Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki / Ole Travel Wrocław
- Specjalista ds.sprzedaży turystyki Aktywnej-...
- Pilot - Włochy
- Doradca Klienta
- Specjalista ds. turystyki - Salon firmowy Coral...
- Pilot wycieczki do Trójmiasta 16 - 18.06.2025
- Pilot do Saksonii 19-22.06.2025
- Biuro podróży zatrudni do salonu sprzedaży...
- Specjalista ds. turystyki przyjazdowej
- Pilotaż Ryga, Tallin, Sztokholm, Helsinki,


Restauratorka zachęca Chińczyków do odwiedzenia Warszawy
Popularna stołeczna restauratorka zachęca chińskich turystów do odwiedzenia Warszawy. Na potrzeby rozpoczynającej się kampanii promocyjnej w Chinach, Stołeczne Biuro Turystyki przygotowało film, którego bohaterką jest Yajia Lin.
Yajia Lin przyjechała z Chin do Warszawy wiele lat temu, jest restauratorką i ambasadorką kultury Chin w Polsce. Teraz zaprasza swoich rodaków na wycieczkę po Warszawie śladami Chopina.
Jak podaje Urząd Miasta Warszawy, przekaz promujący Warszawę, jako miasta Fryderyka Chopina, dotrze do mieszkańców Państwa Środka poprzez różnorodne kanały informacyjne. Komunikat prasowy wraz ze spotem trafi do ok. 4,5 tys. mediów, w tym prasy, radia, telewizji i platform internetowych oraz zostanie wyświetlony w czterech największych chińskich aplikacjach informacyjnych. Film promocyjny pojawi się także na ekranach smartfonów i innych mobilnych urządzeń za pośrednictwem dostępnych w Chinach serwisów społecznościowych, np. CCTV online video, SINA, SOHU, czy Youku. Kampania realizowana jest we współpracy z PR Newswire.
Postać Fryderyka Chopina od lat cieszy się niesłabnącą estymą w Chinach. Stołeczne Biuro Turystyki konsekwentnie wykorzystuje jego postać w działaniach promocyjnych. Warszawa Chopina jest tematem przewodnim aplikacji mobilnych oraz strony internetowej www.chopin.warsawtour.pl przygotowanej także w chińskiej wersji językowej.
Kampania to nie jedyne działania prowadzone przez Stołeczne Biuro Turystyki w Chinach. Warszawa, jako destynacja turystyczna będzie po raz drugi promowana na targach turystycznych Sichuan International Travel Expo. Od przyszłego roku stolica Polski będzie także aktywnie obecna na chińskim komunikatorze WeChat, skupiającym prawie 1 miliard użytkowników, na którym otworzy swój oficjalny profil. Chiny są rynkiem o ogromnym potencjale turystycznym. Wg danych GUS w I kwartale roku 2017 Polskę odwiedziło o 85% więcej mieszkańców tego kraju niż w tym samym okresie roku poprzedniego.
Podobna kampania rozpoczęła się przed tygodniem w Japonii. W jej efekcie już kilkadziesiąt japońskich serwisów internetowych napisało o Warszawie.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Gastronomia się będzie zmieniać - pomogą drony i
Ferie zimowe nie były w pełni
Dział biura turystyczne:
Enter Air prowadzi czarną
eSky zachęca do wcześniejszych
Jak sobie ułatwić komunikację z
Starsze aktualności:
Polska destynacją dla
Decyzja o pomocy dla Condora
ITAKA kończy współpracę z największym
Odczuwalny wzrost cen na
Igrzyska stworzą dodatkowy rynek najmu
KE wydaje zgodę na dofinansowanie narodowego
Jak można wykorzystać sztuczną inteligencję w
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Majówka rozpoczęta - czy sprawdzą się
Bon turystyczny powróci, ale dla wybranych
Konkurs Zielone Lato - zgłoszenia do 20 maja
JetBlue zapowiada loty do Europy
Coraz bliżej rozbiórki kontrowersyjnego obiektu
Wizz Air wprowadza nową politykę bagażową
Ilu polskich turystów odwiedziło Czechy?
Spotkania dla młodych adeptów sztuki kulinarnej
Tour Salon ze smakiem przygody
Także wycieczki jednodniowe będą mogły być opłacane Polskim Bonem Turystycznym
Najpopularniejsze kierunki turystyczne na Tik Toku
Koszty uruchomienia ośrodków narciarskich w reżimie sanitarnym sięgały 600 tys. zł