Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Galeria Uffizi nie chce już kolejek
Władze jednego z najstarszych muzeów na świecie - florenckiej Galerii Uffizi chcą zlikwidować kolejki do kas.
W tym celu opracowano algorytm, który pozwoli zredukować oczekiwanie na zakup biletów do minimum - podaje La Reppublica. Bilety mają być wydawane z dokładną godziną wejścia do obiektu, wyznaczoną na podstawie takich danych, jak m.in. warunki pogodowe, ilość rezerwacji grupowych, czy inne wydarzenia aktualnie odbywające się w mieście. System będzie mierzył czas oczekiwania na wejście i zlikwiduje kolejki. W podanej godzinie wejścia ma zostać uwzględniony tylko kilkuminutowy margines błędu.
Celem twórców nowego systemu sprzedaży jest wyeliminowanie kolejek do Galerii, a także ukrócenie procederu sprzedaży biletów przez koników. Jak podała włoska gazeta, tylko 1/3 odwiedzających muzeum, rezerwuje bilety na oficjalnej stronie Uffizi.
Bilety mają być sprzedawane w automatycznych kasach, każdy turysta, otrzyma indywidualną godzinę wejścia. Według twórców nowego rozwiązania, testy zakończyły się powodzeniem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział przewodnicy i piloci:
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Można składać oferty w Programie wsparcia
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
Które polskie, zimowe kierunki najpopularniejsze w
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Orbis wzmacnia strategiczną współpracę z Accorem
W Pompejach zamontują ponad 400 kamer. To dla bezpieczeństwa turystów?
Puszcza Białowieska: wycinki trwają, niektóre ścieżki wyłączone z ruchu
Przeszło 100 tys. osób na karnawale w Wenecji
UOKiK wszczyna postępowanie w sprawie firmy sprzedającej rejsy
Nowy rok przynosi nowe plany dla touroperatorów
Sprzęt gastronomiczny tanio!!!
Biura podróży przyciągają klientów przecenami
Politycy o możliwym przywracaniu ograniczeń
Lot do USA - skąd i dokąd zapłacimy najmniej?
Sri Lanka wystartowała z pilotażowym programem przyjmowania turystów
Focus Hotels wprowadza Centralny Dział Rezerwacji
Rynek apart i condohoteli w miastach zwalnia
Kraków Airport ostrzega przed utrudnieniami
Wrocław jednym z głównych centrów przesiadkowych FlixBusa
Egzotyka, wspaniałe miasta i piękne krajobrazy. Brazylia
Dwa miliardy z Polskim Bonem Turystycznym
Wystartowała nowa edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny
Hackathon ma pomóc w znalezieniu rozwiązań dla branży turystycznej