TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Targi Germany Travel Mart po raz pierwszy od dwóch lat odbędą się stacjonarnie

Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) po raz pierwszy od dwóch lat zorganizuje GTM Germany Travel Mart stacjonarnie - tym razem w Oberammergau i regionie Zugspitze


Od 1 do 3 maja 2022 r. do Oberammergau przyjadą przedstawiciele międzynarodowej branży turystycznej i mediów. Goście z 34 krajów, na targach Germany Travel MartTM (GTM) zapoznają się z najnowszymi trendami i produktami turystycznymi w Niemczech, a głównym tematem będą transakcje biznesowe na nadchodzący rok. GTM jest najważniejszym wydarzeniem sprzedażowym dla niemieckiej turystyki przyjazdowej, organizowanym przez Niemiecką Centralę Turystyki (DZT) jako Green Meeting we współpracy ze zmieniającymi się co roku partnerami.

Najważniejszym punktem GTM jest dwudniowy workshop. Podczas rozmów biznesowych w tym roku, 164 firmy z niemieckiego sektora turystycznego przedstawią szeroki wachlarz usług i wysoką jakość swojej oferty przyjazdowej do Niemiec. W wydarzeniu weźmie udział ponad 200 gości - zagranicznych przedstawicieli branży turystycznej.

Dla 90 międzynarodowych przedstawicieli mediów przewidziany jest bogaty program informacyjny z takimi tematami jak przyroda, kultura, aktywność, zdrowie oraz tradycje i obyczaje. Oficjalne otwarcie GTM odbędzie się w Teatrze Pasyjnym Oberammergau na krótko przed rozpoczęciem 42. Misteriów Pasyjnych. Następnego dnia uczestnicy GTM wezmą udział w wieczornym wydarzeniu kulturalnym w Festspielhaus u stóp zamku Neuschwanstein.

Po tym, jak z powodu koronawirusa byliśmy zmuszeni zorganizować GTM wirtualnie, w 2022 roku wysyłamy wyraźny sygnał do dalszego odbudowania turystyki przyjazdowej: według IPK International chęć wyjazdów za granicę na naszych rynkach źródłowych na całym świecie jest na poziomie 80 procent, a to najwyższa wartość od początku pandemii. Nasz panel ekspercki, do którego należy 250 kluczowych partnerów z międzynarodowej branży turystycznej potwierdza wzrost zainteresowania turystyką zrównoważoną, w której na pierwszym miejscu są Niemcy.
Tegoroczni partnerzy GTM - Oberammergau i region Zugspitze oraz Bayern Tourismus Marketing przygotowali program ramowy na wysokim poziomie, który prezentuje bogactwo i różnorodność ofert, zwłaszcza na obszarach wiejskich.
- mówi Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

Musieliśmy przesunąć Misteria Pasyjne o dwa lata, ale teraz nadszedł czas powrotu. Bardzo nas cieszy duże zainteresowanie międzynarodowych uczestników i dziennikarzy obecnością na próbach generalnych i zajrzeniem za kulisy na krótko przed premierą. Jesteśmy pewni, że możemy również w atrakcyjny sposób przyczynić się do zaprezentowania Niemiec jako celu podróży. - dodaje Walter Rutz, prezes Passionsspiele Oberammergau Vertriebs GmbH & Co. KG.

GTM jest doskonałą okazją do pokazania zagranicznym gościom z branży turystycznej atrakcyjnych ofert w naszym regionie. Punktem kulminacyjnym będzie z pewnością workshop, który odbędzie się na szczycie Zugspitze - przekonuje Philipp Holz, Manager Turystyki Zugspitz Region GmbH.

DZT organizuje GTM jako zielone wydarzenie od 2012 roku. Tegoroczna impreza uwzględnia zrównoważony rozwój, ochronę środowiska i klimatu, a także ograniczoną mobilność. Działania obejmą na przykład wspieranie przyjaznych dla środowiska podróży lub catering na bazie regionalnych upraw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
niemiecka centrala turystyki germany travel mart niemcy targi zugspitze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję