Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
PLL LOT podsumowują rok 2021
Polskie Linie Lotnicze LOT podsumowały miniony rok.
Narodowy przewoźnik wykonał w sumie ponad 54.000 operacji na 151 trasach, odwiedzając 109 portów lotniczych, przewożąc niemal 4,2 mln Pasażerów, pokonując w tym czasie 80 milionów kilometrów. O ile po zniesieniu restrykcji wjazdowych do Nowego Jorku (JFK i EWR) i do Chicago liczba Gości na pokładach samolotów do Ameryki Północnej wróciła do poziomu z 2019 roku, o tyle w dalszym ciągu znacząco zredukowana jest siatka azjatycka - Seul, Tokio czy Pekin/Daxing. W ramach siatki europejskiej dużym powodzeniem cieszyły się połączenia do Paryża czy Wilna, natomiast absolutnym hitem okazała się Tirana, będąca najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym. W sezonie zimowym popularność zyskały rejsy do uruchomionego jesienią Dubaju oraz wznowione połączenia do Colombo i Miami.
W 2021 roku LOT rozwinął działalność w segmencie podróży wakacyjnych - dzięki współpracy z biurami podróży zrealizował czterokrotnie więcej operacji czarterowych niż w roku 2020. W segmencie przewozów towarowych LOT przewiózł niemal dwukrotnie więcej cargo niż w roku 2020.
Rok 2021 to również rok wprowadzenia kolejnych udogodnień dla Pasażerów. Podróżującym naszymi Boeingami 737 przewoźnik do dyspozycji bezprzewodowy system rozrywki pokładowej, nową ofertę posiłków dla pasażerów klasy ekonomicznej.
Czas pandemii szczególnie mocno dotknął branżę lotniczą. Jednak w PLL LOT spożytkowaliśmy ten okres na wykorzystanie wszystkich nadarzających się możliwości biznesowych, rozwijając się tam, gdzie popyt był największy - w przewozach wakacyjnych i cargo. Dziękuję naszym Gościom za każdą podróż na naszych pokładach, a Partnerom biznesowym za zaufanie i współpracę - powiedział Michał Fijoł, Członek Zarządu PLL LOT ds. Handlowych.
Biorąc pod uwagę wszystkie utrudnienia związane z pandemią COVID-19, pozytywnie oceniam wyniki operacyjne PLL LOT za rok 2021. Regularność operacji wyniosła 99,7%, a punktualność wzrosła do 86%, co plasuje nas na ósmym miejscu najbardziej punktualnych przewoźników w Europie. Chciałbym również podziękować wszystkim zaangażowanym w operacje PLL LOT: agentom handlingowym, służbom kontroli ruchu lotniczego, pracownikom lotnisk i mechanikom, pracownikom i współpracownikom LOT-u. - dodał Maciej Wilk, Członek Zarządu ds. Operacyjnych.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Sfinks blisko kupna udziałów w jednej z sieci gastronomicznych
Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP apeluje o otwarcie uzdrowisk
Nekera promuje Arabię Saudyjską
Świetny wizerunek turystyczny Niemiec na świecie
Kontrole na granicach UE będą szybsze?
Nowy rok rodzi nowe plany dla touroperatorów
W przypadku lockdownu przedsiębiorcy będą mogli obsługiwać zaszczepionych?
Łódzka Organizacja Turystyczna członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Konferencji i Kongresów
System inteligentnych granic zwiększy bezpieczeństwo w UE
Fontanna di Trevi zostanie ogrodzona?
Początek roku pogłębił kryzys hotelarzy
Pracownicy McDonalds strajkują
Heathrow ma pomysł na skrócenie czasu kontroli bezpieczeństwa
Ostatni dzwonek na zgłoszenia do Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny
Kontrowersyjny eksperyment British Airways
Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż przed rokiem
Ryanair wprowadza możliwość wcześniejszej odprawy
World Travel Awards 2020 przyznane