Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
POT: Sukces kampanii na rynku chińskim
Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła półroczną kampanię marketingową zorganizowaną na rynku chińskim we współpracy z jednym z największych chińskich internetowych biur podróży - Tuniu.
Zakończona w czerwcu kampania składała się z wielopłaszczyznowych działań zarówno online, jak i offline. Jej celem było dotarcie z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców zainteresowanych wycieczką do Europy.
Działania podejmowane przez Polską Organizację Turystyczną obejmowały bardzo obszerny zakres środków promocji - od reklam displayowych na stronie głównej i w aplikacji, przez dedykowany landing page, kampanie smsowe, artykuły prasowe w social mediach, specjalne warsztaty dla pracowników działu sprzedaży, po relacje z podróży zwycięzcy darmowego wyjazdu do Polski i plakaty zamieszczone w fizycznych biurach Tuniu.
Efekty kampanii przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Same działania online osiągnęły zasięgi rzędu 133 milionów oraz liczbę kliknięć na poziomie 4 milionów. To wszystko złożyło się zaś na aż 28 procentowy wzrost sprzedaży wycieczek obejmujących Polskę podczas okresu trwania kampanii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sukces kampanii promocyjnej POT
[2019-07-02 14:59 149.202.98.*]
czyli innymi słowy Polska Organizacja Turystyczna sfinansowała ze środków polskiego podatnika kampanię promocyjną w Internecie jednemu z chińskich touroperatorów. Ciekawe czy prywatnemu, czy też uspołecznionemu, czyli będącemu własnością tego komunistycznego państwa. Strasznie mnie interesuje przyszła opinia w tej sprawie Najwyższej Izby Kontroli, kiedy będzie badać tegoroczny budżet POT! odpowiedz »
Sukces kampanii promocyjnej POT
[2019-07-03 19:40 5.173.112.*]
Wspaniały sukces ! POT jak zwykle robi sobie z nas jaja do kwadratu.
W państwie gdzie żyje ponad 1,3 miliarda ludzi - działania online osiągnęły zasięg 133 milionów i kliknięć 4 miliony. Żenada. Bardzo jestem ciekaw ile kampania kosztowała i która agencja reklamowa zgarneła kasę. Działania POTu przerastają najśmielsze oczekiwania nawet Prezesa tylko tak dalej to będzie " + " odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Enter Air podpisuje rekordową umowę z
Loty na Sylwestra średnio za ponad
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Więcej turystów w polskich obiektach
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Bułgaria planuje dotacje do lotów czarterowych
Turystyka motorem napędowym greckiej gospodarki
Który region wygenerował największe zyski dla Emirates?
Turyści ofiarami katastrofy we włoskim parku narodowym
Enter Air przedłuża współpracę z Itaką
Północna Izba Gospodarcza: ani kroku wstecz, jeśli chodzi o luzowanie obostrzeń
Dobre wakacje dla Hotelu Mikołajki
Baza noclegowa na delikatnym plusie
Umowa code - share włoskich linii lotniczych z Flybe
PIT podsumowała swoją działalność w 2016 roku. Ma się czym pochwalić?
Meksyk: Najsilniejsze trzęsienie ziemi od ponad 100 lat
Kto związany z branżą turystyczną dostał nagrodę Teraz Polska?
55% akcji eSky przechodzi w nowe ręce
Śmiertelny wypadek u wybrzeży Czarnogóry
Studenci korzystają z Erasmus Student Network w Ryanair
Więcej Polaków korzystało z medycznego assistance
Koniec niskich cen w biurach podróży?
W jakiej sytuacji przedsiębiorcom grozi odebranie wsparcia z tarcz, w przypadku złamania obostrzeń?
