Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
McDonald's rezygnuje ze sponsorowania igrzysk olimpijskich.
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOL) zakończył współpracę z siecią fast food McDonald's. Koncern gastronomiczny był wśród 13 głównych sponsorów zimowej olimpiady w Pjongczang w 2018 r. i letniej w Tokio w 2020 r. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron. Warto zaznaczyć, iż współpraca tych dwóch jednostek trwała od 1976 roku.
Rozumiemy, że McDonald's chce się skupić na innych celach biznesowych - skomentował dyrektor marketingu MKOL Timo Lumme, cytowany w oświadczeniu. Warunki finansowe oraz zasady "separacji" objęte są tajemnicą.
Współpraca kończy się w trybie natychmiastowym, jednak McDonald's dalej pozostaje sponsorem narodowymn zimowych igrzysk olimpijskich w 2018, zachowując prawa marketingowe na terenie Korei Południowej.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Wizz Air powołuje nowego dyrektora
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland 2023
Inflacja zatrzyma wielu Polaków w domach
Które wyjazdy najmocniej zmieniają ceny?
TSUE: Tożsamość płciowa klienta nie należy do danych niezbędnych do zakupu biletu
IATA: Dodatkowy podatek nie przyczyni się do redukcji emisji gazów cieplarnianych w lotnictwie
Zasłużeni dla turystyki odznaczeni podczas Meetings Week Poland
Polski rynek hotelowy dojrzewa
Kraków liczy, że igrzyska europejskie dadzą impuls do rozwoju turystyki
Samolot azjatyckiego przewoźnika rozbił się na pasie startowym
Czego przewoźnicy powinni się wystrzegać przy rozpatrywaniu reklamacji?
