Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
POT zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania
Startuje kampania "Polska bez barier" zachęcająca osoby niepełnosprawne do podróżowania po Polsce. Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała kampanię "Polska bez barier", w której zachęca osoby niepełnosprawne do korzystania z uroków podróżowania po całej Polsce.
Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki w 2019 roku główną barierą podróżowania w przypadku osób niepełnosprawnych są nie tylko trudności organizacyjne, lecz również obawa przed samą podróżą, brak akceptacji społeczeństwa oraz brak ofert biur podróży dostosowanych do ich potrzeb.
Jako Polska Organizacja Turystyczna widzimy realną potrzebę zwiększania świadomości osób z niepełnosprawnościami na temat możliwości, które oferują im miejsca w Polsce. Zależy nam na tym, aby zachęcić je do podróżowania i poznawania i eksplorowania różnych zakątków kraju - mówi Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Aby zwiększyć świadomość osób niepełnosprawnych na temat możliwości i atrakcji turystycznych oferowanych przez krajową ofertę turystyczną powstał spot, do którego POT zaprosił niepełnosprawnych influencerów: Magdę Orłoś autorka bloga kulinarnego "Gotowanie w ciemno"; Katarzynę Szymurę pedagog, lektorka i popularyzatorka Polskiego Języka Migowego; Sylwestera Wilka Trenera, Mistrza Polski U16 600m, brązowego medalistę Mistrzostw Europy; Michała Fitasa Prezesa Ogólnopolskiej Federacji Kibiców Niepełnosprawnych, współpracownika PZPN; Łukasza Hećman prawnika, pasjonata sportu, podróżnika, autor bloga "niePEŁNOSPRAWNY turysta".
W spocie zobaczymy uroki niektórych z atrakcji turystycznych w pełni dostępnych dla osób niepełnosprawnych m.in.: Morskiego Oka, hali targowej w Poznaniu, stadionu piłkarskiego we Wrocławiu, Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku czy Galerii Malarstwa w Muzeum Śląskim w Katowicach. To tylko kilka przykładów miejsc, do których osoby niepełnosprawne mogą dotrzeć bez problemu i w pełni korzystać z ich uroków.
Kampania wystartowała 15 listopada 2022 roku. Spot promocyjny można obejrzeć poniżej:
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT zachęca osoby niepełnosprawne do podróżowania
[2022-11-17 11:45 198.50.152.*]
Pozornie piękna i szlachetna idea, ale zdaniem branży jest to cwaniacka próba maskowania nieróbstwa i nieudolności POT w zakresie podstawowej działalności. W turystyce przyjazdowej od 3 lat jest dramat - w praktyce przestała istnieć! Anulacje w biurach to obecnie 98-99 procent!
A Polska Organizacja Turystyczna jakby tego nie zauważała i dalej pudruje rzeczywistość. Po jaką cholerę zatrudnia się w POT sto kilkadziesiąt osób? Może wreszcie ktoś by rozgonił tą zbieraninę w ramach rządowych oszczędności!! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Wyróżnienie dla Niemieckiej Centrali
Dział atrakcje turystyczne:
Można składać oferty w Programie wsparcia
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Wystawa polskiego malarstwa przyciągnie turystów do Niemiec?
Grecja łagodzi część ograniczeń
Ile zarobił Ryanair w pierwszym półroczu
Chopin Airport Development pozyskuje dwa hotele
BCC: profesjonalne przygotowanie wypoczynku dzieci mniejszym zagrożeniem niż indywidualne wyjazdy
Sąd: touroperator nie może odpowiadać za przesadne oczekiwania
Tunezja: nowe zasady wjazdu i kampania szczepień dla branży turystycznej
Chorwacja wymaga testów PCR przy wjeździe
Znany, koreański szef kuchni rozpoczął współpracę z Finnair
Hiszpania zacznie wymagać testów PCR od przyjeżdżających
Linie Emirates wyróżnione w plebiscycie APEX Passenger Choice Awards 2017
POT: youtuberzy ruszyli w Polskę