca do siatki połączeń Wizz Air z Polski
co lepsze: gwarancja ubezpieczeniowa czy ubezpieczenie na rzecz klienta
Konferencja New Trends in Tourism dostępna dla każdego
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w dół
ULC: Ruch pasażerski zmalał prawie o 2/3
Polskie biuro nagrodzone za współpracę z Chinami
Noclegowo.pl: Polacy coraz częściej wybierają noclegi w kwaterach
Grupa eSky planuje wejścia na kolejne rynki
