Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
POT: Sukces kampanii na rynku chińskim
Polska Organizacja Turystyczna przeprowadziła półroczną kampanię marketingową zorganizowaną na rynku chińskim we współpracy z jednym z największych chińskich internetowych biur podróży - Tuniu.
Zakończona w czerwcu kampania składała się z wielopłaszczyznowych działań zarówno online, jak i offline. Jej celem było dotarcie z komunikatem do jak najszerszej grupy odbiorców zainteresowanych wycieczką do Europy.
Działania podejmowane przez Polską Organizację Turystyczną obejmowały bardzo obszerny zakres środków promocji - od reklam displayowych na stronie głównej i w aplikacji, przez dedykowany landing page, kampanie smsowe, artykuły prasowe w social mediach, specjalne warsztaty dla pracowników działu sprzedaży, po relacje z podróży zwycięzcy darmowego wyjazdu do Polski i plakaty zamieszczone w fizycznych biurach Tuniu.
Efekty kampanii przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Same działania online osiągnęły zasięgi rzędu 133 milionów oraz liczbę kliknięć na poziomie 4 milionów. To wszystko złożyło się zaś na aż 28 procentowy wzrost sprzedaży wycieczek obejmujących Polskę podczas okresu trwania kampanii.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Sukces kampanii promocyjnej POT
[2019-07-02 14:59 149.202.98.*]
czyli innymi słowy Polska Organizacja Turystyczna sfinansowała ze środków polskiego podatnika kampanię promocyjną w Internecie jednemu z chińskich touroperatorów. Ciekawe czy prywatnemu, czy też uspołecznionemu, czyli będącemu własnością tego komunistycznego państwa. Strasznie mnie interesuje przyszła opinia w tej sprawie Najwyższej Izby Kontroli, kiedy będzie badać tegoroczny budżet POT! odpowiedz »
Sukces kampanii promocyjnej POT
[2019-07-03 19:40 5.173.112.*]
Wspaniały sukces ! POT jak zwykle robi sobie z nas jaja do kwadratu.
W państwie gdzie żyje ponad 1,3 miliarda ludzi - działania online osiągnęły zasięg 133 milionów i kliknięć 4 miliony. Żenada. Bardzo jestem ciekaw ile kampania kosztowała i która agencja reklamowa zgarneła kasę. Działania POTu przerastają najśmielsze oczekiwania nawet Prezesa tylko tak dalej to będzie " + " odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział badania rynku i analizy:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
ETC: Trzeci kwartał roku udany dla
WTTC: może braknąć rąk do pracy w
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Bułgaria planuje dotacje do lotów czarterowych
Turystyka motorem napędowym greckiej gospodarki
Który region wygenerował największe zyski dla Emirates?
Turyści ofiarami katastrofy we włoskim parku narodowym
Enter Air przedłuża współpracę z Itaką
Północna Izba Gospodarcza: ani kroku wstecz, jeśli chodzi o luzowanie obostrzeń
Dobre wakacje dla Hotelu Mikołajki
Baza noclegowa na delikatnym plusie
Umowa code - share włoskich linii lotniczych z Flybe
PIT podsumowała swoją działalność w 2016 roku. Ma się czym pochwalić?
Meksyk: Najsilniejsze trzęsienie ziemi od ponad 100 lat
Kto związany z branżą turystyczną dostał nagrodę Teraz Polska?
55% akcji eSky przechodzi w nowe ręce
Śmiertelny wypadek u wybrzeży Czarnogóry
Studenci korzystają z Erasmus Student Network w Ryanair
Więcej Polaków korzystało z medycznego assistance
Koniec niskich cen w biurach podróży?
W jakiej sytuacji przedsiębiorcom grozi odebranie wsparcia z tarcz, w przypadku złamania obostrzeń?
