Subskrypcja
Subskrypcja



Szukaj
Szukaj



McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich

McDonald's rezygnuje ze sponsorowania igrzysk olimpijskich.


Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOL) zakończył współpracę z siecią fast food McDonald's. Koncern gastronomiczny był wśród 13 głównych sponsorów zimowej olimpiady w Pjongczang w 2018 r. i letniej w Tokio w 2020 r. Umowa została rozwiązana za porozumieniem stron. Warto zaznaczyć, iż współpraca tych dwóch jednostek trwała od 1976 roku.

Rozumiemy, że McDonald's chce się skupić na innych celach biznesowych - skomentował dyrektor marketingu MKOL Timo Lumme, cytowany w oświadczeniu. Warunki finansowe oraz zasady "separacji" objęte są tajemnicą.

Współpraca kończy się w trybie natychmiastowym, jednak McDonald's dalej pozostaje sponsorem narodowymn zimowych igrzysk olimpijskich w 2018, zachowując prawa marketingowe na terenie Korei Południowej.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij