Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Współpraca przy prowadzeniu biura podróży Wrocław...
- SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
- Przewodnik Kulinarny w Gdańsku
- Młodszy Specjalista ds. turystyki przyjazdowej i...
- Asystent Sprzedaży
- Praca w Salonie Itaki Katowice
- Salon ITAKA RUMIA
- Asystent / -ka w Biurze Podróży W-wa Bielany
- Sprzedam biuro podróży
- pilot Gruzja Armenia

Robot będzie promował maltańską turystykę
W czasie konferencji poświęconej przyszłości maltańskiej turystyki Ministerstwo Turystyki i Ochrony Konsumentów wraz z VisitMalta zaprezentowało innowacyjną koncepcję - pierwszego w historii robota, wykorzystującego przy promocji Wysp Maltańskich nieskończone możliwości sztucznej inteligencji.
Marija to interaktywny wirtualny robot obdarzony sztuczną inteligencją, służący pomocą wszystkim turystom, którzy chcą poznać bogatą historię Malty i jej dziedzictwo. Robot ma dopiero miesiąc, a już szybko powiększa swoją bazę wiedzy o nowe atrakcje turystyczne. Korzystanie z robota będzie także możliwe przez aplikację mobilną, dostępną w kilku językach. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii Marija będzie wchodziła w interakcje w czasie rzeczywistym i odpowiadała na wszystkie pojawiające się pytania; uczy się także poczucia humoru.
Wirtualna istota powstała jako połączenie sztuki i nauki, w wyniku skrupulatnego procesu twórczego. VisitMalta, we współpracy z kanadyjską firmą Reimagine AI, stworzyła setki modeli 2D wygenerowanych przez sztuczną inteligencję, nakładając je na siebie, aby powstał jeden ożywiony model 3D, wyglądający jak maltańska kobieta z cechami charakterystycznymi dla regionu śródziemnomorskiego. W procesie tworzenia kluczową rolę odegrał również język. Stworzono specjalny system leksykonów, uwzględniający wymowę maltańskich słów i specyfikę słownictwa, jak najlepiej odzwierciedlających przeciętną maltańską rozmowę.
Do stworzenia neuronowego modelu głosu Mariji, mówiącej po angielsku z maltańskim akcentem, wykorzystano głos maltańskiej lektorki Dory Falzon. Falzon nagrała wiele godzin dialogów, na podstawie których stworzono duplikat głosu, którym posługuje się Marija. Głos robota może teraz ewoluować niezależnie od oryginalnych nagrań, dodając do słownika Mariji wszelkie nowe informacje niezbędne w procesie uczenia się. Integracja technologii z maltańską turystyką wyznacza nowe trendy w myśleniu o przyszłości. Kraj, który kiedyś był postrzegany wyłącznie jako mała wysepka na środku Morza Śródziemnego, dziś jest nie tylko jednym z najlepszych państw w Europie pod względem wzrostu gospodarczego, ale także cyfrowym bastionem na arenie międzynarodowej. Nasza pewność w działaniu, niezłomność i zdolność do zawierania porozumień w tych trudnych czasach, to cechy, które pozwalają na budowanie pozycji Malty jako kraju, liczącego się w cyfrowym świecie - podkreślił Clayton Bartolo, Minister Turystyki i Ochrony Konsumentów.
Dla VisitMalta projekt ten jest kolejną okazją do rozwoju maltańskiego produktu turystycznego - produktu odpowiedniego na miarę XXI wieku. Marija będzie doświadczeniem łączącym sztukę i sztuczną inteligencję, zapewniającą całościowe i ekscytujące doznania - powiedział Johann Buttigieg, dyrektor generalny VisitMalta.
Ten projekt stanowi doskonały przykład wdrażania solidnej narodowej strategii cyfrowej. Jesteśmy dumni, że mogliśmy ściśle współpracować z VisitMalta przy tworzeniu Marija, interaktywnej wirtualnej istoty obdarzonej sztuczną inteligencją. Naszym zdaniem przyczyni się ona do tego, że Malta będzie celem podróży nowej generacji. Tworzymy połączenie pomiędzy sztuczną inteligencją a ludzkim doświadczeniem i jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy pomóc Mariji uczyć się i rozwijać. Marija jest doskonałym nośnikiem maltańskiej historii i idealną istotną do nawiązywania kontaktów z każdym, kto się z nią zetknie. Sztuczna inteligencja to przyszłość opowiadania historii - skomentował David Usher, prezes Reimagine.AI.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turyści z zagranicy doceniają także
Hotele Deutsche Hospitality zapraszają do
Programy lojalnościowe pomagają zwiększyć
Dział centra informacji i promocji:
Czy Małopolska odrobiła straty w ruchu
Gmina Mielno zbadała
Starsze aktualności:
Hotelarze bawili się w
Cypr znosi ograniczenia
CBA stawia zarzuty byłemu prezesowi lubelskiego
Wyjazdy na Maltę i Rodos tańsze niż przed
Wstępne porozumienie pomiędzy PAŻP a
ETC: Więcej osób niż przed rokiem deklaruje chęć przyjazdu do
Włoska turystyka w przyszłym roku powróci do poziomów sprzed
Ryanair zadowolony z wyroku francuskiego
ACI Europe: Lotnictwo odbudowuje się szybciej niż
Wenecja przesuwa wprowadzenie opłat za
Enter Air podpisuje nową umowę z TUI
Oświadczenie Światowego Komitetu Etyki w Turystyce w sprawie napaści na
AccorHotels przejmuje szwajcarską sieć hoteli
Wysokie wzrosty w biurach podróży za sprawą Świąt Wielkanocnych
PIT: nowe ograniczenia nie wpłyną na zmianę sytuacji epidemicznej, a mocno zaszkodzą turystyce
Ryanair uznaje kolejny związek zawodowy
Przyznano MP Power Awards 2020
Niemcy: dynamiczny wzrost liczby turystów z dalekich rynków
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem Światła
Grecja: do restauracji bez certyfikatu covidowego
Grecos kończy wczesną sprzedaż sezonu 2019
Polska na targach IMEX Frankfurt 2018
Airbnb ma zmienić sposób prezentacji ofert
Ponad 100 ofiar katastrofy samolotu
Przewoźnicy rozszerzają porozumienie code-share
SZKOLENIE ANIMATORÓW CZASU WOLNEGO - Poznań - styczeń 2012
Północna Izba Gospodarcza apeluje o niewprowadzanie kolejnego lockdownu
Niemiecki sąd zakwestionował wąskie klauzule najlepszych cen narzucane przez OTA
Ilu Europejczyków nie stać wakacyjny wyjazd?
Opłaty za prawa autorskie i pokrewne tematem spotkań IGHP
TSUE podjął decyzję w sprawie opłaty peronowej