Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Restauratorka zachęca Chińczyków do odwiedzenia Warszawy
Popularna stołeczna restauratorka zachęca chińskich turystów do odwiedzenia Warszawy. Na potrzeby rozpoczynającej się kampanii promocyjnej w Chinach, Stołeczne Biuro Turystyki przygotowało film, którego bohaterką jest Yajia Lin.
Yajia Lin przyjechała z Chin do Warszawy wiele lat temu, jest restauratorką i ambasadorką kultury Chin w Polsce. Teraz zaprasza swoich rodaków na wycieczkę po Warszawie śladami Chopina.
Jak podaje Urząd Miasta Warszawy, przekaz promujący Warszawę, jako miasta Fryderyka Chopina, dotrze do mieszkańców Państwa Środka poprzez różnorodne kanały informacyjne. Komunikat prasowy wraz ze spotem trafi do ok. 4,5 tys. mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych oraz zostanie wyświetlony w czterech największych chińskich aplikacjach informacyjnych. Film promocyjny pojawi się także na ekranach smartfonów i innych mobilnych urządzeń za pośrednictwem dostępnych w Chinach serwisów społecznościowych, np. CCTV online video, SINA, SOHU, czy Youku. Kampania realizowana jest we współpracy z PR Newswire.
Postać Fryderyka Chopina od lat cieszy się niesłabnącą estymą w Chinach. Stołeczne Biuro Turystyki konsekwentnie wykorzystuje jego postać w działaniach promocyjnych. Warszawa Chopina jest tematem przewodnim aplikacji mobilnych oraz strony internetowej www.chopin.warsawtour.pl przygotowanej także w chińskiej wersji językowej.
Kampania to nie jedyne działania prowadzone przez Stołeczne Biuro Turystyki w Chinach. Warszawa, jako destynacja turystyczna będzie po raz drugi promowana na targach turystycznych Sichuan International Travel Expo. Od przyszłego roku stolica Polski będzie także aktywnie obecna na chińskim komunikatorze WeChat, skupiającym prawie 1 miliard użytkowników, na którym otworzy swój oficjalny profil. Chiny są rynkiem o ogromnym potencjale turystycznym. Wg danych GUS w I kwartale roku 2017 Polskę odwiedziło o 85% więcej mieszkańców tego kraju niż w tym samym okresie roku poprzedniego.
Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii. W jej efekcie już kilkadziesiąt japońskich serwisów internetowych napisało o Warszawie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Bon turystyczny powróci, ale dla wybranych
Konkurs Zielone Lato - zgłoszenia do 20 maja
JetBlue zapowiada loty do Europy
Coraz bliżej rozbiórki kontrowersyjnego obiektu
UOKiK wszczyna postępowanie przeciw trzem przewoźnikom
Ilu polskich turystów odwiedziło Czechy?
Spotkania dla młodych adeptów sztuki kulinarnej
Tour Salon ze smakiem przygody
Wizz Air wprowadza nową politykę bagażową
Rośnie zainteresowanie białymi winami
