TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Marriott powołuje nowego CEO i nową prezes

Rada Dyrektorów Marriott International ogłosiła nazwiska nowego dyrektora generalnego, a także prezesa.


Dyrektorem Generalnym został mianowany Anthony Capuano i dołączył do zarządu firmy, ze skutkiem natychmiastowym. Wcześniej pełnił on funkcję Prezesa Grupy ds. Globalnego Rozwoju, Projektowania i Usług Operacyjnych. Stanowisko prezesa obejmie Stephanie Linnartz, dotychczasowa prezes ds. operacji konsumenckich, technologii i rozwoju biznesu. Początkowo oboje zostali tymczasowo postawieni na czele firmy po śmierci Arne Sorensona. Teraz obejmą te funkcje na stałe.

Tony odegrał kluczową rolę w rozwoju Marriott w ciągu ostatniej dekady. Będzie on wspaniałym liderem, kiedy będziemy kontynuować naszą strategię wzrostu, a jednocześnie poruszać się po dynamice rynku związanej z pandemią COVID-19. Pracuje on w sposób przemyślany i pragmatyczny z naszą społecznością właścicieli i franczyzobiorców. Tony ma głębokie uznanie dla tysięcy współpracowników Marriott, którzy ostatecznie dostarczają obietnicę dla naszych klientów i marki, i wiem, że będzie on wspaniałym strażnikiem naszej kultury - powiedział J.W. "Bill" Marriott Jr, przewodniczący rady nadzorczej spółki.

Anthony Capuano rozpoczął swoją karierę w Marriott w 1995 roku, jako członek zespołu Market Planning and Feasibility. W latach 1997 - 2005 kierował wysiłkami Marriott w zakresie rozwoju usług w zachodniej części Stanów Zjednoczonych i Kanadzie. Od 2005 do 2008 roku, pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. rozwoju obiektów z pełnym zakresem usług w Ameryce Północnej. W 2008 r. jego obowiązki rozszerzyły się na całe Stany Zjednoczone i Kanadę oraz Karaiby i Amerykę Łacińską, a w 2009 r. objął stanowisko wiceprezesa wykonawczego i globalnego dyrektora ds. rozwoju.

Stephanie Linnartz, jako prezes będzie odpowiedzialna za rozwój i realizację wszystkich aspektów globalnej strategii konsumenckiej firmy, w tym marki, marketingu, sprzedaży, zarządzania przychodami, zaangażowania klientów, technologii cyfrowych, informatycznych, nowych przedsięwzięć oraz strategii lojalnościowych. Ponadto będzie nadzorować globalną organizację rozwoju Marriott, która jest odpowiedzialna za strategiczny wzrost 30 marek hotelowych firmy, jak również globalne projektowanie i usługi operacyjne.

Przed nominacją Stephanie Linnartz była prezesem ds. operacji konsumenckich, technologii i rozwoju biznesu gdzie była odpowiedzialna za markę, marketing, sprzedaż, zarządzanie przychodami, zaangażowanie klientów, technologie cyfrowe, informatyczne, powstające firmy i strategie lojalnościowe. Odegrała kluczową rolę podczas przejęcia Starwood Hotels & Resorts przez Marriott, nadzorując integrację najistotniejszych dla biznesu systemów, w tym rezerwacji, zarządzania nieruchomościami, zarządzania przychodami i lojalności. W 2019 roku, pod jej kierownictwem, firma połączyła programy lojalnościowe Marriott i Starwood. Swoją karierę w Marriott w 1997 roku, pełniła funkcję dyrektora handlowego, czy wiceprezesa ds. sprzedaży, a wcześniej różne role w dziale finansów i rozwoju biznesu Marriott.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
marriott hotel prezes ceo anthony capuano stephanie linnartz




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję